Ja, je echte naam vind ik stukken leuker.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:41 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat is niet mijn naam, maar hallo moemoe
Dank je, denk ikquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, je echte naam vind ik stukken leuker.
Nu weet ik niet meer wat ik moet denken maar ik mag jou nog steeds in ieder geval.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:45 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nu weet ik niet meer wat ik moet denken maar ik mag jou nog steeds in ieder geval.
Je hebt nog steeds borsten toch?
Watquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:45 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nu weet ik niet meer wat ik moet denken maar ik mag jou nog steeds in ieder geval.
Je hebt nog steeds borsten toch?
quote:
wat hebben wij misdaan?quote:
echt he, altijd dat generaliseren.quote:
quote:
zijn ze goed in, die vrouwen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Had je wiskunde examen gisteren?quote:
Ik studeer al twee jaarquote:
voor 1 wiskunde examen?quote:
Kan ik toch ook niet ruikenquote:
ere wie ere toekomtquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:13 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja joh laat mij maar alleen ervoor opdraaien
Neequote:
Doet me denken aan de beginperiode van internet waarin een klasgenote voor iets van 1500 gulden aan internet bandbreedte had gekost (niet eens apps, internet was toen gewoon nog duur en zij ging er gewoon op buiten de bundel ofzo). Zij moest het terugverdienen met werken voor haar oudersquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:13 schreef Geo4kant het volgende:
Jack Black zijn zoon had 3k aan in app purchases![]()
Holy shit. Maarja het is ook gevaarlijk, games voor kids gemaakt met zoveel in app stuff.
Ik heb voor m'n examen destijds een 8 voor wiskunde gehaald.quote:
Netjs netjs.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb voor m'n examen destijds een 8 voor wiskunde gehaald.
Wat is je leeftijd en wat voor opleiding?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik weet nog dat ik tijdens mijn wiskunde examen een totale brainfreeze had. daar had ik maar een 5 voor. gelukkig stond ik een 8 gemiddeldquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
De lerares had een te kort rokje aan?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet nog dat ik tijdens mijn wiskunde examen een totale brainfreeze had. daar had ik maar een 5 voor. gelukkig stond ik een 8 gemiddeld
Teringquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:14 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Doet me denken aan de beginperiode van internet waarin een klasgenote voor iets van 1500 gulden aan internet bandbreedte had gekost (niet eens apps, internet was toen gewoon nog duur en zij ging er gewoon op buiten de bundel ofzo). Zij moest het terugverdienen met werken voor haar ouders
19, technische natuurkundequote:Op donderdag 21 mei 2015 11:16 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Wat is je leeftijd en wat voor opleiding?
veel aantrekkelijke leraressen waren er niet op mijn middelbare school.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:20 schreef jodelahity het volgende:
[..]
De lerares had een te kort rokje aan?
Nog herkanst?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet nog dat ik tijdens mijn wiskunde examen een totale brainfreeze had. daar had ik maar een 5 voor. gelukkig stond ik een 8 gemiddeld
Bij ons geen enkele, maar ik geilde alsnog op 1tje voor een periode, hormonenquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel aantrekkelijke leraressen waren er niet op mijn middelbare school.
op de latijns lerares na
Wat precies?quote:
tuurlijk niet. geslaagd is geslaagdquote:
Ik ging natuurkunde doen nogquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuurlijk niet. geslaagd is geslaagd
Te oudquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:22 schreef jodelahity het volgende:
[..]
De opleiding natuurlijk, je leeftijd is te oud
:pquote:
Hoezo?quote:
Grapje toch, legaal is er nog maar weinig jaren te halen wat dat betreft dus ja. Grapje voor eigen bestwil zeg maar ;pquote:
Net havo afgemaakt op vavo, zelfde leeftijijdquote:
Is helaas wat minder nuquote:
Sommigen hebben meer tijd nodig, niks mis mee?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:25 schreef Makoto het volgende:
[..]
Net havo afgemaakt op vavo, zelfde leeftijijd
Straks kan je net als mij zijn, het protegee wat oneindig lang erover heeft gedaan.quote:
technische natuurkunde lijkt ook wel verdomd lastigquote:
Heb jij je meds op?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:25 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Grapje toch, legaal is er nog maar weinig jaren te halen wat dat betreft dus ja. Grapje voor eigen bestwil zeg maar ;p
Nja eerst mavo gedaan, vervolgens havo gedaan maar te lui en gezakt vorig jaarquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sommigen hebben meer tijd nodig, niks mis mee?
Wat ga je doen volgend jaar?
Het moet je maar liggen, al is het voor mij ook lastigquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
technische natuurkunde lijkt ook wel verdomd lastig
1 vriend van me heeft dat gedaan, maar ja, die is ook net sheldon
Tekenenquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:28 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nja eerst mavo gedaan, vervolgens havo gedaan maar te lui en gezakt vorig jaar.
Docent beeldende kunst en vormgeving. aka Tekendocent.
je p wel al binnen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het moet je maar liggen, al is het voor mij ook lastig
Nee, maar dat komt wel goed. Moet hem dit blok herkansenquote:
Wat lach je?quote:
Nou ja wat valt er te herkansen aan het eerste jaar. Het gemakkelijkste jaar wat er is, tenzij je uit het laatste blok iets moet herkansenquote:
wat een onzinquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:34 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nou ja wat valt er te herkansen aan het eerste jaar. Het gemakkelijkste jaar wat er is, tenzij je uit het laatste blok iets moet herkansen
Laatste blok idd. Enkel 1 vak niet gehaald.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:34 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nou ja wat valt er te herkansen aan het eerste jaar. Het gemakkelijkste jaar wat er is, tenzij je uit het laatste blok iets moet herkansen
Danku danku. Complex rekenenquote:
Mooie opleiding dan als jaar 1 even moeilijk is als jaar 3quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Laatste blok idd. Enkel 1 vak niet gehaald.
Nou ja op deze opleiding is elk jaar even moeilijk hoor
ik vond jaar 3 en 4 stukken makkelijker dan 1 en 2quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:36 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Mooie opleiding dan als jaar 1 even moeilijk is als jaar 3Lekker groeien xd
quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:36 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Mooie opleiding dan als jaar 1 even moeilijk is als jaar 3Lekker groeien xd
Het is ook altijd hetzelfde liedje hé.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:39 schreef Geo4kant het volgende:
Bezorgmoment
Vandaag 21 mei
8:30 - 10:30 uur
Volgens mij heeft de beste heer of mevrouw moeite met kloklezen, of auto rijden.
Of bij je buren bezorgdquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:39 schreef Geo4kant het volgende:
Bezorgmoment
Vandaag 21 mei
Volgens mij heeft de beste heer of mevrouw moeite met kloklezen, of auto rijden.
10:30 PSTquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:39 schreef Geo4kant het volgende:
Bezorgmoment
Vandaag 21 mei
Ja precies jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]!
Jaar 1 krijg je alle basiskennis wat je rest van de opleiding nodig hebt. Jaar 2 iets lastiger, moderne natuurkunde en lastiger wiskunde. Maar ik ervaar het als even moeilijk, wordt lastig maar niet per se moeilijk
quote:
Wat heb jij trouwens gedaan? Afgestudeerd toch?quote:
Over 1,5 weekquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat heb jij trouwens gedaan? Afgestudeerd toch?
Nice, goed bezigquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:46 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Over 1,5 weekHeb mijn scriptie af maar nog verbeteren als dat kan en de animatie optimaliseren. 1 juni definitief inleveren. En de animatie trouwens dus als extra gemaakt in tegenstelling tot de rest (moest wel voor deze afstudeeropdracht dat ook).
/carequote:
jij valt alleen op 15 jarigen?quote:
Maar welke opleiding?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:48 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nu wel maar ben jarenlang lui geweest. Maar wel bedankt
15-jarigenquote:
Precies. Ook al is 16 en 17 en 18 ook nog mogelijk zelfs. En is mijn vriendin 23quote:
Heb je al een date met uccie kunnen regelen?quote:
Alleen maar op mensen vallen die jarig zijn is wel apartquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen maar op mensen vallen die jarig zijn is wel apart
Uitmaken danquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:52 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Precies. Ook al is 16 en 17 en 18 ook nog mogelijk zelfs. En is mijn vriendin 23
ik zie uc eigenlijk nooit meer onlinequote:Op donderdag 21 mei 2015 11:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je al een date met uccie kunnen regelen?
Ieder z'n fetishquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien houdt je het dan nog minder vol xdxdquote:
met iedereen birthday sexquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Scherpquote:
Hehe zoals elke meid heeft ze voordelen en nadelen. Volhouden hangt van meerdere dingen af ja. Jij bent behendiger onder het bureau o.a.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Misschien houdt je het dan nog minder vol xdxd
Nou blijkbaar nietquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:59 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Hehe zoals elke meid heeft ze voordelen en nadelen. Volhouden hangt van meerdere dingen af ja. Jij bent behendiger onder het bureau o.a.
LBquote:
20 januari, zet het in je agendaquote:
Mijn vriendin is ook wat klein eigenlijk ja maar dat vind ik juist leukquote:
Ik zal het doen maar grote kans dat ik eerst volgende januari doorbrengen in Azië.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
LB
[..]
20 januari, zet het in je agenda
Haiiiquote:
Jezus zo lelijk ben ik ook weer nietquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal het doen maar grote kans dat ik eerst volgende januari doorbrengen in Azië.
[..]
Haiii
u wot?quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal het doen maar grote kans dat ik eerst volgende januari doorbrengen in Azië.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jezus zo lelijk ben ik ook weer niet
jquote:
zo mysterieus weerquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]Ik wilde je ook uitnodigen
[..]
j
Dat en meer wil ik er qua planning/periode op het forum niet over kwijt.
Ja ziet ze er jong uit?quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:01 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Mijn vriendin is ook wat klein eigenlijk ja maar dat vind ik juist leuk
Locatie wel?quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]Ik wilde je ook uitnodigen
[..]
j
Dat en meer wil ik er qua planning/periode op het forum niet over kwijt.
Is dat 23 toch minder ergquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:18 schreef jodelahity het volgende:
[..]
19 is nog te doen, oke je hebt me
Eens.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:18 schreef jodelahity het volgende:
[..]
19 is nog te doen, oke je hebt me
Uitzonderingen bevestigen de regel en blablablaquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens.
Al is het een uitzondering op mijn regel.
Verschil van 7 is grootquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:22 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel en blablabla
Serieus blablabla trouwens, welke uitzondering kent de zwaartekracht. Eigenlijk gewoon een simpele stelling bedacht door mongolen maar oke
Watquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:22 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Serieus blablabla trouwens, welke uitzondering kent de zwaartekracht. Eigenlijk gewoon een simpele stelling bedacht door mongolen maar oke
Qua getalquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:22 schreef jodelahity het volgende:
[..]
27 maxquote:
2 brood met 2 ei en 1 kaas 20+quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Vertel mij eens, wat is jouw ontbijt..
Fissaquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Z-O Azië. En dan gewoon van Singapore naar Vietnam reizen
Klinkt als een slim planquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Helaas geen welcome surprise party op schiphol voor jou als je zo geheimzinnig doet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doeiquote:
fucking nog welquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is het ook. Heb er fucking veel zin in.
Wil ik ook helemaal niet en zeker niet van iemand uit Brabant.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Helaas geen welcome surprise party op schiphol voor jou als je zo geheimzinnig doet.
The Brabant hate is really strong in this onequote:Op donderdag 21 mei 2015 12:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wil ik ook helemaal niet en zeker niet van iemand uit Brabant.
nou, ik voel me nou niet zo leuk en zo.quote:
Surgequote:Op donderdag 21 mei 2015 12:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nou, ik voel me nou niet zo leuk en zo.
meetsquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:32 schreef d4v1d het volgende:
Gaat die meet nou niet door overmorgen.
Ik was net van plan om te komen
heb mn rijbewijs gehaaldquote:
ik wil ook een bardquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:32 schreef Geo4kant het volgende:
Boh vanavond spaghetti en een warm bard @ casa di mamma
Je bent een eikel als je eerst oordeelt voor je er naar vraagt hoe het zit.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:30 schreef jodelahity het volgende:
Je bent trouwens wel een lamzak dat je je icon niet 3 maanden houdt maar oke
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
The Brabant hate is really strong in this one
Die heb ik al een jaar niet gesprokenquote:
Zomgquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:35 schreef Geo4kant het volgende:
Nog nooit naar een meet geweest, maar 1op1 of 2 en 2 kan wel leuk zijn moet ik zeggen.
1 op 1 meets, immer en altijd voor seksquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:35 schreef Geo4kant het volgende:
Nog nooit naar een meet geweest, maar 1op1 of 2 en 2 kan wel leuk zijn moet ik zeggen.
gelijk je pik erin stekenquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:35 schreef Geo4kant het volgende:
:squote:Op donderdag 21 mei 2015 12:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1 op 1 meets, immer en altijd voor seks
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 en 2 en een niet awkward fifth wheel kan ook leuk zijn
Een van de gezelligere meets die ik heb gehad sinds ik op FOK! zit.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja gvd, ik heb wat gemist.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:36 schreef d4v1d het volgende:
kan pas fucking 2 juni terecht om mn rijbewijs op te halen
Mits de personen in elkaars doelgroep passen qua geslachtquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een van de gezelligere meets die ik heb gehad sinds ik op FOK! zit.
Fair enough.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mits de personen in elkaars doelgroep passen qua geslacht
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent een eikel als je eerst oordeelt voor je er naar vraagt hoe het zit.
Vorige week tijdelijk veranderd voor wedstrijd van Real en vergeten terug te veranderen en ik FOK! al die tijd mobiel waarop het mij a) niet opvalt en b) niet eenvoudig lukt om het te veranderen.
[..]meen er eigenlijk helemaal niets van maar het is zo ontzettend makkelijk.
En we hadden pizza, beter dan seksquote:
Jij niet?quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Look at the brightside, je bent geslaagd.
EV?quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik mag nog niet eens opik wacht al meer dan 2 maanden op de keuring
Het is niet zo moeilijk, zeg gewoon: ik vertel een smoes en had het sowieso niet meer veranderd. In alle eerlijkheid. En als dat zo is, en je eerlijk bent, mag je andere mensen voor sneu uitmaken.Kinderlijk hinderlijk verder. Wees gewoon eerlijk en geef toe dat je oneerlijk bent zeg. Wat is dit xdquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en doe niet zo sneu, het staat je niet.
Jep..quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
EV?
Ik heb 5 maanden gewacht en 3 keer het CBR aan hun mouw moeten trekken omdat ze de streefdata niet na kwamen
Jesus. Houd eens op met woorden in mijn mond te leggen en voor mij te denken. Ik ben gvd eerlijk. Ik zie absoluut niet in waarom ik zou liegen over zo iets achterlijks en stoms als een UI. Jesus man.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:40 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk, zeg gewoon: ik vertel een smoes en had het sowieso niet meer veranderd. In alle eerlijkheid. En als dat zo is, en je eerlijk bent, mag je andere mensen voor sneu uitmaken.
flipselsquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jesus. Houd eens op met woorden in mijn mond te leggen en voor mij te denken. Ik ben gvd eerlijk. Ik zie absoluut niet in waarom ik zou liegen over zo iets achterlijks en stoms als een UI. Jesus man.
Maar je doet het wel en dat weet je ook. Zeer eerlijk hoor een afspraak niet nakomenquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jesus. Houd eens op met woorden in mijn mond te leggen en voor mij te denken. Ik ben gvd eerlijk. Ik zie absoluut niet in waarom ik zou liegen over zo iets achterlijks en stoms als een UI. Jesus man.
Flipsels is weg. Moment dat ik echt boos word om iemand op een fucking forum, dan ben ik er klaar mee. Tot over een week of 2 of whatever.quote:
Je weet me te vinden, en doe het een beetje rustig aan hé.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Flipsels is weg. Moment dat ik echt boos word om iemand op een fucking forum, dan ben ik er klaar mee. Tot over een week of 2 of whatever.
huh wat?quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Flipsels is weg. Moment dat ik echt boos word om iemand op een fucking forum, dan ben ik er klaar mee. Tot over een week of 2 of whatever.
Als je geprofiteerd hebt is het goed. Wees eerlijk. Het is niks anders dan datquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doeiquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Cadeausquote:
quote:
Ik ga dit niet eens lezen, kijk eens in wel forum je zitquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:49 schreef jodelahity het volgende:
Nou ja de kern komt er dus op neer dat je niet iets voor iemand kan doen hier en erop vertrouwen dat zij doen wat ze stellen. Mooie redenaties achteraf en zelfs negatieve uitlatingen naar die persoon toe zonder dat er verder ook maar iets is gebeurd. Gewoon niet doen wat je stelt en klaar
lolquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
DE HOOFDPILOOT DOE GODVERDOMME DIE DEUR OPEN WE CRASHEN ZO!
Too soonquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zout all the wayquote:
kaas popcorn, only popcornquote:
verdommequote:Op donderdag 21 mei 2015 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nehquote:
Ik stel voor dat ik mezelf even voorstelquote:
Hihi ik ben foutquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zoet is goed, zout is fout
popcorn is overrated, het is puur een middel om meer kaas te etenquote:
ze zijn ook al niet blij voor mij dus weenie.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
krijg ik geen mad respect voor mijn barz?
zo dik ben ik ook weer nietquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:59 schreef d4v1d het volgende:
diepe respect G
voor je mars bar. of heb je liever bounty of twix
Een beetje vet om te absorberen maakt dat je de ander extra hard kan slaanquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zo dik ben ik ook weer niet
wel, maar okay
Ik sla niet, ik knuffel. En dat lukt ook wel aardig, als knuffelbeer zijndequote:Op donderdag 21 mei 2015 13:01 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Een beetje vet om te absorberen maakt dat je de ander extra hard kan slaan
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik sla niet, ik knuffel. En dat lukt ook wel aardig, als knuffelbeer zijnde
Mensen die goed kunnen knuffelenquote:
Ja, hoi.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mensen die goed kunnen knuffelen
d4v1dbabequote:
kutvarkenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
d4v1dbabe![]()
hoe is het met je rijbewijs
Tevens hoi allen
Volgens mij ben je gezakt ofnietquote:
Surgequote:
ik ben gewoon geslaagd heumauquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gezakt ofniet![]()
![]()
![]()
quote:
you fucking faggot cuntquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vond hij dat je goed kon zuigen? Of heb je andere dingen moeten doen?quote:
het verbaast me dat ik single benquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hoi, knuffelen?quote:
Halloquote:
waarop zegt hij dat dan niet?quote:
Aengheslingerdquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Yes!
[..].
Filmpje is overigens van FOK! users, ik doe er ook aan mee.
hmm, dat zal niet snel gaan gebeurenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, vast wel een keer op een meet.
Doen we een groepshug ofzo.
Why not?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dat zal niet snel gaan gebeuren
Geld overquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:27 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik moet vaker mijn huis op de kop zetten.
Ik vind allemaal dingen die ik vergeten was en/of ondertussen al 3 keer nieuw heb gekocht
meeste meets zijn far far away.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Why not?
We weten nu toch al hoe je eruit ziet.
Je mag wel voor mij spelen als je opvolgt wat ik stel wat je moet doen (met poker dus)quote:
speel al voor mezelf, sozquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:35 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Je mag wel voor mij spelen als je opvolgt wat ik stel wat je moet doen (met poker dus)
neen ik speel gewoon voor teh lulz.quote:
quote:
ligt er aan welke hoekquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, Limburg is niet om de hoek indeed.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je maar in de goeie hoek gaan wonen lutser
Randstad uber alles
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je maar in de goeie hoek gaan wonen lutser
Randstad uber alles
Cafetaria harryquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:31 schreef moemoe het volgende:
Ik zoek een goed restaurant in Den Haag voor een verjaardag morgen.
Help eens jongens.
Hoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |