Die stealth missie. Na 6 keer eindelijk gelukt, of nou, we waren er bijna, en iemand had een verbindingsprobleempje. Doe je niks aan he.quote:
haha. geen probleem...er staat er geen 1 in m'n garage maar bij een heist kan ik er 4 kiezen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik weet trouwens niet van wie die BMX was maar ik heb hem gejat
ff potje golfen.. moet van mn geld afquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dan ga ik ff spieren kweken in een gym, moet er ff buff uitzien in gta
Als 'ie wil.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:45 schreef Blaadjes het volgende:
nou ik ben even wat anders doen. heb divje al dm gedaan dat ie mijn plekje kan overnemen.
tja divje niet. die is met z'n grote pik aan het zwaaien in een public sessionquote:
Zo'n paarse dildo-on-a-stick?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
tja divje niet. die is met z'n grote pik aan het zwaaien in een public session
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
tja divje niet. die is met z'n grote pik aan het zwaaien in een public session
Heb je de lobby open gelaten voor public?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:56 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Heeft iemand anders ook mensen uitgenodigd? Staan opeens vreemden tussen.
En K, kun je er al in?
Nope, die zat gewoon dicht.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heb je de lobby open gelaten voor public?
Ik kan het je niet kwalijk nemen. Zo'n heist is aardig vermoeiend, dubbel als 1 van de missies teveel hoofdpijn bezorgd.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:57 schreef Thrilled het volgende:
vind je t erg als ik de handdoek in de ring gooi voor vandaag?
Mag hopen van wel. Ik heb nog wel zin in een setup. Oh wacht ik zit niet in de crew, Chuck wel.quote:
Alle heists bestaan uit een 4-5tal setups en daarna de heist zelf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |