SPOILER: Hoe verder in VelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Absoluut.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:49 schreef jogy het volgende:
Maar als je van free roaming fantasy rpg's houdt en Skyrim grijs hebt gespeeld is dit gewoon een must buy?

Is het van toegevoegde waarde als ik 2 eerst speel of moet ik gewoon niet zeiken en 3 gaan spelen?quote:
 .
.

Lees overal dat het helpt, niet noodzakelijk is.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Is het van toegevoegde waarde als ik 2 eerst speel of moet ik gewoon niet zeiken en 3 gaan spelen?.

Jaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Is het van toegevoegde waarde als ik 2 eerst speel
Nee, ja.quote:of moet ik gewoon niet zeiken en 3 gaan spelen?.

Dat zeiken doe je toch wel dus gewoon gaan spelen jijquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Is het van toegevoegde waarde als ik 2 eerst speel of moet ik gewoon niet zeiken en 3 gaan spelen?.

quote:

Bleek een probleem te zijn met mijn specifieke videokaart. Nieuwe drivers en opgelostquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:18 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Al een keer geprobeerd bepaalde instellingen te verlagen/uit te zetten?

Niet zeiken en 3 gaan spelen, net als ikquote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:52 schreef jogy het volgende:
[..]
 . Ben er compleet blanco in gestapt, had zelfs nog nooit beelden van eerdere delen gezien. Nu nog niet. Game is perfect en het verhaal rol je wel in.
. Ben er compleet blanco in gestapt, had zelfs nog nooit beelden van eerdere delen gezien. Nu nog niet. Game is perfect en het verhaal rol je wel in.

zelfde knop als galopperen, X op de ps4quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:43 schreef Frag_adder het volgende:
In de categorie de domste vraag die hier gesteld gaat worden:
Ik ben vergeten hoe ik moet wegrollen (op de pc) ik tap normaal gewoon 20 keer de achteruit knop maar ik herinner me dat ik moet kunnen rollen. Hoe doe ik dat?

Spatie.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:43 schreef Frag_adder het volgende:
In de categorie de domste vraag die hier gesteld gaat worden:
Ik ben vergeten hoe ik moet wegrollen (op de pc) ik tap normaal gewoon 20 keer de achteruit knop maar ik herinner me dat ik moet kunnen rollen. Hoe doe ik dat?

(ook van tweakers gejat) in deze thread op Reddit staan (onder het artikel) heel veel comments met mogelijke oplossingen voor verschillende soorten crashes op pcquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:05 schreef Jungle_Jim het volgende:
En weer een vastloper2x vastgelopen en 3x een error gehad.

Die eerste is wel heel tofquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand heeft een oil filter via Photoshop over screenshots heen gedaan....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Zag het er maar zo uit.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand heeft een oil filter via Photoshop over screenshots heen gedaan....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

speel op de ps4quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
(ook van tweakers gejat) in deze thread op Reddit staan (onder het artikel) heel veel comments met mogelijke oplossingen voor verschillende soorten crashes op pc

Echt he. Het is gewoon wachten op zulke gifs.quote:

Je kunt op internet vrij goedkoop pc keys vinden, omdat iedereen die bij hun GPU krijgt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:08 schreef Drankster het volgende:
Hm net TW3 gedownload op mijn PC, 45-55fps op ultra met hairworks uit en shadows op high.
Als ik dit had geweten had ik hem misschien liever op de PC gehaald ipv PS4.

) kijk dan uit dat je niet van het dak pleurt en die loot helemaal opnieuw moet halen, dat is mij nou al zo'n 4x gebeurt.
) kijk dan uit dat je niet van het dak pleurt en die loot helemaal opnieuw moet halen, dat is mij nou al zo'n 4x gebeurt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |