SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door KnutdeIJsbeer op 21-05-2015 12:22:06 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zakarin.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:00 schreef Leonos het volgende:
Wie schrijven we vandaag op als etappe winnaar?
Ja, ze hadden dan de Mortirolo op moeten fietsen, want dinsdag kan ik niet kijkenquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:02 schreef franklop het volgende:
Zonde dat maandag een rustdag is trouwens zo op 2e Pinksterdag
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:00 schreef Leonos het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:01 schreef Leonos het volgende:
Werk de OP is bij Knut
DoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker jammer. Kunnen mensen lekker een hele etappe zien rijden ze nietquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:02 schreef franklop het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:00 schreef Leonos het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:02 schreef franklop het volgende:
De Robert Maaskant in mij kwam bijna naar boven.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je gisteren de ruit van je achterdeur aan gort hebt geslagen?
RIP ishibashigodquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wou bijna Ishibashi opschrijven als potentiele ritwinnaar, maar ja
Aldus Betancur. Die gaat dus, uiteraard met behulp van God, voor de bergtrui.quote:Le maillot de meilleur grimpeur ? Nous sommes nombreux à pouvoir y prétendre mais avec l’aide de dieu, je pourrais y arriver. Je sais désormais une chose : des bonnes choses arrivent pour moi."
Giro d'Ishibashiquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze ronde zal later bekend staan als de grote doorbraak van Ishibashi.
Picsquote:
Wie is Toan Jelle Slagter?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt.
[ afbeelding ]
heb je parkinson?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schrijf jij met een pen in je bek?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij doet geforceerd.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:36 schreef HPLC het volgende:
Waarom zijn je cijfers dan weer wel netjes?
Godverdommequote:Op donderdag 21 mei 2015 13:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo heeft God mij gemaakt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's toch een eufemisme voor verstandelijk gehandicapt?
Ben jij dat in je UI? Volgens mij ben jij ook een beetje speciaal.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mensen die doen alsof ze gehandicapt zijnProleten
Oei, die had ik als nummer 2 opgeschreven.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:46 schreef Sked het volgende:
Opgave Belletti
Manuel Belletti heeft genoeg van deze Giro. De renner van Southeast geeft de brui aan. Zo zijn er nog 186 renners in koers.
RIP
Jij houdt niet van frikandellen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben jij dat in je UI? Volgens mij ben jij ook een beetje speciaal.
Oh haha ik dacht dat het een dildo was.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij houdt niet van frikandellen?
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh haha ik dacht dat het een dildo was.
Ik zie dat je Lobato als nummer 2 hebt opgeschrevenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oei, die had ik als nummer 2 opgeschreven.
Dat is jouw interpretatie.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie dat je Lobato als nummer 2 hebt opgeschreven
quote:Helmincident Contador
Gisteren was er even opschudding toen Alberto Contador al rijdend even zijn helm afzette. Volgens de letter van de wet wordt een renner in dat geval uitgesloten, maar in Het Nieuwsblad legt UCI-commissaris Guy Dobbelaere uit dat officials enkel optreden wanneer een renner minutenlang rondrijdt zonder helm. "Wanneer het gaat om een gespje dat irriteert of een zweetdoekje dat niet goed zit, zien we dit door de vingers."
Nou, daar kan ik mee leven. Ik zou ook niet 100 kilometer willen fietsen terwijl mijn hoofd steeds meer begint te irriterenquote:
Inderdaad, goede uitlegquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou, daar kan ik mee leven. Ik zou ook niet 100 kilometer willen fietsen terwijl mijn hoofd steeds meer begint te irriteren
Kingstown is blijquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:01 schreef Max23 het volgende:
Orica heeft aangegeven voor Gerrans te gaan vandaag en niet voor Matthews, aldus Nusport-ticker
Die kunnen de zege dus wel op hun buik schrijvenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:01 schreef Max23 het volgende:
Orica heeft aangegeven voor Gerrans te gaan vandaag en niet voor Matthews, aldus Nusport-ticker
Wat een hommo's.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:01 schreef Max23 het volgende:
Johannes en ik voelen ons in de steek gelaten door Orica.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:01 schreef Max23 het volgende:
Nee, dat wist ik nog niet. Heb je nog meer leuke feitjes over Van der Lijke?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wisten jullie al dat van der Lijke uit Middelburg komt?
In de avonduren klust hij bij als misdienaarquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik nog niet. Heb je nog meer leuke feitjes over Van der Lijke?
Weet je zeker dat hij niet stiekem gigolo is?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In de avonduren klust hij bij als misdienaar
[ afbeelding ]
Is toch hetzelfde alleen net iets andere klandiziequote:Op donderdag 21 mei 2015 14:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij niet stiekem gigolo is?
quote:Van der Lijke vijfde Zeeuw in Ronde van Italië
Nick van der Lijke.
VLISSINGEN - Nick van der Lijke wordt de vijfde Zeeuw die meedoet aan de Ronde van Italië. De 23-jarige Middelburger, die in dienst rijdt van LottoNL-Jumbo, begint zaterdag in San Lorenzo al Mare aan de etappekoers van drie weken.
“
Het is heel gaaf dat ik nu een grote ronde mag rijden”
,,Het is heel gaaf dat ik nu een grote ronde mag rijden", zegt hij voorafgaand aan zijn debuut. Vier Zeeuwen gingen Van der Lijke in de Giro voor: Jo de Roo, Kees Bal, Maarten Ducrot en Johnny Hoogerland. ,,Het is mooi dat ik in dat rijtje mag staan", laat hij weten. ,,Ik wist niet dat het er tot nu toe maar zo weinig waren." In de PZC van vrijdag staat een uitgebreid interview met Van der Lijke.
Maar goed ook, anders denken mensen nog dat het Victor Reinier isquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een beetje onnodige beschrijving.
Er zijn ook mensen die dit forum zeer dronken lezen hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is een beetje onnodige beschrijving.
In de avond is dat wel af en toe het geval bij mij, jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die dit forum zeer dronken lezen hoor.
Nick van der Lijke, uit Zeeland, een Zeeuw, uit Middelburg!quote:
Nu kan hij ook geen leadout meer doen voor Hofland.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jammer dat Nicky niet lijkt te gaan winnen.
Die is al bij de finishquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand Beppu al zien rijden vandaag trouwens
Nick projecteert zichzelf op de Zeelandbrug, koppig stoempen tegen de wind in, boterham met pindakaas in zn achterzak.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nicky geeft niet op, een echte nukkige Zeeuw!
Anders komen de Belgen zo weinig in beeldquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Boonen krijgt een speciaal pijltje, wat liev.
Zouden de Vlamingen een "waar is Boonen?-topic" hebben?quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Boonen krijgt een speciaal pijltje, wat liev.
De grote ronden boeide hem dan ook geen reet, liever pakt Theofiel wat munten in kermiskoersen. Geef hem groot gelijk, in zijn tijd was er veel meer te verdienen met zulk werk dan uitblinken in de grote wedstrijden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bijzonder dat Theo middelkampgod de giro niet heeft gereden trouwens.
Wisten jullie dat de wielerclub van Middelburg is vernoemd naar Theo Middelkamp en dat NICK VAN DER LIJKE hier zijn 1e trappers heeft laten draaien?
(Jose dit is misschien leuk voor dadelijk in de plaspauze)
In het winterseizoen kan je daar gelijk de leukste feesten vinden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:33 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zouden de Vlamingen een "waar is Boonen?-topic" hebben?
Misschien kunnen de beelden zo worden gemonteerd dat het lijkt alsof hij demareert en dan kan het zo naar China.quote:
29 kilometer nog.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:15 schreef lytsewiete het volgende:
Hoe ver moeten ze nog en hoe laat gaan ze finishen?
Ben kwart over vijf thuis.
Dan mis je de finish, die is rond 17:00 waarschijnlijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:15 schreef lytsewiete het volgende:
Hoe ver moeten ze nog en hoe laat gaan ze finishen?
Ben kwart over vijf thuis.
Heb je de Cup a Soup wel om 16:00 gepakt?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb Cup à Soup.
Terwijl ik naar de Giro kijk.
18 minuten te laat.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb Cup à Soup.
Terwijl ik naar de Giro kijk.
Ja.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je de Cup a Soup wel om 16:00 gepakt?
Ik heb het al eerder gezet hoor.quote:
RT.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:19 schreef wimderon het volgende:
Movistar gaat met 2 man demarreren. Ik denk dat Lobato betere resultaten zou halen als hij een eenmansploeg zou vormen dan met deze ploeggenoten.
Snap niet dat Rellende_Rotscholier hem getipt heeft.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:21 schreef Momo... het volgende:
Kut Lobato , heb ik een keer geld ingezet
Kreeg een tip van een anonieme raadgever.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snap niet dat Rellende_Rotscholier hem getipt heeft.
Nu overweeg ik tegen De Graafschap te juichen morgen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snap niet dat Rellende_Rotscholier hem getipt heeft.
Omdat hij niet op mijn lijstje staatquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:23 schreef Mani89 het volgende:
JJ Lobato stond op mijn lijstje van de hoop, waarom lost hij dan?
Bedankt FA, ik ben weer gerustgesteld.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lobato komt wel terug boys, geen zorgen
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu overweeg ik tegen De Graafschap te juichen morgen.
Jan Boven had Matthews nu laten wachten op Gerrans.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:26 schreef Max23 het volgende:
Dan moet Orica toch maar Matthews doen, terwijl dat niet het plan was
Jean-Paul van Poppel ook.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jan Boven had Matthews nu laten wachten op Gerrans.
Maar geef hem dan een mannetje in steun. Of ga dan op z'n minst niet met 2 man aanvallen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lobato komt wel terug boys, geen zorgen
Je weet zelf ook wel dat we het over Movistar hebben...quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar geef hem dan een mannetje in steun. Of ga dan op z'n minst niet met 2 man aanvallen.
Dat is het Nieuwe Wielrennen. Dat heeft dhr. Ducrot als volgt gedefinieerd:quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:23 schreef Mani89 het volgende:
JJ Lobato stond op mijn lijstje van de hoop, waarom lost hij dan?
quote:Niets is gebleven zoals het was en niets is geworden zoals het leek
Met overdreven hard gelach.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:32 schreef Mani89 het volgende:
Mooie compilatie, mist alleen nog commentaar van Rene van der Gijp.
Dat was Gerrans niet, maar die is sowieso weg.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan zit Gerrans nog wel ver achter volgens mij
Voor zo'n afdaling tapete Hans Kraay jr zich altijd in.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:32 schreef Mani89 het volgende:
Mooie compilatie, mist alleen nog commentaar van Rene van der Gijp.
Ergens te roepen om zijn moeder.quote:
Die derde week komt er.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:37 schreef Mani89 het volgende:
Kruijssie gewoon weer ouderwets in het wiel van Bertje.
http://www.bvls2013.com/stream4.htmlquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft iemand een leuke stream voor me
We zullen het doorgeven.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:43 schreef vaarsuvius het volgende:
in plaats van 4x proberen had ik liever dat ie zijn krachten gebruikt om 1x echt te winnen.
Staat genoteerd met een markeerstift.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:43 schreef vaarsuvius het volgende:
in plaats van 4x proberen had ik liever dat ie zijn krachten gebruikt om 1x echt te winnen.
Pics van je briefjequote:Op donderdag 21 mei 2015 16:45 schreef silverhill het volgende:
Ik geef je op een briefje dat Bertje de etappe wint.
Nu wil ik net zo'n mooi briefje zien als die Mani hadquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:45 schreef silverhill het volgende:
Hoe doet Aru het?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:45 schreef silverhill het volgende:
Mensen met een beter handschrift dan Mani zijn niet zo moeilijk te vinden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nu wil ik net zo'n mooi briefje zien als die Mani had
Heb je ook een briefje dat ik ziek naar huis magquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:45 schreef silverhill het volgende:
Vergelijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
In Japan doen ze zulke dingen gewoon met hun ogen dicht en dan gaat het precies goedquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:46 schreef Principia het volgende:
Die kerel die ervoor zorgt dat ze niet tegen elkaar botsen
Zouden ze kunnen raden welke van jou, en welke van mij is?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*Keldermerckxquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste is mooierquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zouden ze kunnen raden welke van jou, en welke van mij is?
Mijn leerlingen (groep 7) schreven mooierquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mani krijgt een 6- voor spelling ( Iedereen weet dat slachter met 'ch' is) en een 3 voor netheid!quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
*wordquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Astana.
Dan wordt je op het vlakke gewoon uit het wiel gereden.
Viscontiquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Voor wie gaat Intxausti rijden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |