SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door fathank op 21-05-2015 10:42:43 ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
of zijn wij nu zo slimquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:36 schreef Questular het volgende:
Zijn mensen met een open relatie nu echt zo dom?
Nee, in deze, ietwat ongewone, situatie niet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:33 schreef Fripsel het volgende:
Ik snap het niet want er is niemand de ex?
lolquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, in deze, ietwat ongewone, situatie niet.
Het gaat erom dat jullie allebei op de lul zitten of hebben gezeten, dat van elkaar weet en hier een beetje langs elkaar heen post. Awkwarddddd
Je komt niet aan MsMessy!! Praat niet over liefde als je er geen klote vanaf weet. Praat niet over Msmessy of Weissman persoonlijk als je er godverdomme helemaal geen kut vanaf weet. Blijf weg van dat soort shit want anders kom je dat maar in mijn gezicht zeggen!!!!quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
JAWEL WANT DE VERGELIJKING SLAAT NERGENS OP.
Daarnaast MsMessy
Doe gewoon normaal, zo doet Weissman ook.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je komt niet aan MsMessy!! Praat niet over liefde als je er geen klote vanaf weet. Praat niet over Msmessy of Weissman persoonlijk als je er godverdomme helemaal geen kut vanaf weet. Blijf weg van dat soort shit want anders kom je dat maar in mijn gezicht zeggen!!!!
zoiets toch?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:50 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb Weissman zijn pretbek wel eens gezien. Ging helemaal stuk
ossum heeft mij zojuist laten weten dat hij deze steunbetuiging apprecieert en dat hij echt een kkharde comeback gaat makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |