Welkom!Welkom in 'Het grote afval topic', waar iedereen welkom is. Of je nou begint met een BMI van 40+ of alleen de vakantie kilo's kwijt wilt, of je nou afvalt terwijl je hard sport of terwijl je op de bank zit te chillen. Hier kun je het allemaal bespreken.
Vele wegen leiden naar Rome. Kies de manier die het best bij jou past maar hou wel je gezondheid in acht. Crashdiëten zijn niet gezond. Het gaat om een verandering van je eetpatroon en levensstijl. Één die blijvend is. Diëten werkt niet. Zodra je op gewicht bent ga je weer eten als voor je dieet en kom je weer aan -> Jojo effect. Dat is iets wat je kosten wat kost wilt vermijden!
Verschillende soorten diëtenOnline wordt je dood gegooid met site’s / mensen die claimen hét dieet te hebben gevonden waardoor je afvalt. Atkins, Sonja Bakker, Paelo, Dr. Frank, Protislank,Low carb, Ziekenhuisdieet, Weight-watchers, Cambrdige, Modifast, Slimfast, ect ect. De één nog debieler dan de ander. Vrijwel al deze diëten kun je scharen onder “crash dieet” Je hoeft niet koolhydraat arm te eten om af te vallen. Je hoeft niet te leven op puur en enkel shakes om af te vallen. Het enige dat je moet doen is meer verbranden dan dat je binnen krijgt! Zo simpel is het. Daar is helemaal geen dieet voor nodig.
Geen enkele voedingsstof kun je bestempelen als gezond of ongezond!
Je lichaam ziet overigens ook geen voeding zoals wij dat zien. Het lichaam ziet voedingsstoffen. Macro- en micronutriënten. Eiwitten, vetten, koolhydraten, vitamines en mineralen. Al deze stoffen heeft je lichaam nodig. Dus een mars is niet per definitie ongezond. Als je er elke dag 40 neemt, dan is dat ongezond. Maar de mars per definitie niet.
Doe jezelf een plezier, kom je mensen tegen die zeggen dat product of voedingsstof X ongezond voor je is óf lees je dat ergens online.. loop dan weg van die mensen / navigeer naar een andere site. You don’t need that kind of negativity in your life! Period.
Kilocalorieën bijhoudenDe handigste manier om af te vallen is om te weten wat je naar binnen werkt aan kilocalorieën. Dit doe je door ze te tellen.
My Fitness Pal is daar ontzettend handig voor.
Maar, hoe weet ik dan hoeveel kilocalorieën ik moet eten
Door je Basaal metabolisme in rust en met eventuele activiteit te berekenen. Dat kun je
hier doen. Daar ga je ongeveer 400 a 500 kcal onder zitten per dag. Dan val je op een verantwoorde rustige manier af.
Let wel op: Dit is een richtlijn! Geen enkele formule kan precies jouw kcal behoefte berekenen. Als je bovenstaand hebt gedaan en je valt niet af, dan eet je te veel en moet je lager gaan zitten. Wees wel kritisch en hou alle ingenomen calorieën bij. Want calorieën die je niet invoert maar wel op eet zijn ook gewoon calorieën!
FabelsSPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EiwittenSPOILER
MacronutriëntenSPOILER
Meedoen?Begin gewoon met posten. Je krijgt vanzelf vragen over wat je wilt, enz. De meeste mensen posten regelmatig lijstje in het volgende format:
• O - Ontbijt
• T - Tussendoortje
• L - Lunch
• D - Diner
• S - Sport
Meestal krijg je vanzelf opmerkingen/complimenten op je lijstje. Heb je specifieke dingen je wilt weten, zet die er dan even bij als vraag

.
Extra informatiebronnenDe volgende websites/artikelen geven goede informatie.
•
Hoe stel je zelf een voedingsschema op?Feiten en fabels over voeding en sport.
Heb je je doel bereikt?Zelfs als je al klaar bent met afvallen maar andere tips wilt geven, ondersteunen of gewoon je eigen ervaringen en prestaties wilt delen ben je hier van harte welkom!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-

Goede TT
Zou kapen, niet gedaan.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Lonaa
Honger!
Lijstje doen? Is dat leuk?
O: Shake met 150 gram kwark, 2 scoops, 100 gram bosbessen en banaan.
B: Uur met hond.
L: 200 gram kool, 200 gram wortel, 100 gram kwark (= coleslaw) en pulled pork.

S: 20 km fietsen.
T: Something.
D: Iets met kip en een shitload groente. Ik denk die chicken paprikash.
T: Ik denk blauwe bessen.
Sterkheidsbaas van alles.
Goed lijstje

Mijntes:
O: 3 volkoren, met jam.
T: B
an
aa
nL: 4 volkoren, met rosbief en dit keer ook komkommer
T: 350 gr kwark + iets van 150 kcal ofzo.
D: Pannenkoeken.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Qwea
#teampindakaas #viesdik
Lijstje:
O: 80g havermout, 40g whey, 300ml melk, water. Fatburner. Multivits
L: 4x spelt, roomboter, kaas, kalkoenfilet, 2x pindakaas.
T: Banaan, reminds me, die moet ik halen, again

Gisteren tros gehaald

D: Nu echt echt echt echt echt boontjes800g. Met paprika, 200g gebakken champignons, 100g ui, blik tonijn.
S: Fietsen!
T: Bak kwark
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 08:41 schreef CrunchySelf het volgende:Goed lijstje

Mijntes:
an
aa

jouw t
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Gefeliciteerd gcjoel!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
quote:
Waarom klik ik ook en scroll ik dat menu door

┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Lonaa
Honger!
quote:
quote:
Nu wil ik paling.
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Die is lekkerrrrrrrrrrr

De gerookte zalm en carpaccio ook trouwens. Vorige x kon ik niet kiezen. Toen nam ik zalm en paling en mo carpaccio die ik half ook heb opgegeten

Och och och en die T-Bone. Dat het bloed eruit druipt
Lonaa
Honger!
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 08:52 schreef Qwea het volgende:[..]
Die is lekkerrrrrrrrrrr

De gerookte zalm en carpaccio ook trouwens. Vorige x kon ik niet kiezen. Toen nam ik zalm en paling en mo carpaccio die ik half ook heb opgegeten

Och och och en die T-Bone. Dat het bloed eruit druipt

Vleesch moet blue.
Tandarts vanmiddag

Straks maar even goed eten, want met een halfverdoofde bek lukt dat meestal niet meer en heb ik er ook niet zoveel zin meer in..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Zeg, homo. Waar is die pic van die taart?!
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
dank voor de felicitaties!
Lijstje:
O: 2 pannekoeken met poedersuiker, 1 nectarine, optimel kers
T: 150gr kwark
T: gebakje trakteren (harde wener

)
L: 2x boterham, 50gr ham, ketchup, 1 appel, 1 gekookt ei, cracker pindakaas
T: 2x rijstwafel 50gr kip, 1x rijstwafel pindakaas
D: kipfilet, bietjes, aardappel
T: 150gr Griekse yoghurt, 20gr muesli, koekje
Vanavond upperbody!
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
Artoo
Beep boop beep
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 08:41 schreef CrunchySelf het volgende:Goed lijstje

Mijntes:
an
aa

!!!
Fear is the path to the Dark Side.
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
Nja het is helaas body en shit, maar die pannekoeken zijn echt goed te doen!
Dit hele ontbijt onder de 330kcal
Ja Gcjoel wat voor taart had je nu gebakken?
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Oh ja. Np! Hating is over!
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
zondag vier ik het pas, dus ga zaterdag bakken
Wordt denk ik witte chocolade cheesecake en die cookie cake taart ofzo
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Niet de hating op body en shit! Op gcjoel. Troep van body en shit hoef ik bij voorbaat niet

zal xxl eens mailen of ze geen nutella whey kunnen fixen.
Reminds me, nutella meenemen en door shake flikkeren.
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 09:33 schreef Qwea het volgende:[..]
Niet de hating op body en shit! Op gcjoel. Troep van body en shit hoef ik bij voorbaat niet

zal xxl eens mailen of ze geen nutella whey kunnen fixen.
Reminds me, nutella meenemen en door shake flikkeren.
hating aan B&F blijft bij mij ook! deze pot had ik nog. Kwam hem vorige week tegen in de kast en wilde weggooien. Maar was nog lang houdbaar en dacht, ach wie weet.
Nou kwam nu mooi uit
Zag nu dat ze bij myprotein ook pindakaas hebben dus die ga ik binnenkort testen samen met die syprups van ze. Ben benieuwd!
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 09:43 schreef -Peach het volgende:Voedingswaarde op producten (voornamelijk bij eiwit) klopte niet, zat minder eiwit en meer suiker in dan dat ze het voor verkochten.
En Q heeft niet zo'n goede ervaringen met de klantenservice
Dit dus, zat zo'n 20% minder eiwit in dan ze op het label hadden staan.
En hoe ze omgingen met toen dat uitkwam. Ze maakten de testers uit voor leugenaard en vonden het smaad
Later gingen ze toch zelf testen en klopte het toch. Maar ze deden er vrij weinig mee. Behalve dat ze nu beweren dat het is aangepast.
Bij zo'n droevige winkel koop ik niks meer, gewoon opgelicht al die tijd eigenlijk.
Andere winkels zoals XXL doen zelf ook regelmatig tests zodat leveranciers hun niet kunnen belazeren. Die komen dus ook steevast goed uit de test (ook onafhankelijke tests)
Ryuuzen
"What!" - she
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 09:26 schreef gcjoel het volgende:[..]
zondag vier ik het pas, dus ga zaterdag bakken
Wordt denk ik witte chocolade cheesecake en die cookie cake taart ofzo
wat "bak" je in hemelsnaam aan een monchou taart?
#team-anti-that-what-will-not-be-named
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
Artoo
Beep boop beep
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 09:49 schreef gcjoel het volgende:[..]
En hoe ze omgingen met toen dat uitkwam. Ze maakten de testers uit voor leugenaard en vonden het smaad
Later gingen ze toch zelf testen en klopte het toch. Maar ze deden er vrij weinig mee. Behalve dat ze nu beweren dat het is aangepast.
Bij zo'n droevige winkel koop ik niks meer, gewoon opgelicht al die tijd eigenlijk.
Andere winkels zoals XXL doen zelf ook regelmatig tests zodat leveranciers hun niet kunnen belazeren. Die komen dus ook steevast goed uit de test (ook onafhankelijke tests)
Oh right. Ik wist dat er 'iets' was met niet kloppende voedingswaarden, maar zo omgaan met dergelijke informatie is wel echt heel zwak
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 09:54 schreef Artoo het volgende:[..]
Oh right. Ik wist dat er 'iets' was met niet kloppende voedingswaarden, maar zo omgaan met dergelijke informatie is wel echt heel zwak

het leuke is dat ze er gewoon mee weg komen, er zijn misschien enkele bodybuilders die er niet meer bestellen.
Maar geef de opperfitgirls op instagram wat gratis shit en laat ze erover posten. Dan volgt de hele kudden van die domme doosjes er wel achteraan
Echt de hoeveelheid body en fit bestelling op instagram is gewoon zielig. En dan allemaal die ranzige proteine snoep en chips eten en doen alsof je er zo van geniet
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 09:57 schreef gcjoel het volgende:[..]
het leuke is dat ze er gewoon mee weg komen, er zijn misschien enkele bodybuilders die er niet meer bestellen.
Maar geef de opperfitgirls op instagram wat gratis shit en laat ze erover posten. Dan volgt de hele kudden van die domme doosjes er wel achteraan
Echt de hoeveelheid body en fit bestelling op instagram is gewoon zielig. En dan allemaal die ranzige proteine snoep en chips eten en doen alsof je er zo van geniet

Dat ding zit in Heerenveen. Ze bouwen nu een nieuwe loods even groot als ze nu al hebben, dus verdubbelen. Maar de planning van volgend jaar zit al weer een extra verbouwing.
Ze hebben niet te klagen.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 09:59 schreef CrunchySelf het volgende:[..]
Dat ding zit in Heerenveen. Ze bouwen nu een nieuwe loods even groot als ze nu al hebben, dus verdubbelen. Maar de planning van volgend jaar zit al weer een extra verbouwing.
Ze hebben niet te klagen.
Nee klopt, zou me ook niks verbazen als er ook niks veranderd is. Want heb nog niemand gehoord over de smaak bijvoorbeeld. Nou als je meer eiwit en minder suiker toevoegt doet dat echt wat met de smaak van de whey.
Ik snap ook wel waarom ik die van hun zo lekker vond
Artoo
Beep boop beep
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 10:02 schreef gcjoel het volgende:[..]
Nee klopt, zou me ook niks verbazen als er ook niks veranderd is. Want heb nog niemand gehoord over de smaak bijvoorbeeld. Nou als je meer eiwit en minder suiker toevoegt doet dat echt wat met de smaak van de whey.

Ja. True. Shit ey. Maar mijn nuttela whey dan huuu
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
Haha joh gewoon bestellen als je het lekker vind.
ik bestel mijn pindakaas ook nog gewoon daar, verder zo min mogelijk uit principe.
het is nou niet dat je met die 20% meer eiwit ineens harder groeit ofzo uit dat ene schepje per dag
-Peach
Prunus persica
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 10:08 schreef gcjoel het volgende:[..]
ik bestel mijn pindakaas ook nog gewoon daar, verder zo min mogelijk uit principe.
het is nou niet dat je met die 20% meer eiwit ineens harder groeit ofzo uit dat ene schepje per dag
20% minder gains!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
Ik bestel er wel eens lijnzaad en amaranth en chiazaad en dat soort dingen. Als het toevallig de goedkoopste plek is. Maar dat is meestal ook maar 1 of 2 bestellingen per jaar..
Boh

Net 3km gezwommen in het buitenbad hier. Was even vergeten hoe lekker dat ook alweer was. Volgende week maar weer doen!
Verder stagneer ik een beetje wat betreft gewicht, blijf op 74.7 hangen. Lukt me op het moment niet echt om mij op het eten te richten zo met afstuderen erbij. Ben wel blij dat het stagneert en dat het er niet weer bij komt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Artoo
Beep boop beep
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 10:08 schreef gcjoel het volgende:[..]
Nee, dat is ook zo. Toch blij dat ik er nu meer over gelezen heb, dan houd ik er vanaf nu rekening mee. Dat verklaart inderdaad alle B&shit plaatjes op Instagram
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 10:16 schreef Artoo het volgende:[..]
Nee, dat is ook zo. Toch blij dat ik er nu meer over gelezen heb, dan houd ik er vanaf nu rekening mee. Dat verklaart inderdaad alle B&shit plaatjes op Instagram

werkt ook wel die marketing van ze hoor. Ik heb ook een keer gratis pindakaas gehad omdat ik die crunchy (die toen nieuw was) wel eens wilde proberen. Volgende dag zo 2 potten in huis. Zo creëer je natuurlijk wel een binding voor je merk.
En ik koop er nog steeds mijn pindakaas dus het werkt!
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 09:39 schreef Artoo het volgende:Wat is eigenlijk precies het probleem van jullie bij Body&Shit? Ik heb er nu 1x iets besteld en dat was eigenlijk wel prima... En die whey smaakt gewoon awesome, maar dat is op zich los van de firma verder

Het gezeik, de onvriendelijke service, de achterlijke toon waarmee je behandeld wordt, de whey gate en de druppel die de emmer deed overlopen was mijn PWO die zo hard als beton was, maar die ik enkel kon terug sturen en dan kreeg ik een DEEL terug ipv het hele bedrag. Doe normaal.
En dan ook nog op een goor toontje mailen. Sterf dan maar gewoon.
Ooh en mensen op social media blocken als ze niet lyrisch zijn maar kritisch
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 09:49 schreef gcjoel het volgende:[..]
Plus ik heb bij XXL echt het idee dat ze ipv met achterlijke kortingsbonnen te strooien, oplossingsgericht denken. En als je kritisch bent, krijg je iig geen gelul over je heen
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 09:57 schreef gcjoel het volgende:[..]

Fannetiek wordt ook gesponsord door body en shit

Echt te kansloos die whey gate. Mijn god zeg. Moord en brand schreeuwen en vervolgens zelf moeten conclusederen dat het toch klopt, maar ja, schuld van Volac niet van hun
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 10:02 schreef gcjoel het volgende:[..]

Ik heb (crunch weet je nog???) de structuur van XXL whey en van body en shit whey toen naast elkaar gelegd. Serieus, wat een verschil. Body en shit complete brokken. En de samples van de isolaar waren juist weer zo fijn als vers geschuurd stof
Waar wordt whey eigenlijk van gemaakt?
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 10:16 schreef Artoo het volgende:[..]

Ook de visolie is niet oke las ik laatst ergens. En de BCAA's ook niet. Ik wantrouw echt alles van hun eigen merk
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 10:21 schreef Qwea het volgende:[..]
Ik heb (crunch weet je nog???) de structuur van XXL whey en van body en shit whey toen naast elkaar gelegd. Serieus, wat een verschil. Body en shit complete brokken. En de samples van de isolaar waren juist weer zo fijn als vers geschuurd stof

ja dat vond ik ook zo raar, het verschil tussen hun samples en de pot! Klopt ook geen fuck van.
Mja vond ze wel veel lekkerder dan XXL, mja duh minder eiwit
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 10:22 schreef gcjoel het volgende:[..]
ja dat vond ik ook zo raar, het verschil tussen hun samples en de pot! Klopt ook geen fuck van.
Mja vond ze wel veel lekkerder dan XXL, mja duh minder eiwit
Ja en dus meer suiker

Ik moet heel eerlijk zeggen, niet om dat body en shit, maar ik vond ze sowieso NIET lekker. Cookie en cream dikke trauma's van. Laatst XXL sample, prima te doen. Idem dito met banaan. Alhoewel ik meer fan ben van isolaat dan delicious.
quote:

lmao.
Zou me ook niet verbazen als hun PWO's oid stiekem DMAA bevatten en het niet gedeclareerd is.
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 10:24 schreef Qwea het volgende:[..]
Ja en dus meer suiker

Ik moet heel eerlijk zeggen, niet om dat body en shit, maar ik vond ze sowieso NIET lekker. Cookie en cream dikke trauma's van. Laatst XXL sample, prima te doen. Idem dito met banaan. Alhoewel ik meer fan ben van isolaat dan delicious.
[..]

lmao.
Zou me ook niet verbazen als hun PWO's oid stiekem DMAA bevatten en het niet gedeclareerd is.
nja ik heb dus echt andersom, vond cookies echt heerlijk dus meteen pot bij XXL besteld en die vind ik echt matig dus gebruik ik hem nooit.
nee man als er DMAA in zat werkte het wel
Er is toch ook zoiets als een voedsel en waren autoriteit? Horen die geen periodieke testen uit te voeren op dit soort bedrijven/producten?
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 10:28 schreef gcjoel het volgende:[..]
nja ik heb dus echt andersom, vond cookies echt heerlijk dus meteen pot bij XXL besteld en die vind ik echt matig dus gebruik ik hem nooit.
nee man als er DMAA in zat werkte het wel

Psycho werkte bij jou toch ook niet
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Sterkte
quote:
Ja, toen klikte ik maar weg

Wacht, nog ff opnieuw doen.
quote:
DMAA pindakaas
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 10:21 schreef Qwea het volgende:[..]

Ja

Ook niet een beetje.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Qwea
#teampindakaas #viesdik
Zeg, help mij eens. Ik heb 18-7 een BBQtje. 6 man. 1 kind.
Lekker knus dus

Anyway, hoeveel vlees heb ik dan pp nodig?
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Nee want dat doet gcjoel ook

Maar de vraag was of je je sporten ging compenseren met eten. Als in, je sport 900kcal weg en eet ook 900 erbij want sport

Ikzelf compenseer sport niet met kcal inname. Of ik moet doodgaan vd honger

Anders gaat dat afvallen way te langzaam IMHO.
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 11:04 schreef Qwea het volgende:Zeg, help mij eens. Ik heb 18-7 een BBQtje. 6 man. 1 kind.
Lekker knus dus

Anyway, hoeveel vlees heb ik dan pp nodig?
4 dingen per persoon? Meestal heeft de gemiddelde persoon daar wel genoeg aan, en degenen die al vol zitten compenseren voor de hongerige mannen/fitgirls

Hangt er natuurlijk ook vanaf wat je er allemaal bijmaakt; als het met veel brood en pastasalade en zo is heb je niet veel vlees nodig. Een stukje vis op de bbq is ook altijd heerlijk!
Je bent wel een vis liefhebber of nie tramposa?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:
Jaaaaa

Vis boven vlees, eigenlijk altijd! Alleen kook ik het thuis niet vaak genoeg.. vis uit de supermarkt is duur en meestal niet echt goede kwaliteit.. en je moet maar net toevallig langs de visboer komen.
Stukje vis in aluminium folie met kruiden, paprikareepjes, knoflook, wat ui en olijfolie, en dat op de bbq.. heaven!
Maar goed vlees gemarineerd in ras el hanout kruiden is ook heerlijk.. Maar van mij hoeven er geen kilo's vlees op de bbq

Ik vreet mezelf ook meestal al vol aan de salades en broodjes.. slecht.
quote:
Nouja, het is zonde van de eetlust voor het verse vlees en de verse vis. Stokbrood kun je natuurlijk eigenlijk altijd eten en zijn ook vrij loze calorieen
Lonaa
Honger!
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 11:13 schreef La_Tramposa het volgende:[..]
Nouja, het is zonde van de eetlust voor het verse vlees en de verse vis. Stokbrood kun je natuurlijk eigenlijk altijd eten en zijn ook vrij loze calorieen

Maar wel lekker.
quote:
mja, vooral met lekkere kaasjes en smeersels

Mijn zwakte!
Ik moet nog even een bbq gaan kopen voor zonnige balkon-avondjes!
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 11:08 schreef La_Tramposa het volgende:[..]
Jaaaaa

Vis boven vlees, eigenlijk altijd! Alleen kook ik het thuis niet vaak genoeg.. vis uit de supermarkt is duur en meestal niet echt goede kwaliteit.. en je moet maar net toevallig langs de visboer komen.
Ik vind vis eigenlijk alleen leuk als het even heeft gezwommen in de frituur met een jasje deeg (of wat is het).
Aka kibbeling
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Lastpost
Rotterdammert!
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 11:05 schreef Qwea het volgende:[..]
Nee want dat doet gcjoel ook

Maar de vraag was of je je sporten ging compenseren met eten. Als in, je sport 900kcal weg en eet ook 900 erbij want sport

Ikzelf compenseer sport niet met kcal inname. Of ik moet doodgaan vd honger

Anders gaat dat afvallen way te langzaam IMHO.
Ik heb voor mezelf op doorsnee dagen gewoon een minimum waar ik niet onder ga zitten qua kcal inname (Doorsnee dag = 2500kcal verbruik) en als ik over de 1000kcal heen ga qua extra verbranding door veel beweging/sport eet ik wat meer calorierijk voedsel na het sporten om niet te weinig in te nemen.
Heb soms dagen dat ik zo'n 4000kcal verbruik en dan wil ik niet op de 1600kcal inname gaan zitten, dat voelt niet goed.
Als ik me netjes hou aan eigen lijstjes verlies ik zo'n kilo per 10 dagen, daar voel ik me prima bij en is goed vol te houden zonder al te streng tegen mezelf te moeten zijn m.b.t minder verstandig voedsel.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Maar ik ga zo maar gewoon lunchen.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 11:15 schreef CrunchySelf het volgende:[..]
Ik vind vis eigenlijk alleen leuk als het even heeft gezwommen in de frituur met een jasje deeg (of wat is het).
Aka kibbeling

Hmm zo ken ik er meer

Geef mij maar een lekker haring of makreel!
Nu wil ik kibbeling
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 11:15 schreef CrunchySelf het volgende:[..]
Aka kibbeling

dat is sowieso onweerstaanbaar
maar lekker gebakken vis is ook heerlijk, tong is mijn allerfavorietste
Mja vind vis vooral te duur, 10 euro heb je allebei een klein stukje, hemels wel, maar klein
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 11:06 schreef La_Tramposa het volgende:[..]
4 dingen per persoon? Meestal heeft de gemiddelde persoon daar wel genoeg aan, en degenen die al vol zitten compenseren voor de hongerige mannen/fitgirls

Hangt er natuurlijk ook vanaf wat je er allemaal bijmaakt; als het met veel brood en pastasalade en zo is heb je niet veel vlees nodig. Een stukje vis op de bbq is ook altijd heerlijk!
Iig een sloot met bier. Brood, koude pasta salade, zelfgemaakte slaatje, als toetje ws of cheese cake of scroppino maar ws beide. Rauwkost salade erbij.
Ik dacht aan :
Biefstuk
Sate stokjes van kip in de marinade
Bratwurst
Kippenvleugeltjes
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 11:21 schreef Qwea het volgende:[..]
Iig een sloot met bier. Brood, koude pasta salade, zelfgemaakte slaatje, als toetje ws of cheese cake of scroppino maar ws beide. Rauwkost salade erbij.
Ik dacht aan :
Biefstuk
Bratwurst
Kippenvleugeltjes
Klinkt goed! Je kan altijd nog wat goedkope hamburgers erbij hebben, mochten mensen heel veel honger hebben. Daar kan ook niet zoveel aan mislukken
Oehh scroppino!
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 11:16 schreef Lastpost het volgende:[..]
Ik heb voor mezelf op doorsnee dagen gewoon een minimum waar ik niet onder ga zitten qua kcal inname (Doorsnee dag = 2500kcal verbruik) en als ik over de 1000kcal heen ga qua extra verbranding door veel beweging/sport eet ik wat meer calorierijk voedsel na het sporten om niet te weinig in te nemen.
Heb soms dagen dat ik zo'n 4000kcal verbruik en dan wil ik niet op de 1600kcal inname gaan zitten, dat voelt niet goed.
Als ik me netjes hou aan eigen lijstjes verlies ik zo'n kilo per 10 dagen, daar voel ik me prima bij en is goed vol te houden zonder al te streng tegen mezelf te moeten zijn m.b.t minder verstandig voedsel.

ik eet ook meer op sportdagen, bij mij vooral met het idee krachttraining dus ik voed de spieren extra. Maar als je al onder onderhoud eet dan eet je als je je sport bij eet dus nog steeds onder onderhoud want die basis is er. Dus zeker geen slecht idee!
Lastpost
Rotterdammert!
quote:
Ik dacht aan :
Biefstuk
Bratwurst
Kippenvleugeltjes
Spareribs? shaslick? Hamburger? Frikandel?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
Ik dacht aan :
Biefstuk
Bratwurst
Kippenvleugeltjes
ik ben ook uitgenodigd?
quote:
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 11:20 schreef gcjoel het volgende:[..]
dat is sowieso onweerstaanbaar
maar lekker gebakken vis is ook heerlijk, tong is mijn allerfavorietste
Mja vind vis vooral te duur, 10 euro heb je allebei een klein stukje, hemels wel, maar klein
Gebakken vis niet zoveel dingen van gehad. Kan het wel eten, maar niet zeg van Wauw!. Geef mij maar gewoon vlees
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Lastpost
Rotterdammert!
quote:
Frikandel op BBQ, die vind ik wel lekker.
En bedoelde echte hamburgers
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:

Tik hem aan
Karbonades, huuuh ik ril ervan..
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
Haha gelukkig maar, soms krijg je bij een bbq van die voorgegaarde burgers voorgeschoteld echt gatver!
frikandel is altijd lekker! Maar bij bbq wil ik liever lekkere vleesjes die gegrild worden. Ook geen vis trouwens.. gewoon vlees, stokbrood en salade! (en sateeee)
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 11:25 schreef gcjoel het volgende:[..]
Haha gelukkig maar, soms krijg je bij een bbq van die voorgegaarde burgers voorgeschoteld echt gatver!
frikandel is altijd lekker! Maar bij bbq wil ik liever lekkere vleesjes die gegrild worden. Ook geen vis trouwens.. gewoon vlees, stokbrood en salade! (en sateeee)
Ja, dat hoort niet

Frikandel op bbq is beter dan uit pan of frituur. Hij poft op

Maar vlees heeft voorkeur, en inderdaad sate en stokbrood.
Mooi! Wie had dat restaurant voor meet ook alweer uitgezocht
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Lastpost
Rotterdammert!
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 11:26 schreef CrunchySelf het volgende:[..]
Ja, dat hoort niet

Frikandel op bbq is beter dan uit pan of frituur. Hij poft op

Maar vlees heeft voorkeur, en inderdaad sate en stokbrood.
Mooi! Wie had dat restaurant voor meet ook alweer uitgezocht

dan ga ik het toch eens proberen op de bbq, als ik het ooit weer eens doe
bij dat restaurant ook vlees, stokbrood en sate hoor!
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 11:28 schreef gcjoel het volgende:[..]
dan ga ik het toch eens proberen op de bbq, als ik het ooit weer eens doe
bij dat restaurant ook vlees, stokbrood en sate hoor!

Is dat zoals stookbrood bij een wok? Die komen uit een pan met olie ofzo
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:
Dat wordt ook een gigantische schranspartij
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:
Even garen met deksel erop, niet zonder deksel dan geen/weinig rook.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
Hier weten ze het:
CUL / Wel of geen Weber barbeque?dus ja zij hebben gelijk dat snap je
Ik vind kolen gewoon ook teveel gedoe, dan ga ik het echt nooit meer doen want teveel werk.
quote:
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Wie de neuk eet er nou frikandel bij een BBQ? Ga dan naar de snackbar!
Het is ook frikadel
quote:
Heel topic gewoon

Ach, zo vaak doe ik het niet. Dus dat beetje extra gedoe is het dan wel waard.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Prima! The more the merrier!
Ik wilde trouwens ook nog bierkip maken
quote:
Gewoon 1'tje. Smaakt heel anders, veel beter.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 11:34 schreef Lastpost het volgende:[..]
I know.
En vind het ook gewoon teveel gedoe joh dat BBQén met kolen. Al doen we dat bij het nachtvissen weleens, nemen we gewoon zo'n rooster mee en graven we een kuil, gooien die vol met kolen en dan wat vlees erop.

En dan achteraf kuil zo weer dicht gooien
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:
Hmm ik heb toch echt geleerd om frikadel te schrijven op de basisschool. Nouja
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Houtsnippers in bakje op gas kan best
quote:
Ja? Dat wist ik dan weer niet.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Dat. Kolen BBQ -> 1u later warm.
Gas BBQ -> 10 min later warm
WIN
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Ja, dan nog

Prefab zooi op de bbq

Sowieso, prefab zooi

behalve maaltijdsalade
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:
Maar bbq gaat niet om snel wat koken toch

Meestal áls ik bbq, beginnen we om 5 uur met aansteken en zitten we om 11 uur nog in de tuin..
Als je ff snel een burger wilt grillen of zo is zo'n gasding wel handig. Dat deed mijn hospita in Amerika heel vaak, gewoon bij de normale maaltijd..
Lastpost
Rotterdammert!
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 11:39 schreef La_Tramposa het volgende:[..]

Meestal áls ik bbq, beginnen we om 5 uur met aansteken en zitten we om 11 uur nog in de tuin..
Als je ff snel een burger wilt grillen of zo is zo'n gasding wel handig. Dat deed mijn hospita in Amerika heel vaak, gewoon bij de normale maaltijd..
Nja als ik bijvoorbeeld samen met mijn vriend lekker wat wil bbq-en dan ben je natuurlijk veel sneller klaar met vleesjes voor 2 personen. Dat vind ik het dus al teveel gedoe om zo'n ding helemaal een uur op te warmen enzo
Maar met een groepje ofzo snap ik het wel, gewoon lekker een tijdje bezig enzo.
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 11:39 schreef La_Tramposa het volgende:[..]

Ik wil gewoon rap kunnen vreten. Nazitten doe ik wel met bier. Ik moet echt geen uren tussen mijn vlees hebben. Ik ben zo'n persoon wat ook tegelijk 3 dingen erop flikkert. Hoppa, vreten.
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 11:40 schreef Qwea het volgende:[..]
Ik wil gewoon rap kunnen vreten. Nazitten doe ik wel met bier. Ik moet echt geen uren tussen mijn vlees hebben. Ik ben zo'n persoon wat ook tegelijk 3 dingen erop flikkert. Hoppa, vreten.
haha nja als er lang tussenzit heb ik alle salades en stokbrood al op en hoef ik ook al niet meer
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 11:40 schreef Qwea het volgende:[..]

Hele rooster in 1 keer vol, eten en dan zuipen
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
quote:
Jullie snappen het!
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 11:42 schreef Qwea het volgende:Ik had vorige week voor de rest kruidenboter gemaakt bij de BBQ en ik had pasta bij de stokbroodjes

awesome
Pasta?!
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 11:42 schreef Qwea het volgende:Ik had vorige week voor de rest kruidenboter gemaakt bij de BBQ en ik had pasta bij de stokbroodjes

awesome
haha wat een combi, doe mij maar sate voor mijn stokbrood. Lekker dippen
Lastpost
Rotterdammert!
Nou inderdaad. BBQ'en wordt nu heel aantrekkelijk.
Bedankt Q
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 11:44 schreef Lastpost het volgende:Inderdaad, zelfs bij gourmetten gaat het zo bij ons. Gewoon die hele platen vol met vlees en wie het snelst is pakt weer een stuk en dan de volgende lading erop.
Je hoort het al, daarbij let ik ook niet op de kcal.

Ik ook niet

vreten for life
quote:
Dacht echt pasta, pasta.
Wel lekker
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Ja en hongerrrrr. En ik realiseerde me net dat ik ben vergeten ibuprofen mee te nemen voor naar de tandarts, en nu ben ik een beetje bang dat het ondanks de verdoving toch nog naar pijn gaat doen
quote:
Een excuses had ik wel verwacht
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 11:45 schreef La_Tramposa het volgende:Ja en hongerrrrr. En ik realiseerde me net dat ik ben vergeten ibuprofen mee te nemen voor naar de tandarts, en nu ben ik een beetje bang dat het ondanks de verdoving toch nog naar pijn gaat doen

Neem nooit verdoving bij tandarts, gewoon even doorbijten (hehe)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:
Ja op een of andere manier had ik dat vroeger ook, maar bij mijn nieuwe tandarts doet boren altijd ziek veel pijn. En ik voel het ook door de verdoving heen. Volgens hem komt dat ook omdat ik nu steeds angstiger wordt en de verdoving minder goed werkt als je gestresst bent of zo. Stom iig.
quote:
Wil ik gaan doen als ik op zelf woon, hier is het geen flikker aan

Dat duurt nog ff
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 11:46 schreef Lastpost het volgende:[..]
Haha same. Alleen zitten we nu al 3 jaar in dit huis. Maar deze zomer is voor het eerst de tuin ook echt zichtbaar omdat de teringzooi er eindelijk uit is, er stenen liggen en het onkruid niet meer hoger komt dan de schutting.
Hiervoor hadden we ook een tuin, maar die was 70cm diep en 4 meter breedt.

Onze was gelukkig netjes onderhouden door de vorige bewoner. Wij hebben nu wel bijna alle planten eruit gehaald en nieuwe neergezet maar hij is goed. 12m lang en 4 breed ongeveer.
Loungesetje van mijn ouders gekregen dus bij zon zit ik daar!
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 11:47 schreef La_Tramposa het volgende:[..]
Ja op een of andere manier had ik dat vroeger ook, maar bij mijn nieuwe tandarts doet boren altijd ziek veel pijn. En ik voel het ook door de verdoving heen. Volgens hem komt dat ook omdat ik nu steeds angstiger wordt en de verdoving minder goed werkt als je gestresst bent of zo. Stom iig.
Moet niet hoeven lijkt mij. Weet je zeker dat de tandarts niet de schuld geeft aan de verdoving omdat het niet zo goed kan?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 11:48 schreef CrunchySelf het volgende:[..]
Moet niet hoeven lijkt mij. Weet je zeker dat de tandarts niet de schuld geeft aan de verdoving omdat het niet zo goed kan?
Mwah weet niet, hij moet toch boren lijkt me. Het is echt zo'n nare zenuwpijn die helemaal door mijn ruggengraat trekt, dus 'doorbijten' gaat ook gewoon niet want ik kan dan gewoon niet stil blijven liggen. Verstandskiezen trekken had ik gek genoeg weer geen enkele last van. Misschien zitten de gaatjes bij mij ook gewoon op lastige plekken of zo. Ik moet er vandaag 2 en over een maandje de andere 2 omdat het anders te naar in één keer zou zijn :p
Lastpost
Rotterdammert!
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 11:47 schreef gcjoel het volgende:[..]
Onze was gelukkig netjes onderhouden door de vorige bewoner. Wij hebben nu wel bijna alle planten eruit gehaald en nieuwe neergezet maar hij is goed. 12m lang en 4 breed ongeveer.
Loungesetje van mijn ouders gekregen dus bij zon zit ik daar!

Heerlijk is dat, onze is ook ongeveer die afmeting. Vooral de honden vinden het geweldig, al vind ons grote bakbeest het leuk om een kuil te graven om in te liggen (Nee geen Duitse herder) dus qua bloemen laten we het maar even voor wat het is omdat we nu al 5 kuilen hebben.
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 11:50 schreef gcjoel het volgende:[..]
met je huis, want je post er af en toe iets over. heb je wel al een huis of is het echt nog verre toekomst?
Ik heb een huis gekocht, wat aan het verbouwen geweest. Het is nu bijna klaar

Maar doe hoop zelf of door familie, dus gaat niet zo snel.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Ja, je vergeet

biertjes
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 12:01 schreef CrunchySelf het volgende:[..]
Ik heb een huis gekocht, wat aan het verbouwen geweest. Het is nu bijna klaar

Maar doe hoop zelf of door familie, dus gaat niet zo snel.
aha ok dat dus! Leuk! Maar van de zomer dus niet in je eigen tuin bbq-en?
quote:
Ik probeer er van het zomer inderdaad te wonen
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
IJsdraakje
Womansplainer
quote:
Biertjes.

Maar nee. BBQ doe je me geen plezier mee.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:
Prima
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
* CrunchySelf zet het kopen van bbq op lijstje
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Leuk stukkie reizen voor jullie
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:
Als er genoeg vlees en bier is zit dat vast goed
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
Oke. Mijn T's voor vanmiddag heb ik ook al op.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Lastpost
Rotterdammert!
Je kan alsnog dat stukje wel even fietsen? Mooi weer even op terras en weer terug
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Lonaa
Honger!
quote:
Ja, daar zat ik wel aan te denken. Of sporten, maar ik ga morgen ook al sporten.
quote:
Zou nu gewoon even relaxed bewegen, anders merk je dat morgen tijdens sporten denk ik.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Artoo
Beep boop beep
quote:
Nou, stukkie fietsen dan?

Naar O'town fietsen en een rondje maken met mij?
quote:
Hoe lang duurt zulks?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Lonaa
Honger!
quote:
Tot het over gaat.
I dunno.
Lastpost
Rotterdammert!
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Ooh ja goed punt. Ik moet even kijken of mijn intelligente auto daar wel trek in heeft natuulk
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 13:20 schreef Qwea het volgende:[..]
Ooh ja goed punt. Ik moet even kijken of mijn intelligente auto daar wel trek in heeft natuulk
ja je weet het nooit daar op 't boer'n land
quote:
Crunch

Maar ach ja, gezelligheid en vlees altijd goed.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 13:20 schreef Qwea het volgende:[..]
quote:
Even normaal doen he
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
Maar mooi om te zien dat elke meet (of poging tot) hier uitdraait op eten en zuipen
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:
Iets actiefs met glaasje water
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Lastpost
Rotterdammert!
quote:

Heb jij de reeksnaam ook gezien?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
quote:
dat bedoel ik
Nou afvallen = dikkerdjes
dikkerdjes = eten!
quote:
Eten
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Qwea
#teampindakaas #viesdik
quote:
Even serieus, ik wil nog steeds paintballen na dat vorige fiasco van me.
Iedereen die wil say : aye
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 13:45 schreef Qwea het volgende:[..]
Even serieus, ik wil nog steeds paintballen na dat vorige fiasco van me.
Iedereen die wil say : aye
aye
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Goede nieuws.. ik had nergens last van tijdens het gaatjes boren, de verdoving sloeg zeker aan. Slechte nieuws.. ik zie eruit alsof ik een beroerte heb gehad/als een total retard en praten en eten kan ik de komende uren beter niet proberen
quote:
Ik heb net yoghurt geprobeerd te eten, moest daarna met de selfiecam concluderen dat ik dat beter niet kon doen (het zat overal). Goed, maar hopen dat de verdoving uitwerkt voor ik honger krijg
Wat een rust hier
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
douche-eendje
met pulletjes
Lonaa
Honger!
quote:
Oooh

Ik heb altijd gemerkt dat vriendjes helemaal niet goed zijn voor het afvallen.
Lonaa
Honger!
quote:
Ja, ok.

Toch gingen wij ook veel lekkere dingen eten en wijntjes drinken en zulks.
Maar wat leuk DE!
douche-eendje
met pulletjes
Lonaa
Honger!
Hallo
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Sanger, leef jij ook nog?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Lijstje:
- O: 3 volkoren, jam;
- T: Banaan;
- L: 4 volkoren, rosbief/komkommer;
- T: 250 gr kwark, bolletje graanreep;
- D: Iets voedszaam hoop ik.
Misschien nog avond T, hangt van D af.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Lonaa
Honger!
Mijn lijstje is nog amper iets.

O: tosti met kaas en tomaat
T: Shake met banaan en bosbes
L: ?
T: ?
D: Koreaanse gehakt met kool
T: Wijn
Komt vanzelf toch?
Maar tosti
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Das waar. Dus ga bedenken wat je gaat lunchen dan
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Qwea
#teampindakaas #viesdik
O: Supps, PWO
B: Grote ronde met Link (uur ofzo)
O2: 300ml halfvolle melk, 30g whey, 70g havermout
S: Benen
T: Wheyshake, supps
B: Grote ronde met Link (uur ofzo)
L: 4x spelt, kaas, smeerkaas, kalkoen, casseler
S: Ik denk ff wielrennen als het weer goed blijft
T: Banaan
D: Uit eten
T: Evt bak kwart
Ontbijten om fucking half 7

sporten om 07
quote:
Wat is daar mis mee?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Je T verspreiden over twee momenten in de ochtend en klaar
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
Ben ik de enige die het niet acceptabel vind dat de oreo cheesecake nog niet is gepost??
Mijn verjaardag gister was stom, want niet vreten en niks leuks
Wel getraind en dat ging lekker en nu zere armen dus goed
Lijstje (rustdag dus verdriet)
O: oats express, 1/2 schep whey, 1 lepel pindakaas, 1 gekookt ei
T: 150gr kwark, 100gr optimel
L: 1x bolletje rosbief, 2x rijstwafel 50gr kip, 1 gekookt ei, komkommer
T: 2x rijstwafel pindakaas
D: carb groenteburger, sperziebonen, vlees (moet nog kopen straks)
T: 150gr Griekse yoghurt, 20gr muesli, koekje
Is uurtje niet wat lang? Ben je dan niet helemaal kapot voor PT? Misschien na de tijd nog wat doen of half uurtje?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Artoo
Beep boop beep
quote:
Op vrijdag 22 mei 2015 09:42 schreef gcjoel het volgende:[..]
zou het in ieder geval niet om de laatste reden doen. Compensatie gedrag wordt je niet gelukkiger van
Dit x3554798569
Lonaa
Honger!
quote:
Op vrijdag 22 mei 2015 09:42 schreef gcjoel het volgende:[..]
zou het in ieder geval niet om de laatste reden doen. Compensatie gedrag wordt je niet gelukkiger van
Hence de

aan het einde van de zin.
gcjoel
#teampindakaas #viesdik
Noooo ik ging mijn nieuwe simkaart activeren want dat werkte gisteravond niet online.
Gewoon 20 minuten aan de telefoon gewacht, nja gelukkig kon die het wel
Maar nu doet de oude het dus niet meer en ik heb de nieuwe + telefoon dus niet mee
Hoe moet ik mij nu vermaken de hele dag????
quote:
Op vrijdag 22 mei 2015 09:46 schreef gcjoel het volgende:Noooo ik ging mijn nieuwe simkaart activeren want dat werkte gisteravond niet online.
Maar nu doet de oude het dus niet meer en ik heb de nieuwe + telefoon dus niet mee
Dus eindelijk wat rust vandaag op de app?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Lonaa
Honger!
quote:
Op vrijdag 22 mei 2015 09:46 schreef gcjoel het volgende:Noooo ik ging mijn nieuwe simkaart activeren want dat werkte gisteravond niet online.
Eens een keer gewoon werken?
quote:
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Maraca
#cijferfetisjist
gcjoel
#teampindakaas #viesdik