droeftoeterquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Anorexia. Dat is hetzelfde als expres je hoofd tegen de muur beuken en dan zeuren dat je hoofdpijn hebt.
Kneusjequote:Op donderdag 21 mei 2015 17:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Anorexia. Dat is hetzelfde als expres je hoofd tegen de muur beuken en dan zeuren dat je hoofdpijn hebt.
Lang leve de privatisering. ..quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:41 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat soort situaties hebben we hier in Nederland ook hoor. Laatst kwam er nog in het nieuws dat ziekenhuizen kankerpatiënten doorverwijzen naar andere ziekenhuizen omdat ze het als een financieel risico beschouwen.
edit:
Hierzo:
[..]
kneusquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:58 schreef __Saviour__ het volgende:
hahaa al die opmerkingen terwijl je gewoon gelijk hebtquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:58 schreef __Saviour__ het volgende:
omdat het toen nog 'sexy' wasquote:Op donderdag 21 mei 2015 18:26 schreef mootie het volgende:
Ik snap dan niet waarom ze de noodklok niet luidde toen ze 23 kg was, of 29, of 37.
Zijzelf EN haar partner .....quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:26 schreef mootie het volgende:
Ik snap dan niet waarom ze de noodklok niet luidde toen ze 23 kg was, of 29, of 37.
Dat bedoelde ik ook.quote:
Ja ....quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook.![]()
Nu het echt praktisch onbehandelbaar en einde verhaal is krijgt de medische wereld de schuld, lijkt het.
ja nou als ziekenhuis zijnde iemand weg sturen, hoe ziek die ook is dan kan je wel verwachten dat je daar commentaar op krijgt jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 18:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook.![]()
Nu het echt praktisch onbehandelbaar en einde verhaal is krijgt de medische wereld de schuld, lijkt het.
Ok, dat is waar.quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:31 schreef boik het volgende:
[..]
ja nou als ziekenhuis zijnde iemand weg sturen, hoe ziek die ook is dan kan je wel verwachten dat je daar commentaar op krijgt ja
ja daar ben ik het helemaal mee eens hoor, het is gewoon hun eigen stomme schuld.quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ok, dat is waar.
Maar het zo ontzettend ver laten komen... Haar man, wtf...
Omgekeerde feeder?quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ok, dat is waar.
Maar het zo ontzettend ver laten komen... Haar man, wtf...
Je zou toch haast zeggen dat je zo iemand al in een eerder stadium gedwongen kan laten opnemen. Gevaar voor zichzelf.quote:
alles voor die 5minutes of fame hequote:Op donderdag 21 mei 2015 18:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zou toch haast zeggen dat je zo iemand al in een eerder stadium gedwongen kan laten opnemen. Gevaar voor zichzelf.
Nee, we wachten tot ze 19 kilo is en roepen dan dat het ziekenhuis gemeen is en gaan geld inzamelen.
Erg ongenuanceerd, want ik ken het verhaal verder niet, maar zo voelt het een beetje.
Maar volgens mij is het al te laat als je 19 kilo weegt. Is wachten tot de dood denk ik.quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zou toch haast zeggen dat je zo iemand al in een eerder stadium gedwongen kan laten opnemen. Gevaar voor zichzelf.
Nee, we wachten tot ze 19 kilo is en roepen dan dat het ziekenhuis gemeen is en gaan geld inzamelen.
Erg ongenuanceerd, want ik ken het verhaal verder niet, maar zo voelt het een beetje.
Ik gok dat ze haar aan een infuus gaan leggen als ze nog te redden is?quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:42 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het al te laat als je 19 kilo weegt. Is wachten tot de dood denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |