verkapte "ik ben morgen jarig, onthoud dit"quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:31 schreef moemoe het volgende:
Ik zoek een goed restaurant in Den Haag voor een verjaardag morgen.
Help eens jongens.
De mijne is over 8 dagen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verkapte "ik ben morgen jarig, onthoud dit"
sorry, ik zit niet op de wc, dus heb de verjaardagskalender niet bij de handquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
De mijne is over 8 dagen.
Dat mag je opschrijven.
Ik heb je alvast een reminder gestuurd.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, ik zit niet op de wc, dus heb de verjaardagskalender niet bij de hand
Beetjequote:
hipsterquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat is de hype nou eigenlijk. Heb er nog nooit gegeten. Weet niet eens wat ze er serveren.
Soort van semi-fastfood Italiaan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat is de hype nou eigenlijk. Heb er nog nooit gegeten. Weet niet eens wat ze er serveren.
Nee man, een baasquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:18 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)et_meneer_stoop.html
Deze autist
okequote:Op donderdag 21 mei 2015 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
je wilt geen ruzie gap pass die jonko
nu snel want ik wacht al veel te lang pass die jonko
en laat me in mijn spaceeeee
hjb wpquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
je wilt geen ruzie gap pass die jonko
nu snel want ik wacht al veel te lang pass die jonko
en laat me in mijn spaceeeee
quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:58 schreef LittleBrownie het volgende:
M'n buurman luistert Foo Fighters.
quote:
Hoeveel is genoeg? Wordt aangeraden 4x per dag 15-30mlquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als je daar genoeg van pakt ga je hallicuneren
http://www.bluelight.org/vb/archive/index.php/t-336588.html lees dit eensquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoeveel is genoeg? Wordt aangeraden 4x per dag 15-30ml
Niet dat ik wil hallucineren, sowieso is het goor..
wat heeft dit te betekenenquote:
ben je blindquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
http://www.bluelight.org/vb/archive/index.php/t-336588.html lees dit eens
[..]
wat heeft dit te betekenen
waar zeg ik datquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja man ik snuif de hele dag speed, je kent me zo goed
je daar druk om makenquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
om 8 uur nog niet gegeten hebben
echt haten om het hatenquote:
De tegenstrijdigheid in je statementsquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mensen die voor zichzelf denken![]()
Mensen die andere mensen niet mogen
Strak planquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh. Jammer.
Iedereen een eigen boomhut dan maar,
Mag ik stiekem komen in jouw boomhut ?quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh. Jammer.
Iedereen een eigen boomhut dan maar,
Dat mag ook niet-stiekem hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mag ik stiekem komen in jouw boomhut ?
en kan geo het opruimen zekerquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mag ik stiekem komen in jouw boomhut ?
wrm zo gemeenquote:Op donderdag 21 mei 2015 21:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gelukkig ben je hier altijd om het weer drukker te maken.
aw #ripquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope. Ga zo even hoofd weer leeg stomen
Jammer dat dat altijd maar ff werktquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope. Ga zo even hoofd weer leeg stomen
De kat zit er achter aanquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
Doe eens een update, is hij dood, buiten gezet? Ligt hij in de pan?
En jij zit op de kast?quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De kat zit er achter aanKauwt er een keer op, spuugt hem uit en kever loopt weer verder. Hoop dat ze hem gewoon even op eet haha
Inmiddels weer achter de laptop haha, maar ben net even verderop gaan staan haha. Maar beest kan niet ver komen want telkens als hij weg wilt dan mept de kat hem neer.quote:
Lijerquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:50 schreef Amoeba het volgende:
Ik had met zo'n maat om 9 uur afgesproken, werd ik om half 12 wakker. Rekt.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
YOU CAN DO IT, DON'T PUKE GO GIRL
Het gaat inmiddels weer. Het krakende geluid is uit mijn hoofdquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
YOU CAN DO IT, DON'T PUKE GO GIRL
quote:
Hahaquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
I can't even believe it's a real show.. i show up at work and i say "Really!? Shut the fuck up.. "
Man, pracht tv.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hahamaar ik vond het programma altijd super tof en spannend
zag ik het laatst terug op TV en nu lijkt het allemaal zo knudde
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:10 schreef Amarantha het volgende:
Je gelooft het nooit, ze kwam net weer binnen met een meikever.
Stiekem vraag ik me wel af dit soort dingen niet erbij gescript wordenquote:
Heb je zin in nog wat grappige filmpjes met Joe? Vooral zijn maat is knettergek ..quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Stiekem vraag ik me wel af dit soort dingen niet erbij gescript worden
Je zou toch denken dat dierenactivisten zouden zeuren na een tijdquote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:11 schreef Geo4kant het volgende:
Overigens is Fear Factor van de air getrokken omdat ze ezel sperma en urine moesten drinken
DM maarquote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je zin in nog wat grappige filmpjes met Joe? Vooral zijn maat is knettergek ..
9u kenserharde arbeid geleverd vandaag. Mag ik moe zijn?quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lijer![]()
Afspraken niet nakomen
Laks zijn
Amoeba
Ajax
Och ik maakte wel eens dagen van 11 uur joh.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
9u kenserharde arbeid geleverd vandaag. Mag ik moe zijn?
Ik was van 9 tot 18.30 weg.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Och ik maakte wel eens dagen van 11 uur joh.
Hjbquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lijer![]()
Afspraken niet nakomen
Laks zijn
Amoeba
Ajax
Such randomquote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik was van 9 tot 18.30 weg.
Maar ik stond in Rotterdam Slinge, zit daar zo'n negertsjappie die vraagt of ik 18+ ben. Gaat daarna een heel lulverhaal over het bestaan van God houden.
Man man rot op met je Bijbel.
En dat zeg je niet effequote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik was van 9 tot 18.30 weg.
Maar ik stond in Rotterdam Slinge, zit daar zo'n negertsjappie die vraagt of ik 18+ ben. Gaat daarna een heel lulverhaal over het bestaan van God houden.
Man man rot op met je Bijbel.
quote:
en heb je er ook zin in?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:24 schreef broccoli. het volgende:
[..]
En dat zeg je niet effe
[..]
Vanochtend loopt er zo'n vrouw langs, zegt ze in gebrekkig Nederlands: Jij hebt er zin in vandaag
En het klonk niet sarcastisch
Ik voel me uitgerust maar heb er niet echt zin in.quote:
uitgerust zijn is ook al wat waardquote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:32 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik voel me uitgerust maar heb er niet echt zin in.
In school iig niet.
Wallerquote:
Nu niet meer overigensquote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uitgerust zijn is ook al wat waard
en: mogguh
LBquote:
ik ben een beetje moe en heb een beetje spierpijn. maar ja: bijna weekendquote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:35 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nu niet meer overigensNog steeds wel helderder dan normaal.
Gelukkig maar. Ben je maandag ook vrij?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
LB
[..]
ik ben een beetje moe en heb een beetje spierpijn. maar ja: bijna weekend
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:40 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ben je maandag ook vrij?
Chillquote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
LB
[..]
ik ben een beetje moe en heb een beetje spierpijn. maar ja: bijna weekend
dat is op zich wel fijn aan een normale kantoorbaan: ik het weekend heb je ook echt weekendquote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:41 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Chill
Ik moet zaterdag en zondag werken, maar das uiteraard geen probleemBier tappen
Gisteren weer 9u gepakt. Ik was moe als fuckquote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:41 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Chill
Ik moet zaterdag en zondag werken, maar das uiteraard geen probleemBier tappen
Maar jij doet dan ook vrij inspannend werk.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gisteren weer 9u gepakt. Ik was moe als fuck
Ach, ik heb het tegenwoordig rustig in het weekend, dan ben ik weer eens een paar uurtjes bezigquote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is op zich wel fijn aan een normale kantoorbaan: ik het weekend heb je ook echt weekend
ja dan moet je niet mieren nerdjequote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:10 schreef Amoeba het volgende:
Nuja inspannend werk? Ik werd al niet uitgerust wakker.
Nou dan moet jij ook liev doenquote:
Heyyyquote:
ligt aan je koelkast?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoe haal je in godsnaam lekbak van een koelkast weg
Er zitten koperenbuizen ervoorquote:
waarom wil je de lekbak weg hebben?quote:
Om het water te vervangen. Ding stinktquote:
now i'm confusedquote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Om het water te vervangen. Ding stinkt
Vertelquote:
Goed opbouwzins!quote:
Ohquote:
ten eerste: ik ben me nu af aan het vragen of mijn koelkast uberhaupt een lekbak heeftquote:
Naja dat water bij mij in de bak stinkt en blijkbaar wordt dat water nog gebruikt voor iets. Ik wil dat bakje schoon hebben zodat de rest van m'n koelkast niet stinktquote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ten eerste: ik ben me nu af aan het vragen of mijn koelkast uberhaupt een lekbak heeft
ten tweede: een lekbak leegmaken snap ik, maar en zelf vrijwillig nieuw water in doen lijkt me volslagen onlogisch als het een bak is die lekwater opvang..
Daarom ook:quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Heb echt alles schoongemaakt maar de geur blijft erin
Faal.quote:
Hoj Straatmeneerquote:
Haha, jaquote:
Van de week ook nog gehad met mn andere account. Zag een dm van iemand die wilde afspreken, had zoiets van: Hebben we wat afgesproken dan?quote:
Hahahaha, goed bezig!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:55 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Van de week ook nog gehad met mn andere account. Zag een dm van iemand die wilde afspreken, had zoiets van: Hebben we wat afgesproken dan?Bleek het van een paar weken geleden te zijn
Ja, ach, zal ermee moeten levenquote:
Jij kan datquote:
FOK! is dood de laatste tijdquote:
Maar misschien is het ook welquote:
Maar wat moet je dan in de tussentijd doen?quote:
Masturberen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:04 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Maar wat moet je dan in de tussentijd doen?
Ja, jij kan dat. Ik heb hulp nodig.quote:
u wot?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:05 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ja, jij kan dat. Ik heb hulp nodig.
(geen hint)
Ai, dat is kut.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:05 schreef broccoli. het volgende:
Ja, jij kan dat. Ik heb hulp nodig.(geen hint )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
Te kleine en dunne vingersquote:
not sure if seriousquote:
sommige mannen schijnen dat leuk te vindenquote:
Meeste kerels die ik heb gemeet vinden dat hartstikke schattig.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sommige mannen schijnen dat leuk te vinden
Dat is balenquote:
nja, ik was meer nog op seksueel vlak aan het denkenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:11 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Meeste kerels die ik heb gemeet vinden dat hartstikke schattig.
Achja ik mis het ook niet.quote:
Punt 1 is mooi, punt 2 is echt 3x kut.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:15 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Achja ik mis het ook niet.
Ben mn bankpas vergeten, kan nu geen eten halen
Ja, moet nog tot kwart over 3quote:
Kan niemand het even voor je voorskieten anders?quote:
Wellicht, maar ik lij liever honger dan dat ik afhankelijk ben van iemand :pquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:19 schreef Makoto het volgende:
[..]
Kan niemand het even voor je voorskieten anders?
Haha, ik vreet liever dat ik het geld later terug geef. Honger lijen is echt een no-go meer voor mij.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:20 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik lij liever honger dan dat ik afhankelijk ben van iemand :p
Wat voor patta's ga ju kopun?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:21 schreef broccoli. het volgende:
Straks ook stufi, eindelijk nieuwe patta's
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:20 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik lij liever honger dan dat ik afhankelijk ben van iemand :p
belastinggeld binnen gekregen. ook tijd voor nieuwe schoenen en nieuwe sportschoenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:21 schreef broccoli. het volgende:
Straks ook stufi, eindelijk nieuwe patta's
Ik ben het gewend... Was jarenlang te lui om brood te smerenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:21 schreef Makoto het volgende:
[..]
Haha, ik vreet liever dat ik het geld later terug geef. Honger lijen is echt een no-go meer voor mij.
AM90quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:24 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik ben het gewend... Was jarenlang te lui om brood te smeren
Ik ga voor deze:
http://m.footlocker.com/?(...):%20KEYWORD%20SEARCH
Ik heb ook nooit brood gesmeerd, totdat ik op kantoor ging werken. Dat is echt niet te overleven zonder eten, en sigaretten.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:24 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik ben het gewend... Was jarenlang te lui om brood te smeren
Ik ga voor deze:
http://m.footlocker.com/?(...):%20KEYWORD%20SEARCH
Classics zijn toffer. Alleen worden die niet meer gemachtquote:
Haha, die heb ik nog gehad, helemaal in het zwart!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:26 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Classics zijn toffer. Alleen worden die niet meer gemacht
nee, ik had altijd voorkeur voor de 90quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:26 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Classics zijn toffer. Alleen worden die niet meer gemacht
Rokenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:25 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit brood gesmeerd, totdat ik op kantoor ging werken. Dat is echt niet te overleven zonder eten, en sigaretten.
Picsquote:
Is dat een hint?quote:
Ik weet hetquote:
Ehm, een hint voor wat?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:28 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Is dat een hint?
Mijn eerste paar Classics waren zwart.7 jaar geleden al
Ik doel er meer op dat ik het zelf ranzig vind en het niet doe, als jij het lekker vindt dan moet je dat zelf wetenquote:
Achja, ik vind het zelf ook soms kut dat ik rook, mja verslaving en gewoonte gewordenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:29 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik doel er meer op dat ik het zelf ranzig vind en het niet doe, als jij het lekker vindt dan moet je dat zelf weten
Dat je een cadeautje wilt!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:29 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ehm, een hint voor wat?
Ik denk dat als ik die schoenen nog had, ze best wel ziek waren geweest nog. Full black, alleen natuurlijk helemaal kapot gemacht die schoenen, want zo ging dat vroeger.
Gewoontes kunnen doorbroken wordenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:30 schreef Makoto het volgende:
[..]
Achja, ik vind het zelf ook soms kut dat ik rook, mja verslaving en gewoonte geworden.
Ja, met moeite en tegenzin. Daar heb ik nu geen zin inquote:
ik twijfel tussen deze of dezelfde in echt foeilelijke kleurenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Poes :pquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:32 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, met moeite en tegenzin. Daar heb ik nu geen zin in
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfel tussen deze of dezelfde in echt foeilelijke kleurenAllebei lelijk :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
Haha, nee ik hoef geen cadeau'tje. Dat krijg ik meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:31 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dat je een cadeautje wilt!
Mijne waren helemaal kapotgedanst. Net zoals de paren daarna.
Heb witte gehad, wit met neon magenta, wit met roze en indigo, zwart met donkerrood (het paar dar ik nu heb) en nog eens wit met roze. Zal nog wel een paar missen
Edit: Ik mis niks
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfel tussen deze of dezelfde in echt foeilelijke kleurenIk zeg, in foeilelijke kleren. Handbal-direct? Handbal je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
klopt, sportschoenen liefst zo lelijk mogelijkquote:
de foeilelijke zijn oranje met vlammen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:34 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik zeg, in foeilelijke kleren. Handbal-direct? Handbal je?
Haha, ja ik zeg doen. Mits ze lekker zitten.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de foeilelijke zijn oranje met vlammen.
en ja
Wil nog wit met neon oranje (is elitaire kleurquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:33 schreef Makoto het volgende:
[..]
Haha, nee ik hoef geen cadeau'tje. Dat krijg ik meer dan genoeg.
Haha, goed bezig !!
ik weet nog niet of ze lekker zittenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:35 schreef Makoto het volgende:
[..]
Haha, ja ik zeg doen. Mits ze lekker zitten.
Tof! Ik heb ook een jaar of 8 gehandbald, leuke sport!
Het doet zeer aan mn klauwtjes jaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:38 schreef gianni61 het volgende:
omdat je handen te klein zijn voor de bal zeker?
incl zelf gemaakte kleren en macrobiologische verf?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:40 schreef broccoli. het volgende:
Ik ben nu foto's van illegale tekno's en teknomensjes aan het verzamelen voor een schoolopdracht. Voel me een beetje Bob
Teknomensjes =/= psychotenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
incl zelf gemaakte kleren en macrobiologische verf?
is tekno iets anders dan techno?quote:
Heeel anders. Ook een totaal andere cultuur.quote:
quote:
Jij bent nog lang niet jarig jongedame! >:(quote:
morgen naar de eerste wedstrijd voor het landskampioenschapquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:05 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jij bent nog lang niet jarig jongedame! >:(
echt hequote:
Krijg ik straf?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:05 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jij bent nog lang niet jarig jongedame! >:(
Tof! Ik heb ook nog een tijdje meegetrained met de Rotterdamse selectie bij snelwiek in Rotterdam, weet niet of je dat kent. Maar toentertijd was dat nog in de B's. Wel leuk tho.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
morgen naar de eerste wedstrijd voor het landskampioenschap
Ja, over de knie.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:10 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, over de knie.
Of pikstraf maar dan voor vrouwen.
ik speel maar laag niveau. maar met sittard/geleen in de buurt is het wel een leuk om wedstrijd van de lions of V&L te kijken.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:10 schreef Makoto het volgende:
[..]
Tof! Ik heb ook nog een tijdje meegetrained met de Rotterdamse selectie bij snelwiek in Rotterdam, weet niet of je dat kent. Maar toentertijd was dat nog in de B's. Wel leuk tho.
Achja, ik ben er op een gegeven moment ook mee gekapt. Laag niveau blijft toch veel leuker uiteindelijk, gewoon voor de lol. Jaa zeker is het leuk om wedstrijdjes te kijken, en het wk zal natuurlijk helemaal tof zijn!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik speel maar laag niveau. maar met sittard/geleen in de buurt is het wel een leuk om wedstrijd van de lions of V&L te kijken.
en over 2 weken naar dames nederland tegen tsjechie.
december misschien naar het wk in denemarken
tja, als ik beter was zou ik best een hoger niveau willen spelenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:13 schreef Makoto het volgende:
[..]
Achja, ik ben er op een gegeven moment ook mee gekapt. Laag niveau blijft toch veel leuker uiteindelijk, gewoon voor de lol. Jaa zeker is het leuk om wedstrijdjes te kijken, en het wk zal natuurlijk helemaal tof zijn!
Welke positie sta je meestal?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, als ik beter was zou ik best een hoger niveau willen spelen
Pittig, maar wel leuk!quote:
ja, en ik neem normaal de penalties.quote:
Aah tof! Ik vind hars eerlijk gezegd best kut spelen, toen tenminste.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:18 schreef gianni61 het volgende:
ja, en ik neem normaal de penalties.enige jammere is dat onze hal hars verboden heeft
als je het niet gewend bent is het ook kut, maar als je er eenmaal aan went wil je eigenlijk niet meer zonderquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:19 schreef Makoto het volgende:
[..]
Aah tof! Ik vind hars eerlijk gezegd best kut spelen, toen tenminste.
Dat geloof ik wel ja! Heb nu eigenlijk best wel weer zin om een potje te spelenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je het niet gewend bent is het ook kut, maar als je er eenmaal aan went wil je eigenlijk niet meer zonder
buitencompetitie is ook bijna nergens meer.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:23 schreef Makoto het volgende:
Zaalseizoen vond ik altijd wel leuker, kon je meer glijden. Buiten had je dan meteen schaafwonden te pakken
Dat is inderdaad kut, ik had wel een keer een beachhandbal toernooi op hoek van holland, dat was echt heeeel lauw!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
buitencompetitie is ook bijna nergens meer.
wel wat gras toernooitjes, maar dat is eigenlijk ook kut
Ik ben niet zwart.quote:
Ik ook nietquote:
rugby ookquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:26 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik ook niet
En ik ben ook niet lang
Maar toch is het leuk
Mwah het is oké, in ieder geval beter dan voetbal maar dat is niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:26 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik ook niet
En ik ben ook niet lang
Maar toch is het leuk
Rugby is ook geweldig! Heb het nooit officieel gespeeld, maar op zomerkamp bij de zeekadetjes deden we dat heel vaakquote:
Foetjebal is ook leuk om te doen, maar die heisa eromheen vind ik dan weer wat minderquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:28 schreef Makoto het volgende:
[..]
Mwah het is oké, in ieder geval beter dan voetbal maar dat is niet zo moeilijk.
altijd beter dan softbalquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:28 schreef Makoto het volgende:
[..]
Mwah het is oké, in ieder geval beter dan voetbal maar dat is niet zo moeilijk.
Daar ben ik mijn voortanden door kwijtgeraaktquote:
Ohnee dat was slagbalquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:31 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Daar ben ik mijn voortanden door kwijtgeraakt
door een bal of een knuppel?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:31 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Daar ben ik mijn voortanden door kwijtgeraakt
hee amaquote:
Knuppelquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door een bal of een knuppel?
[..]
hee ama
quote:
Deed niet zeer, bloedde wel als een rund, een voortand was er met wortel en al eruit geklapt :cquote:
wel goed terug kunnen laten zetten?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:36 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Deed niet zeer, bloedde wel als een rund, een voortand was er met wortel en al eruit geklapt :c
Ja! Andere 2 heb ik kronen op. Je ziet nog wel dat er iets is afgebroken, maar zolang je er niet op focust zie je niks.quote:
Chill!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:37 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ja! Andere 2 heb ik kronen op. Je ziet nog wel dat er iets is afgebroken, maar zolang je er niet op focust zie je niks.
Prima muziek!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |