Heeft je vriend geen vrienden met vriendinnen of gewoon ook geen vrienden?quote:
Geen dank. succes ermeequote:Op woensdag 20 mei 2015 21:44 schreef ExplodedHeart het volgende:
Mijn vriend zijn vrienden hebben geen vriendinnen.Dank je voor die links.
plaats anders wat foto's van jezelf misschien willen ze dan wel meetenquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:47 schreef ExplodedHeart het volgende:
Het is meer zo dat ik liever zeg maar met 1 iemand ga meeten dan met een hele groep, ik vind het moeilijk om in groepsverband te zijn namelijk. Vooral als ik niemand ken.
Ik meld me vrijwillig hoor! Wanneer gaan we neu uh koffie drinken?quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:47 schreef ExplodedHeart het volgende:
Het is meer zo dat ik liever zeg maar met 1 iemand ga meeten dan met een hele groep, ik vind het moeilijk om in groepsverband te zijn namelijk. Vooral als ik niemand ken.
en dan verbaast zijn dat je nog maagd bentquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik meld me vrijwillig hoor! Wanneer gaan we neu uh koffie drinken?
Neuh gewoon te lui om er wat aan te doenquote:Op woensdag 20 mei 2015 21:55 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
en dan verbaast zijn dat je nog maagd bent
Ik heb wel eens geprobeerd om uit te gaan maar ik vind het gewoon echt heel erg saai.. Ik hou juist eigenlijk van gamen, lezen, nou ja naar de bioscoop gaan en zo dat vind ik wel leuk maar feesten dus totaal niet..quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:01 schreef Fripsel het volgende:
Ik herken wel een beetje wat je bedoelt. Ben daardoor juist meer naar feestjes e.d. gegaan waar ik eigenlijk ook niet zo van hield. Mijn ervaring is dat je het gewoon moet doen, en hoe vaker je het doet hoe leuker het word/hoe beter het gaat.
1 op 1 nieuwe vriendinnen ontmoeten is vaak wel lastig. Gaat je vriend nooit naar een feestje ofzo?
Ik moest hardop lachen. Thanks.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:15 schreef jodelahity het volgende:
Zeg het tegen je vriendinnen dat het niet leuk is dat jij telkens contact moet zoeken.
Of ts snapt de hint nietquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:15 schreef jodelahity het volgende:
Zeg het tegen je vriendinnen dat het niet leuk is dat jij telkens contact moet zoeken.
Wat dacht je van naar zo'n fok!meet gaan samen met je vriend?quote:Op woensdag 20 mei 2015 21:56 schreef ExplodedHeart het volgende:
Ik ben gewoon heel slecht in groepen omdat ik nogal verlegen ben ook. Heeft iemand toevallig nog wat meer tips?
Waar kom je vandaan en hoe oud ben je? Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem als jij, hou ook niet van feesten maar hou ook erg van gamen en netflixen! Vind het zo moeilijk om vriendinnen te vinden die dezelfde interesses hebben als ik.. Bij iedereen die ik ontmoet lijkt het leven alleen maar om partyen te draaien en is gamen 'saai en voor nerds'..quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:10 schreef ExplodedHeart het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geprobeerd om uit te gaan maar ik vind het gewoon echt heel erg saai.. Ik hou juist eigenlijk van gamen, lezen, nou ja naar de bioscoop gaan en zo dat vind ik wel leuk maar feesten dus totaal niet..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |