Hoe wist die manager dat hij een homofiel is?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Triest weer. Mag hopen dat die "manager" daar niet meer werkt.
Al lijkt McDonalds mij dan wel het bedrijf om die persoon dan op staande voet te ontslaan. En terecht natuurlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat ben ik wel met je eens, maar ik sta niet te kijken als dit gewoon klopt.
En dus moet je je maar onder laten sneeuwen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:45 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het mag wel, maar het komt je goed mogelijk op wat tikken te staan in een McDonald's waar uiteraard ook moslims aanwezig zijn.
Nou ja zoenen? De manier van zoenen, ik ga niet vanwege een kus oid iemand aanspreken op hun gedrag, de wijze en mate waarvan is hier de toonaangevende factor.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:14 schreef agter het volgende:
[..]
Zoenende mensen horen niet op een familieplek, vind jij dus.
Op straat, OV, bieb etc doe je maar je ding, boeit mij niet, zal er ook niets tegen proberen, mijn tent, wat echt feitelijk mijn eigendom is wordt een ander verhaal.quote:En waarom wil je dit dan geforceerd aan anderen opleggen?
Aan veel jongens kun je best zien dat ze homo zijn, maar dat kwalificieert nog niet als "aanstootgevend gedrag". Dat mensen aanstoot nemen aan bepaald gedrag maakt het nog niet algemeen aanstootgevend gedrag,.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hoe wist die manager dat hij een homofiel is?
Was die jongen andere jongens aan het versieren?
Was hij aan het tongen met een jongen?
Als hij aanstootgevend gedrag vertoonde mag hij best weggestuurd.
Omdat hij dat belangrijk vindt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:18 schreef agter het volgende:
Waarom schrijft die vader eigenlijk meteen dat die manager een noord Afrikaans uiterlijk heeft?
Om alle Marokkaanse jongens, ook de nette jongens die studeren en iets van hun leven maken en andere gedachtes hebben, over 1 kam te scheren.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:18 schreef agter het volgende:
Waarom schrijft die vader eigenlijk meteen dat die manager een noord Afrikaans uiterlijk heeft?
Dat zet wellicht te denken idd over zijn algehele mening over "Noord Afrikaanse mensen". True. Echt super relevant voor het verhaal is het niet, tenzij hij aan wil geven dat dit daarom de redden was dat hij de kant van de jongeren koos. Maar dat is speculatie.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:18 schreef agter het volgende:
Die vader is dus ook enigzins racistisch gedachtengoed aan te rekenen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:20 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Om alle Marokkaanse jongens, ook de nette jongens die studeren en iets van hun leven maken en andere gedachtes hebben, over 1 kam te scheren.
Zo komt het wel bij mij over. Vanwege zijn Noord Afrikaanse uiterlijk koos hij de kant van die Marokkaanse relschoppers.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:20 schreef Ang3l het volgende:
ev
[..]
Dat zet wellicht te denken idd over zijn algehele mening over "Noord Afrikaanse mensen". True. Echt super relrevant voor het verhaal is het niet, tenzij hij aan wil geven dat dit daarom de redden was dat hij de kant van de jongeren koos. Maar dat is speculatie.
Zodat ze hem kunnen onderscheiden van alle andere kneuzen die daar manager worden genoemd.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:18 schreef agter het volgende:
Volgens mij mis jij wat essentiele verschillen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:18 schreef Wespensteek het volgende:
Er zijn toch best veel mensen die vinden dat dit gewoon moet kunnen, ze kunnen ergens anders ook wel een hamburger eten:
NWS / Drukkerij weigert trouwuitnodigingen lesbisch stel
Wut?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:50 schreef Downwards het volgende:
[..]
Daar heb je verder geen invloed op. Je moet het alleen niet kenbaar maken in een restaurant waar ook moslims zijn.
Eens.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:18 schreef Joezi het volgende:
Ik ben ook wel eens de gayclub uitgebonjourd, zoiets werkt 2 kanten op natuurlijk
Bedankt voor de mededeling.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij mis jij wat essentiele verschillen.
Trololololquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:50 schreef Downwards het volgende:
[..]
Daar heb je verder geen invloed op. Je moet het alleen niet kenbaar maken in een restaurant waar ook moslims zijn.
Maar, dit zou dan voor alle soortgelijke zoenen gelden, ongeacht de geaardheid van de zoenenden. Toch?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja zoenen? De manier van zoenen, ik ga niet vanwege een kus oid iemand aanspreken op hun gedrag, de wijze en mate waarvan is hier de toonaangevende factor.
[..]
Op straat, OV, bieb etc doe je maar je ding, boeit mij niet, zal er ook niets tegen proberen, mijn tent, wat echt feitelijk mijn eigendom is wordt een ander verhaal.
Siquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar, dit zou dan voor alle soortgelijke zoenen gelden, ongeacht de geaardheid van de zoenenden. Toch?
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:54 schreef Triggershot het volgende:
Prima dat je zelf geilt op tongende homo's enzo, voor zover dat is gebeurd, maar als je dat in de omgeving van kinderen doet, hetero of homo, gewoon optieven even serieus.
Nee man en vrouw is normaal toch.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar, dit zou dan voor alle soortgelijke zoenen gelden, ongeacht de geaardheid van de zoenenden. Toch?
Liep dat ventje dan in leren broek en wapperende handjes door de Mac?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:30 schreef Fokker89 het volgende:
Wat gaat dit gelul nou over zoenen. Nergens staat daar wat over geschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |