Net als Amsterdams zuur doet het me niksquote:
Neequote:Op woensdag 20 mei 2015 22:06 schreef pluff het volgende:
[..]
Godver:( . Dat hebben ze bij mij in enschede ook een aantal jaar terug gedaan. Ik mis die c1000 nog steeds, krijg ook nog steeds aanbiedingen van c1000 via de mail waarop ik mij heb geabonneerd enzo. Ik wil de mail nog niet opzeggen want misschien komen ze terug hoop ik altijd nog.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Pluff, Het was een grapje
Je hoeft toch niet altijd een leuk antwoord te geven. gewoon antwoord is ook goed .. of niet doe je een flauw plaatje
Ik denk eerder dat je problemen gaat krijgen met het maatschappelijk onverantwoorde gedrag van de gemiddelde motorrijder.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:15 schreef pluff het volgende:
[..]
Handig. Maar wanneer ik ooit motor ga rijden ga ik voor de charme van het niet met elkaar kunnen praten totdat je stopt. Lekker ouderwets.
Of word ik dan verstoten?
Oh lant(iemand van fok die haar leven op orde heeft gekregen) zei dat soort dingen ook altijd tegen me, en zij was dan serieus en het heeft mij geholpen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Pluff, Het was een grapje
Je hoeft toch niet altijd een leuk antwoord te geven. gewoon antwoord is ook goed .. of niet doe je een flauw plaatje
Hollanders en appelmoesquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:16 schreef FrauMilena het volgende:
Nu heb ik zin in witte rijst met appelmoes
Ik heb trouwens niks tegen Jumbo, alleen wat slechte ervaringen mee gehad.Lidl en Aldi kom ik ook wel vaak eigenlijk, want skeer leef.
Pittig en zuur. En niet andersquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Net als Amsterdams zuur doet het me nikseen augurkje ergens bij is wel lekker, maar geniet liever van de boemboe's met witte rijst
Neequote:Op woensdag 20 mei 2015 22:15 schreef pluff het volgende:
[..]
Handig. Maar wanneer ik ooit motor ga rijden ga ik voor de charme van het niet met elkaar kunnen praten totdat je stopt. Lekker ouderwets.
Of word ik dan verstoten?
Waar halen jullie die plaatjes vandaan? Hebben jullie een hele verzameling op instagram ofzo?quote:
Zou misschien meegaan dan.quote:
Nee. Op z'n Hollands.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar wel verzot op Indo finger food dus?
quote:
uh?quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:16 schreef pluff het volgende:
[..]
Oh lant(iemand van fok die haar leven op orde heeft gekregen) zei dat soort dingen ook altijd tegen me, en zij was dan serieus en het heeft mij geholpen.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:17 schreef pluff het volgende:
[..]
Waar halen jullie die plaatjes vandaan? Hebben jullie een hele verzameling op instagram ofzo?
Ik kan alleen niet tegen super pittigquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pittig en zuur. En niet anders
Maar indo-meet?
Voor jouquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:17 schreef pluff het volgende:
[..]
Waar halen jullie die plaatjes vandaan? Hebben jullie een hele verzameling op instagram ofzo?
Ik ook nietquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
deze minder leuke fotoik overigens nog niet meer man in pak gepost
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwquote:
Don't worry, hoeft niet heel veel te gebeuren voor ik mij gewoon weer afmeld.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:20 schreef MissMSX het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |