abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 mei 2015 @ 20:42:01 #151
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_152926469
Aha, op zich wel logisch dat die video's verwijderd worden. Sta er vaak van te kijken dat het nog behoorlijk lang duurt voordat bepaalde video's verwijderd worden. Zelfde verhaal met Twitter accounts.

2e link pakken in deze Tweet:
pi_152926529
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 20:42 schreef YazooW het volgende:
Aha, op zich wel logisch dat die video's verwijderd worden. Sta er vaak van te kijken dat het nog behoorlijk lang duurt voordat bepaalde video's verwijderd worden. Zelfde verhaal met Twitter accounts.

World war witnes :')
Zonder wrijving geen glans
pi_152926530
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 20:41 schreef Specularium het volgende:

[..]

Omdat Google compleet kut is op dat gebied.
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 20:42 schreef YazooW het volgende:

Ze zijn inconsistent, bloederige martelvideo's waarbij slachtoffers flink de typhus in worden geslagen blijven er gewoon gezellig opstaan, maar dit gaat dan weer te ver. :')
pi_152926535
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 20:36 schreef YazooW het volgende:

[..]

Zo te zien zijn ze door hun Hummers heen :P
Dat is de PMU en niet het leger.
  zondag 24 mei 2015 @ 20:45:06 #155
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_152926575
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 20:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

Ze zijn inconsistent, bloederige martelvideo's waarbij slachtoffers flink de typhus in worden geslagen blijven er gewoon gezellig opstaan, maar dit gaat dan weer te ver. :')
Bovenstaande video bevat ook dusdanig veel zieke beelden dat ik het wel begrijp dat die verwijderd wordt.
  zondag 24 mei 2015 @ 20:46:10 #156
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_152926614
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

World war witnes :')
Lekker boeien. Ging om die 2e link in die Tweet wat een backup is van die Youtube video die ik net poste maar nu al weer verwijderd is.
pi_152926637
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 20:45 schreef YazooW het volgende:

[..]

Bovenstaande video bevat ook dusdanig veel zieke beelden dat ik het wel begrijp dat die verwijderd wordt.
wat heb ik gemist op het schieten, explosieven na dan?
pi_152926661
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 20:46 schreef YazooW het volgende:

[..]

Lekker boeien. Ging om die 2e link in die Tweet wat een backup is van die Youtube video die ik net poste maar nu al weer verwijderd is.
Ja dat weet ik. Ik moest gewoon even gniffelen toen ik dat world war witnes las.
Zonder wrijving geen glans
pi_152926738
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 20:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Laatste 5 minuten of zo, lijken.
pi_152926742
quote:

[..]

Kapotgeschoten mensen.
  zondag 24 mei 2015 @ 20:49:27 #161
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_152926745
quote:

[..]

Iets voor 06:00 ligt een soldaat weerloos op de grond, waarna er vervolgens op hem geschoten wordt. Op 06:10 die kerel die een granaat in een Humvee gooit waarna vervolgens na de explosie een soldaat uit die Humvee valt. + die zelfmoordaanslagen op het einde van de video.

Natuurlijk "minder erg" als een onthoofding maar het blijft gewoon ziekelijk.
  zondag 24 mei 2015 @ 22:50:54 #162
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_152931295
EjmAlrai twitterde op zondag 24-05-2015 om 20:13:34 Inside al-waleed crossing between #Iraq and #Syria under #ISIS control. http://t.co/C4IvU2XWf5 reageer retweet

Fail
Say what?
  zondag 24 mei 2015 @ 22:55:43 #163
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_152932323
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 19:21 schreef Beathoven het volgende:
Ik heb er 5 jaar gewoond en baseer m'n opinie op observatie, het nieuws en wat de regering uitdraagt. En dat het nog steeds ver weg is, maakt het wel dat het dichterbij komt.

De regering heeft in principe de vrije hand zoals ook uit berichten hierboven blijkt die de media laten zwijgen. En met dat ben je tot de goden overgeleverd, niet tot een democratie. En dan is de vraag, hoever zullen ze gaan. In Turkije vraagt men zich dagelijks af wat de volgende stap terug zal zijn en dat gaat geleidelijk naar een gedrocht.
Ik zet geen vraagtekens bij je observaties alleen wel als je meent dat Turkije hard op weg is een een tweede ISIS-nazi-staat te worden waar ze homoseksuelen van flats aflazeren, gretig handjes en hoofdjes op publieke pleinen eraf choppen en alle niet-moslims een belastinkje opleggen. Ik geloof niet dat ondanks dat Erdo zich steeds meer tot een Poetin ontwikkelt Turkije aan de vooravond van een tweede ISIS-kalifaat staat.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_152935237
Iranian Kurds clash with PKK: report

Kurdistan Democratic Party of Iran (KDPI) militants clashed with the outlawed Kurdistan Workers’ Party (PKK) in the Iraqi-Iranian border town of Kelashin on May 24, as the KDPI attempted to set a PKK foothold as their base.

Two KDPI militants were reportedly killed in the exchange of fire between the KDPI and PKK militants, after the KDPI, the Iranian offshoot of the Kurdistan Democratic Party (KDP) in the semi-autonomous Kurdistan Regional Government (KRG) of Masoud Barzani in northern Iraq, attempted to gain power in an area called Kelashin.

The dispute was believed to have started when a KDPI force was deployed to the border on May 10 with the intention of establishing a base in the area, Rudaw reported on May 24.

“Early this morning, the PKK attacked our Peshmerga and unfortunately what we were afraid of, just happened,” said Mohammad Saleh Qadri, the KDPI’s spokesperson.

The PKK has yet to comment on the matter.

The clash occurred in the mountainous border area, including the villages of Kelashin, Khenela, and Saqar, which are located near the border of Iran and Iraq.

Kelashin, where yesterday’s clashes took place, is a mountainous area in Iraq’s Kurdistan region that borders Iran to the east and Turkey to the west.

Kurdish militants have often used the strategic region as a midpoint for their guerrilla warfare due to its location, where air strikes are difficult.

With more than 5,000 militants spread across the area, the PKK is in virtual control of the no-man’s land located between Iran, Iraq and Turkey.

May/24/2015
pi_152936954
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 23:14 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Ik zet geen vraagtekens bij je observaties alleen wel als je meent dat Turkije hard op weg is een een tweede ISIS-nazi-staat te worden waar ze homoseksuelen van flats aflazeren, gretig handjes en hoofdjes op publieke pleinen eraf choppen en alle niet-moslims een belastinkje opleggen. Ik geloof niet dat ondanks dat Erdo zich steeds meer tot een Poetin ontwikkelt Turkije aan de vooravond van een tweede ISIS-kalifaat staat.
Wat ik ermee wilde zeggen is dat Turkije qua beleid meer een geschikte partner wordt van Nusra dan van Europa en Amerika, daar hoeft het geen IS-staat voor te worden. Maar hey, Nusra vecht tegen Assad, IS vecht tegen Assad en de vijand van je vijand is je vriend.

Tel daar bij op dat ome Erdogan waarschijnlijk dieper geraakt is door mensen die hem een Kafir noemen ipv door mensen die hem een slecht democratisch leider vinden gezien z'n uitspraak dat hij van Turkije een vroom moslimland wilde maken. Hij zat in 't verleden bij een al-qaida lid op schoot, citeerde een controversieel gedicht en heeft een zwak voor Suleyman en het Ottomaanse rijk (minus de drank en de vrouwen) met idealen die ver van de democratie afstaan, maar dichterbij z'n portemonnee.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 25-05-2015 02:41:23 ]
pi_152941875
De UK is plannen aan het maken voor een evacuatie uit Baghdad,
http://www.thesundaytimes.co.uk/sto/news/uk_news/Defence/article1560018.ece?CMP=OTH-gnws-standard-2015_05_23

quote:
“It’s not quite the last days of Saigon but . . . the possibility of an evacuation is now very real,” a diplomatic source said. “Procedures are in place to start destroying all classified material — burning and shredding files if necessary.
Overigens ontkennen ze via Twitter het bericht:
UKinIraq twitterde op maandag 25-05-2015 om 09:33:22 No truth to reports BritEmbassy to evacuate. UK fully committed to supporting people & govt of Iraq and will continue to do so from Baghdad reageer retweet
Met andere woorden, het is precies, zoals de laatste dagen in Saigon.
  maandag 25 mei 2015 @ 12:34:19 #168
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_152941930
DailyStarLeb twitterde op maandag 25-05-2015 om 10:02:46 US has 'no will' to fight ISIS: Iran military official http://t.co/9BQz8KHSYE reageer retweet
AlMonitor twitterde op maandag 25-05-2015 om 11:25:03 Fate of Kurdish presidency divides Iraqi Kurds http://t.co/QUb9BBPt4W #TwitterKurds reageer retweet
Say what?
pi_152942748
quote:
Kurdistan parliament warns PKK, KDPI following deadly clash

ERBIL, Kurdistan Region - The Kurdistan Region's parliament warned the Kurdistan Democratic Party of Iran (KDPI) and the Kurdistan Workers' Party (PKK) to immediately stop the fighting that led to the deaths of at least two KDPI fighters on Sunday.

"We seriously warn both Kurdish parties to avoid the use of violence and the gun in settling their political problems," read a statement by Kurdish lawmakers about PKK's deadly attack against KDPI in the Iran-Iraq border area of Kelashin.

"It is a crime for a nation to use violence against its own," the statement added. "This kind of incident is a flashback to the darkest pages of Kurdistan's history and the Kurdish nation will not accept the recurrence of such events."

The statement also invited the two belligerents to settle their differences in the Kurdistan Region's parliament.

PKK fighters started surrounding a number of KDPI positions since Thursday, and had demanded the group leave the area. The KDPI, a party outlawed in Iran, has previously said it would not withdraw from the border region.

Kelashin, where Sunday's clashes took place, is a mountainous area in Iraq's Kurdistan Region that borders Iran to the east and Turkey to the west. The strategic middle region has often been the scene of the two groups' guerrilla warfare due to its location, where air strikes are difficult.

The dispute is believed to have started when a KDPI force deployed to the border on May 10 with the intention of establishing a base in areas where the PKK was already entrenched.

The KDPI is a Kurdish-Iranian party that has struggled for Kurdish rights in Iran for decades. The group has been based in Iraq's autonomous Kurdistan Region for more than 30 years.

The PKK is a Kurdish nationalist organization based in Turkey, but has been highly active in the Iranian border areas. It has been listed by the United States, the European Union and Turkey as a terrorist organization since the 1990s.
Gaat de goeie kant op.
  maandag 25 mei 2015 @ 13:03:44 #170
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_152942801
Wat voor bron heb je nu weer? Rudaw zeker? :')
Say what?
pi_152942874
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 13:03 schreef UpsideDown het volgende:
Wat voor bron heb je nu weer? Rudaw zeker? :')
Wat dan?
  maandag 25 mei 2015 @ 13:12:24 #172
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_152943013
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 13:06 schreef Atak het volgende:

[..]

Wat dan?
Je weet dat Rudaw een KDP-kanaal is? En dat de KDP verdeel en heers-strategie toepast om aan de macht te blijven, er zijn in Augustus namelijk verkiezingen. Barzani zit al 10 jaar op zijn post en moet volgens de afspraken vertrekken, alleen wil hij dat niet.
Say what?
pi_152943051
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 13:12 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Je weet dat Rudaw een KDP-kanaal is? En dat de KDP verdeel en heers-strategie toepast om aan de macht te blijven, er zijn in Augustus namelijk verkiezingen. Barzani zit al 10 jaar op zijn post en moet volgens de afspraken vertrekken, alleen wil hij dat niet.
Dat interesseert mijn niet wat jouw Koerdische soortgenoten aan het doen zijn. Ik herinner dat jij in het verleden ook Rudaw gebruikte. Ik snap niet waarom je dan zo moeilijk doet.
  maandag 25 mei 2015 @ 13:17:12 #174
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_152943151
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 13:13 schreef Atak het volgende:

[..]

Dat interesseert mijn niet wat jouw Koerdische soortgenoten aan het doen zijn. Ik herinner dat jij in het verleden ook Rudaw gebruikte. Ik snap niet waarom je dan zo moeilijk doet.
Ik ben geen Koerd of Azeri gelukkig :')

Rudaw beweert dat Turkse (HPG) en Iraanse (KDP-I) Koerdenstrijders ruzie hebben, alleen ontkennen ze dit beide. Hoe kan dat?

hpg statement
Say what?
pi_152944778
Saudi Arabia Plotting to Assassinate Religious Authorities in Iraq
quote:
The Saudi spy agency is plotting to assassinate several Muslim religious authorities who are residing in the Iraqi City of Najaf, media reports said on Sunday.

“The Saudi intelligence agency will provide financial and arms backup for ill-famed Sheikh Mahmud al-Sarkhi to pave the way for killing Iraq’s top religious figures,” Alwaei news reported.

“Saudi Arabia has tried to assassinate several religious authorities in Iraq, including Ayatollah Ali al-Sistani and Sheikh Bashir al-Najafi, but it has failed so far,” it said.

In April 2012, al-Sarkhi’s followers were involved in clashes with supporters of Ayatollah Sistani.

On July 3, 2014 Iraqi police and armed forces attempted to arrest al-Sharkhi in Karbala, leading to clashes between his supporters and government forces that killed 45 people.

Meantime, analysts believe that Saudi Arabia is implementing Israeli and US’ orders.

“The Al Saud regime is executing the western plots in the Middle East,” Egyptian Politician Jamal Abu Aliyev told FNA.

He noted that the western and US mercenaries in the region are betraying the Arab states for the sake of Israel, and said, “Today we see that the global arrogance is supporting Saudi Arabia because the West’s ambition for oil to help its weapon-manufacturing factories to continue their operation has instigated Saudi Arabia to attack Yemen.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')