abonnement Unibet Coolblue
pi_152876373
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 01:52 schreef dekkered het volgende:

[..]

Valt toch wel mee?
Had t idee dat je t redelijk kan doen met de ammo die je krijgt, zo kijkende naar alle heist letsplays.
gewoon de guard voorop laten gaan met een minigun. Dan heeft de prisoner zat ammo voor de missie. Ok dan killed de guard wel de meesten maar dat is dan eenmaal de taakverdeling denk ik dan.
Als het een wedstrijdje wordt wie de meeste kills maakt is het sowieso kut vind ik. :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_152876485
[..]
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 08:49 schreef Thrilled het volgende:

daar gaat mn geld ;(

zondag en maandag ben ik er wel weer trouwens.. ik kan ook nog een heist starten, volgens mij pacific standard.. als we dan ook weer een fok-clubje hebben? :)
Ik wacht anders wel een dagje hoor. Je hebt tot zover zo hard gewerkt, beetje jammer dat je het slot en het geld zou missen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 10:07 schreef Blaadjes het volgende:
gewoon de guard voorop laten gaan met een minigun. Dan heeft de prisoner zat ammo voor de missie. Ok dan killed de guard wel de meesten maar dat is dan eenmaal de taakverdeling denk ik dan.
Als het een wedstrijdje wordt wie de meeste kills maakt is het sowieso kut vind ik. :)
Hear hear. Missies en heists zijn geen wedstrijden. Mensen die er toch een wedstrijd van maken zal ik in ieder geval niet zo snel meer uitnodigen.
Als mensen een wedstrijd willen doen dan gaan ze maar lekker racen/deathmatchen. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_152876535
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 10:18 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]

[..]

Ik wacht anders wel een dagje hoor. Je hebt tot zover zo hard gewerkt, beetje jammer dat je het slot en het geld zou missen.

[..]

Hear hear. Missies en heists zijn geen wedstrijden. Mensen die er toch een wedstrijd van maken zal ik in ieder geval niet zo snel meer uitnodigen.
Als mensen een wedstrijd willen doen dan gaan ze maar lekker racen/deathmatchen. :)
ja toch? Op dat vliegdekschip ook bijv. er zijn er altijd wel 2 die snel zijn en voorop gaan. Ik blijf er dan wat achter en kill degene die ze over het hoofd zien of weer opstaan. Volgens mij ook gewoon nuttig.
Als je daar met 4 man probeert zoveel mogelijk te killen gaat er sowieso iemand dood. :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_152876632
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 10:24 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

ja toch? Op dat vliegdekschip ook bijv. er zijn er altijd wel 2 die snel zijn en voorop gaan. Ik blijf er dan wat achter en kill degene die ze over het hoofd zien of weer opstaan. Volgens mij ook gewoon nuttig.
Als je daar met 4 man probeert zoveel mogelijk te killen gaat er sowieso iemand dood. :)
Same. Ik word soms wel eens achtergelaten in een setup/heist met tig vijanden om me heen. Euh, hallo? Help?

Ik heb die stealth missie trouwens redelijk uitgedokterd dankzij filmpjes. Volgende keer wordt het een eitje.

Ik begrijp nu ook waarom we zo vaak gezien werden door mannetjes die uit het zicht stonden:
Sniper kogels.
Zoals je weet gaan die dwars door mannetjes heen en als de kogel tegen een muur of de grond slaat in de buurt van een ander mannetje dan zijn we de sjaak.
Assault rifles gebruiken dus.
Daarbij kun je makkelijker nog een keer schieten als je per ongeluk toch een mannetje mist. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  Redactie Games zaterdag 23 mei 2015 @ 11:51:04 #280
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_152877975
Ik gebruik echt alleen maar Special Carbine en MP5 met silencer tijdens missies. Micro-smg voor drive by's. Voor de rest eigenlijk niks. Oja de sniper scope om guards te spotten (niet echt om te schieten). Voor de rest niet echt behoefte aan andere wapens.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_152878095
Special Carbine met silencer idd _O_
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152878284
Ik heb nu alle car unlocks :D een Belg heeft me geholpen.
Ik steeds 10k op mezelf betten en hij 100 op zichzelf, won ik ook elke 20 seconde race nog eens 4k aan betting money :D

Mijn Cheetah heeft de Turbo al en daardoor is de acceleration bar al helemaal vol.
Is het het dan waard om die andere upgrades ook te kopen, of heeft dat geen zin ?
pi_152878323
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 12:10 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb nu alle car unlocks :D een Belg heeft me geholpen.
Ik steeds 10k op mezelf betten en hij 100 op zichzelf, won ik ook elke 20 seconde race nog eens 4k aan betting money :D

Mijn Cheetah heeft de Turbo al en daardoor is de acceleration bar al helemaal vol.
Is het het dan waard om die andere upgrades ook te kopen, of heeft dat geen zin ?
Ja, is het zeker waard :Y

Gister dus weer die Zentorno gekocht, alle upgrades erop gegooid en dikke gouden paintjob. Ben 5 minuten aan het rijden, raak een hobbeltje en weet direct weer waarom ik dit ding in eerste instantie weer weg deed _O-

Wat een klotebak, elke hobbel maakt je onbestuurbaar :r

De Jester daarentegen :~
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152878551
Gek is dat. Ik vind die Zentorno geweldig rijden maar kan bijv. weer niks met die Elegy RH8.

@So_Surreal: Zoals Divje zei is het zeker de moeite waard om gewoon alle upgrades er op te gooien. Die bars lijken misschien vol maar je kan er overheen als het ware.

Broughy1322 op Youtube heeft dat allemaal haarfijn getest. Als racen je ding is dan is zijn kanaal zeker een aanrader.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_152878874
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 12:29 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Gek is dat. Ik vind die Zentorno geweldig rijden maar kan bijv. weer niks met die Elegy RH8.

@So_Surreal: Zoals Divje zei is het zeker de moeite waard om gewoon alle upgrades er op te gooien. Die bars lijken misschien vol maar je kan er overheen als het ware.

Broughy1322 op Youtube heeft dat allemaal haarfijn getest. Als racen je ding is dan is zijn kanaal zeker een aanrader.
De Elegy vind ik dan weer geniaal _O-
Achja, gebruik die Zentorno dan wel als we Abu Dhabi op die shit gaan.

:')
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152880489
Vraagje. Ik krijg ineens friend requests op de social club van jullie.
Das natuurlijk leuk, maar wat is het verschil tussen vrienden en crew? IE wat heeft het voor zin crew mensen ook nog als vrienden hebben?
Ik vind het btw wel leuk hoor, dus vat het niet verkeerd op! Maar ik vroeg me gewoon af of het verschil maakt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_152880596
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 14:05 schreef delano.888 het volgende:
Vraagje. Ik krijg ineens friend requests op de social club van jullie.
Das natuurlijk leuk, maar wat is het verschil tussen vrienden en crew? IE wat heeft het voor zin crew mensen ook nog als vrienden hebben?
Ik vind het btw wel leuk hoor, dus vat het niet verkeerd op! Maar ik vroeg me gewoon af of het verschil maakt.
Scheelt door menu's bladeren als je online bent en wil weten wie er nog meer online zijn ;)
Dan kan je het direct zien bij Friends ipv naar Online > Crews > FOKC -> View members te gaan :P (vergeet volgens mij nog een stap, vergeef me)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152880726
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 14:11 schreef Divje het volgende:

[..]

Scheelt door menu's bladeren als je online bent en wil weten wie er nog meer online zijn ;)
Dan kan je het direct zien bij Friends ipv naar Online > Crews > FOKC -> View members te gaan :P (vergeet volgens mij nog een stap, vergeef me)
Ja maar is wel een beetje onhandig toch juist als je bijv in een crew van 30 zit en dan 10 daarvan als vrienden hebt. Dan zie je dus maar een deel.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_152880898
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 14:17 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ja maar is wel een beetje onhandig toch juist als je bijv in een crew van 30 zit en dan 10 daarvan als vrienden hebt. Dan zie je dus maar een deel.
Ja true, maar ik voeg dan ook degene toe die je vaak tegenkomt of waarmee je heists doet :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152881229
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 14:24 schreef Divje het volgende:

[..]

Ja true, maar ik voeg dan ook degene toe die je vaak tegenkomt of waarmee je heists doet :P
Ah zo.
Ik doe nog niet spoedig heists ben nog niet eens echt aan de SP begonnen gisteren alleen rond gekeken :P
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_152881592
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 14:39 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ah zo.
Ik doe nog niet spoedig heists ben nog niet eens echt aan de SP begonnen gisteren alleen rond gekeken :P
Voeg ook nieuwe mensen toe overigens ;) ha, moet je een beetje welkom voelen toch :)
En ach, dat komt allemaal vanzelf. Eerst lekker verkennen ^O^
Nait Soezn Moar Broezn
pi_152882221
Komt inderdaad vanzelf. En het voordeel dat je straks hebt is dat je allemaal heist-veteranen tot je beschikking hebt. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  zaterdag 23 mei 2015 @ 16:23:11 #293
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_152884007
Zijn er mensen die straks of vanavond zin hebben in wat missies?
  zaterdag 23 mei 2015 @ 17:34:02 #294
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_152885563
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 12:10 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb nu alle car unlocks :D een Belg heeft me geholpen.
Ik steeds 10k op mezelf betten en hij 100 op zichzelf, won ik ook elke 20 seconde race nog eens 4k aan betting money :D

Mijn Cheetah heeft de Turbo al en daardoor is de acceleration bar al helemaal vol.
Is het het dan waard om die andere upgrades ook te kopen, of heeft dat geen zin ?
Dat vindt ik dan raar, dat probeerde ik gister met een goede vriend van me en dan kregen we geen geld van t betten.
En daar deden we ook 100 op zichzelf en de ander zoveel mogelijk dat je kon)
Every war is different, every war is the same.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 17:36:50 #295
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_152885621
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 16:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zijn er mensen die straks of vanavond zin hebben in wat missies?
Missies of heist?

Ik wilde trouwens nog weten wat of het minimale huis is die je moet kopen om heists te doen.
Is het zoals een vriend van me zei die rond de 500k?
Every war is different, every war is the same.
pi_152885749
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 17:34 schreef dekkered het volgende:

[..]

Dat vindt ik dan raar, dat probeerde ik gister met een goede vriend van me en dan kregen we geen geld van t betten.
En daar deden we ook 100 op zichzelf en de ander zoveel mogelijk dat je kon)
Je moet nadat je het bedrag hebt geselecteerd ook nog een keer bevestigen door nog een keer kruisje/enter te drukken :P
Zodat het bedrag groen wordt.
  zaterdag 23 mei 2015 @ 17:44:00 #297
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_152885769
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 17:43 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Je moet nadat je het bedrag hebt geselecteerd ook nog een keer bevestigen door nog een keer kruisje/enter te drukken :P
Zodat het bedrag groen wordt.
Ah ok super!!
Every war is different, every war is the same.
pi_152885904
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 17:36 schreef dekkered het volgende:

[..]

Missies of heist?

Ik wilde trouwens nog weten wat of het minimale huis is die je moet kopen om heists te doen.
Is het zoals een vriend van me zei die rond de 500k?
Ze starten vanaf 200.000. :)
Edit: Voor meer helderheid: Op die ingame website (Dynasty nogwat), alle High-End appartementen hebben een heist ruimte. Del Perro (ofzoiets) is de goedkoopste @ 200.000.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  zaterdag 23 mei 2015 @ 17:52:23 #299
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_152885921
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 17:51 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ze starten vanaf 200.000. :)
weet je teovallig de naam van de gene van 200k?
Dan hoef ik maar iets van 80k meer te halen geloof ik. Is iniedergeval beter dan 500k.
Every war is different, every war is the same.
pi_152885930
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 17:52 schreef dekkered het volgende:

[..]

weet je teovallig de naam van de gene van 200k?
Dan hoef ik maar iets van 80k meer te halen geloof ik. Is iniedergeval beter dan 500k.
Jij bent snel. Had m'n post al ge-edit. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')