Geweldig geacteerd man.quote:Op maandag 25 mei 2015 10:30 schreef vencodark het volgende:
Ik vond Robin echt vreselijk. Was blij dat die opgesodemieterd was.
Het was ook een leuk karakter, tot seizoen 13. Vanaf daar werd ze steeds egocentrischer.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:35 schreef Japepk het volgende:
Wat heeft iedereen tegen Barbara? Vond dat altijd een leuk karakter.
Hij zal wel moeten anders scheurt zijn lip helemaal open ....quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:37 schreef Physsic het volgende:
Eigenlijk is het een soort wonder dat Lucas nog zo rustig is gebleven..
Uiteindelijk zal Rikki wel achter de ramen verdwijnen voor Thijs. Loverboy taferelen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:55 schreef maily het volgende:
Heerlijk Aysen die helemaal door het lint gaat
Gelukkig wonen Sjors en Tim niet samen ....
Zou Rikki straks zwanger zijn van Thijs?
En Sacha van Vincent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door magikmichael op 29-05-2015 11:12:27 ]
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:02 schreef magikmichael het volgende:
Ik zag net een shortie op Facebook waarin de moordenaar van Ardil bekend wordt gemaakt....dank voor de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja inderdaad... Dit raakt kant noch wal.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:37 schreef Japepk het volgende:
Jezus, zelfs Bram of Nola was realistischer geweest...
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:02 schreef magikmichael het volgende:
Ik zag net een shortie op Facebook waarin de moordenaar van Ardil bekend wordt gemaakt....
Edit: shortie toegevoegd.... Misschien kan iemand hem ergens anders uploaden. Ik zit nu mobiel en kan hem zo 1_2_3 nergens uploaden.Ik kan het amper gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat lijkt mij ook wel ....quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:12 schreef Japepk het volgende:
Wel benieuwd hoe dit zich gaat vermengen met de andere grote lijn van dit karakter. Ongetwijfeld gaat het één een excuus zijn voor het ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, blijkt maar weer dat deze schrijvers echt niet meer van nu zijn. Ze doen maar wat, in de hele moord-lijn zit totaal geen opbouw en de dader is compleet onlogisch. Toch heeft de serie qua karakters nu best wat potentie.
Thijs/Bing/Vincent zijn een goede driehoek om met elkaar in de clinch te liggen. Thijs komt vaak overal mee weg maar gaat zo nu en dan flink op zijn bek. Liefst een goeie chick erin die bij de heren femme fatale kan spelen, Rikki is daar te lachwekkend voor. Die mag van mij de serie wel verlaten. Het kind van Anita en Rik, twee toppersonages, maar doet er totaal niet aan denken. Ofwel de serie uit, ofwel laten hokken met Sjoerd.
Nina moet meer ingezet worden als bitch, niet als zielepootje. Zo was ze in Marly's beginjaren ook en dat speelt ze ook leuk. Niet persé gevaarlijk maar gewoon een kreng. Aysen kan het gevaarstuk worden, moet ze wel weg bij de politie. Lijkt me sowieso een leuke lijn. Aysen die na alle commotie haar baan verliest en daardoor compleet het slechte pad opgaat voor een aantal jaar. Als blijkt dat zij dan ook nog Danny vermoord heeft (kan Ferri mooi nóg eens voor terugkeren) kan ze op een mooie manier verdwijnen.
Maximes rol is ook wel uitgespeeld, ze heeft Ludo en Janine wel genoeg uitgedaagd en wordt alleen maar neergezet als surrogaatjanine. De enige reden dat Vincent er gekomen is, is om Maxime weer wat te doen te geven; 2 lege karakters erbij. Mag á la Martine uit Meerdijk verjaagd worden. Misschien eens niet door Ludo maar door een doortrapte combinatie van Laura & Janine?
Anna vind ik leuk, geen idee waar dit karakter heengaat maar Barbara speelt leuk en is een ontzettend stuk. Beter dan Gaby Blaasser (weet op dit moment even de naam van haar gtst karakter niet) Hetzelfde verhaal als met Vincent en Maxime.
Voor zolang Laura nog blijft en een grotere rol wil mag Sil terugkeren, desnoods in ruil voor Noud. En dan Brammetje een Alberts laten zijn, van mij mag het.
Hoewel ik persoonlijk niets met Wiet heb en haar karakter een beetje ongeloofwaardig vind, is ze wel een goede lijmsteen in de serie.'t Echte en 't ware!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |