Ik join je wel even.quote:
Ah heb al zo'n Lazer fight gehad met een lvl 15, 5-0 gewoquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:09 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik join je wel even.
Edit: Invite me maar.
Okido, probleem opgelost.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:20 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ah heb al zo'n Lazer fight gehad met een lvl 15, 5-0 gewo
Alzheimer much?quote:
Ja ik ben er gewoon heur.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:49 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Alzheimer much?![]()
Zoek maar op, vorige topic. Maar als je niet kan/wil dan kan/wil je niet, he!
Gezellie!quote:
Neequote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:04 schreef Etarime het volgende:
Ik ben er tot n uurtje of 20.30, is dat lang zat?
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:04 schreef Etarime het volgende:
Ik hoop dat je een grapje maakt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:04 schreef Etarime het volgende:
Ik hoop iig weer snel. Voelt zo stuurloos nu Dolf in het niets lijkt opgelost en onze second in command zich, euh, afgesloten voelt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:37 schreef Blaadjes het volgende:
yoo whats up n...eeh divje. ben je weer online?
Dat zullen we vanavond wetenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
yoo whats up n...eeh divje. ben je weer online?
Best wel. Kom anders weer in de problemenquote:
Dank. Mocht Etarime serieus zijn, wellicht dat jullie kunnen ruilen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ben voor vanavond ook wel beschikbaar als er nog een groep is die wil heisten
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:20 schreef Divje het volgende:
In de tussentijd ben ik weer helemaal één met mijn gevoel, één met de koelkast en ben ik erachter gekomen dat de realiteit behoorlijk ZUIGT.
GTA
Baasquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:49 schreef Blaadjes het volgende:
Nou ik kan het goed zien iig nu. M'n monitor was kapoet en heb nu een 32 inch tv neergezet op de plek van de monitor.
Nou ja het is eigenlijk een tijdelijke oplossing maar ik moet zeggen valt helemaal niet tegen. moet wel ietsje achteruit.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Baasheb de pc ook aan de tv hangen, dat plus controller is echt heerlijk
Als je zo'n lekkere luie bureaustoel hebt kan je mooi achteruit hangenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou ja het is eigenlijk een tijdelijke oplossing maar ik moet zeggen valt helemaal niet tegen. moet wel ietsje achteruit.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:07 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Zo hee, doe maar luxe. En ik maar op m'n 12" scherm zitten turen terwijl ik op een kartonnen doos zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |