Ja, maar vind dat niet teveel case/filler? Schiet niet echt op met de rode draad.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind soms wel fijn zoals bij Blacklist is er iedere week een 'case' maar je ziet ondertussen wel een verhaallijn er door heen lopen. Kijkt soms wel makkelijk weg zeg maar. Je hoeft niet continu heel scherp op de ontwikkelingen te letten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:52 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]Kan het niet beloven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee maar goed als ze opschieten met de rode draad dan is de serie gauw klaar natuurlijk. Het is geen ijzersterk verhaal als GoT om even een voorbeeld te nemen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, maar vind dat niet teveel case/filler? Schiet niet echt op met de rode draad.
En eigenlijk kijk ik praktisch alleen nog maar vanwege Reddington, want Keen is echt om te huilen
comics zijn duur jaquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
The Flash 01-12 (New 52)
En wellicht Justice League Crisis on infinite earths
Maar sta open voor veel![]()
Had gekeken wat comics kosten, toen dacht ik.. hmmm nope!
Hij is geniaal.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee maar goed als ze opschieten met de rode draad dan is de serie gauw klaar natuurlijk. Het is geen ijzersterk verhaal als GoT om even een voorbeeld te nemen.![]()
Reddington vind ik ook een baasIk kijk de serie met mijn ouders dan op RTL 4 dus ik lig iedere week wel een keer dubbel om die vent.
Ook niet op tumblr of iets?quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is geniaal.
Vind het erg jammer dat er niet (wat ik goede vind) goede gifs of youtube vids zijn van zijn uitspraken
Ik hoop dat ze hem nog vaker laten gaan naar Glen at the DMV![]()
Je fantasie begint volle toeren te draaien, net als bij het lezen van een boek.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:00 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb nooit echt gesnapt waarom comics zo leuk zijn. Het zijn stilstaande plaatjes met wat tekst. Ik mis dan echt de emotie, het bewegende en het geluid.
Weinig.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook niet op tumblr of iets?![]()
Ja hahaha dat is altijd leuk om te zienApart ventje ook die Glen.
dan lees je niet goedquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:00 schreef FL_Freak het volgende:
k heb nooit echt gesnapt waarom comics zo leuk zijn. Het zijn stilstaande plaatjes met wat tekst. Ik mis dan echt de emotie, het bewegende en het geluid.
Hahaha geekquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan lees je niet goed
klinkt misschien heel geeky maar met fables las ik soms 6 -7 issues aan 1 stuk door in bed
en dan was het weer half 3 's nachts terwijl ik om 11 uur was gaan liggen
Ideaalquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
Of toen ik vorig jaar in het vliegtuig van londen naar eindhoven zat en we na 2 comics landde
"zijn we er al?"
is verder maar een uurtje vliegen hoor maar toch is het leuk om te lezen en kan het je helemaal in je macht hebben op zo'n momentquote:
Ik lees geen 50 shades.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is verder maar een uurtje vliegen hoor maar toch is het leuk om te lezen en kan het je helemaal in je macht hebben op zo'n moment
net zoals flippiee dat heeft wanneer ze 50 shades leest maar hou ik niet van eindeloze lappen tekst
Deadpool (001 - 036 + Extras) (2013 - Ongoing) (Digital) (G85+Nahga-Empire)quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eh die nieuwe
heeft niet echt een specifieke serienaam geloof ik
is goedquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
Mocht je meer toffe hebben amg je altijd een torrent spammen
quote:
Ik zou hem alleen kijken als ik 5 miljoen euro toe kreeg. En ik zit nog steeds op FOK! dus heb nog altijd geen persoon gevonden die mij 5 miljoen wil geven.quote:
50 shades of flips zekerquote:Op woensdag 20 mei 2015 18:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Ik lees tegenwoordig non fictie.
[..]
Ik zou hem alleen kijken als ik 5 miljoen euro toe kreeg. En ik zit nog steeds op FOK! dus heb nog altijd geen persoon gevonden die mij 5 miljoen wil geven.
Jawel, iets met wiet, blaze it faggot. Maar we hadden het de hele tijd over series dus ik dacht dan strooi ik ook met nummers.quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee, maar je snapte niet wat wp bedoelde met 420.
Ik ga nooit beginnen aan de 4400 want het einde was te open had ik gehoord (de serie was gecanceld).quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jawel, iets met wiet, blaze it faggot. Maar we hadden het de hele tijd over series dus ik dacht dan strooi ik ook met nummers.
Yep.quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ga nooit beginnen aan de 4400 want het einde was te open had ik gehoord (de serie was gecanceld).
Ja inderdaad minder seizoenen en dan meer kwaliteit afleggenquote:Op woensdag 20 mei 2015 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Yep.
Al is het wel lang geleden dus echt veel weet ik er niet meer van.
Maar ik zou eigenlijk wel eens meer series willen van max 2 seizoenen, iets meer budget per aflevering maar wel vooraf een compleet verhaal hebben liggen en dat uitwerken.. niet oh hey het is nu echt een hype/populair laten we nog 3 seizoenen doen voor het geld en dan onderweg wat verzinnen waarbij we totaal de details en origins vergeten.
How lowquote:
Drop it like it's hotquote:
Ice ice babyquote:
Onkruid vergaat nietquote:
Vind het wel meevallen eigenlijkquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Door die nieuwe update van WhatsApp zijn groepsgesprekken kut
Als er iemand meerdere berichten stuurt zie je niet meer dat ze bij elkaar horenquote:
Is maar 1 leuke Brabanderquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vervelende kut Brabanders![]()
Afschieten dat volk.
Hier wel. Staat dan geen naam meer bij het tweede bericht.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als er iemand meerdere berichten stuurt zie je niet meer dat ze bij elkaar horen
Nee joh. Jeroen van Koningsbruggequote:
Klopt maar dat is jammerquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hier wel. Staat dan geen naam meer bij het tweede bericht.
PICSquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:32 schreef LittleBrownie het volgende:
That moment dat je 30 likes krijgt op een reactie #internetfamous
Is niet zo bijzonder.quote:
Gewoon een comment in een gesloten groepquote:
Deze intro een uur langquote:
Nee.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:28 schreef moemoe het volgende:
Hebben we al pics van jullie gezien in ''jij en je verkering'' in US?
We motten toch ergens beginnen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aanvraag kan altijd moemoe, de uitvoering ervan.
ja daagquote:Op woensdag 20 mei 2015 22:28 schreef moemoe het volgende:
Hebben we al pics van jullie gezien in ''jij en je verkering'' in US?
dan vind hij je stinkenquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:21 schreef DrNick het volgende:
Zo'n kat krabte mij gewoon vandaag, en hij beet in mijn hand.
rip
Een andere keer misschienquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Houwt uwen smoelwerk eens gauw Flips.
Ver achter ons gelukkig.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Altijd dat feminisme weer. Waar is de tijd dat een man zijn woord gewoon wet was.
emancipatiequote:Op donderdag 21 mei 2015 00:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Altijd dat feminisme weer. Waar is de tijd dat een man zijn woord gewoon wet was.
wrm slaap je nog nietquote:
Tijden die je niet gekend hebt, dus van weemoed is geen sprakequote:Op donderdag 21 mei 2015 00:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik denk met weemoed terug aan deze betere tijden.
Hoezo moet ik al slapen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
emancipatie
[..]
wrm slaap je nog niet
Verpest het nu nietquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tijden die je niet gekend hebt, dus van weemoed is geen sprake
Omdat ik altijd over jou droom, en dan breek ik in je droom zeg maar, en dan dromen we de zelfde droom.quote:
een beetje heel ergquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een beetje wel, ja.
[..]
Hoe weet je dat ik over jou droom?
inceptionquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Omdat ik altijd over jou droom, en dan breek ik in je droom zeg maar, en dan dromen we de zelfde droom.
Of zo o.ó
wp weetquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een beetje heel erg
[..]
inception
Hoezo een beetje heel ergquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een beetje heel erg
[..]
inception
Dat is bizar. Nu heb ik slaap problemen want als jou dit lukt dan een ander misschien ook en dan...quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Omdat ik altijd over jou droom, en dan breek ik in je droom zeg maar, en dan dromen we de zelfde droom.
Of zo o.ó
je begint te emanciperenquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo een beetje heel erg
[..]
Dat is bizar. Nu heb ik slaap problemen want als jou dit lukt dan een ander misschien ook en dan...Bedankt.
nee soz ik ben de enige met dezen skillquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:57 schreef Flippiee het volgende:
Dat is bizar. Nu heb ik slaap problemen want als jou dit lukt dan een ander misschien ook en dan...Bedankt.
de fuckquote:Op donderdag 21 mei 2015 00:59 schreef Amoeba het volgende:
Flips ik kom je vanavond verkrachten in je droom
Die pener van 35 cm die steeds tegen je gezicht sloeg, je dacht dat die van jou was ofwat?quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nee soz ik ben de enige met dezen skill
Euhm oh.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:59 schreef Amoeba het volgende:
Goed om te horenquote:Op donderdag 21 mei 2015 01:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nee soz ik ben de enige met dezen skill
Beetje wel ja.quote:
w0w0w0w nu weet ik niet meer wat je allemaal meende en wat nietquote:
Dat is lastig.quote:Op donderdag 21 mei 2015 01:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
w0w0w0w nu weet ik niet meer wat je allemaal meende en wat niet
Wut?quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:59 schreef Amoeba het volgende:
Veel duidelijker dan dat kan niet toch. Ben vooral benieuwd hoe het was, misschien wel beter dan in het echt doen zelfs omdat als je droomt je een beetje een high effect erbij kan hebbenquote:
En niet de nare gevolgen, niet te vergeten, dat is toch wel het belangrijkste in deze zieke perverse droom.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:10 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Veel duidelijker dan dat kan niet toch. Ben vooral benieuwd hoe het was, misschien wel beter dan in het echt doen zelfs omdat als je droomt je een beetje een high effect erbij kan hebben
Ja inderdaad, heb je gelijk in, ze kan gelukkig geen aangifte doen van een droom lijkt mequote:Op donderdag 21 mei 2015 09:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En niet de nare gevolgen, niet te vergeten, dat is toch wel het belangrijkste in deze zieke perverse droom.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:10 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Veel duidelijker dan dat kan niet toch. Ben vooral benieuwd hoe het was, misschien wel beter dan in het echt doen zelfs omdat als je droomt je een beetje een high effect erbij kan hebben
Aangifte doen in een droom. Therapie buiten de droomquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:14 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja inderdaad, heb je gelijk in, ze kan gelukkig geen aangifte doen van een droom lijkt me
Wordt inception all over again, maar dan met advocaten zeg maarquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Aangifte doen in een droom. Therapie buiten de droom
en dat is nog te hoog.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:17 schreef Geo4kant het volgende:
Paul Blart mall cop 2 krijgt een 13/100 van metacritic
Goede filmquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:16 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Wordt inception all over again, maar dan met advocaten zeg maar
Whatever bitchquote:
Goed idee, laat ons je helpen met inspiratiequote:Op donderdag 21 mei 2015 09:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Laat ik maar eens nieuwe muziekjens op m'n telefoon zetten.
Okedo.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:23 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Goed idee, laat ons je helpen met inspiratie
Doe ik ook, no worries.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
+45e winst
Al schommel ik behoorlijk![]()
Gaat om je EV lijn niet om de winstquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
+45e winst
Al schommel ik behoorlijk![]()
Klopt dan moet ik die eerst downloaden en overstappenquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:24 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Gaat om je EV lijn niet om de winstMaar daarvoor heb je software nodig ja xd
Pardon?quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Soooo... iemand heeft slecht geslapen of heb je je bitchiepills nog niet genomen?
Wat is er?quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, ik zeg dat mijn morgen niet goed is
1. te softquote:
Ziekquote:
ej mangquote:
ej waarom noemt men mij zoquote:
Er bestaan ook dingen als tissuesquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ziek![]()
Mijn pyama mouwen zijn van zwart naar soort van licht zebra gegaan van al het opgedroogde snot
Je bent toch een playerrrquote:
Draag je serieus pyjama's?quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ziek![]()
Mijn pyama mouwen zijn van zwart naar soort van licht zebra gegaan van al het opgedroogde snot
Vanavond bij mijn ouders lekker in een warm bad.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Er bestaan ook dingen als tissues
Gewoon lekker een warme douche of bad nemen en een soepje drinken
Nee, ik heb er maar 1. En die draag ik als ik ziek ben. Of het moet zo stervenkoud zijn dan misschien ook nog maar eigenlijk alleen als ik ziek ben.quote:
Aah okee, ik vind het echt kut om met een shirt ofzo aan te slapen, laat staan een broek.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik heb er maar 1. En die draag ik als ik ziek ben. Of het moet zo stervenkoud zijn dan misschien ook nog maar eigenlijk alleen als ik ziek ben.
De stof voelt wel altijd fijn aan tho.
Aight, goed bezig. Wanneer skaten?quote:
quote:
alles eigenlijk wel, als het maar niet te rustig isquote:
Ik ben ooit een keer in het oosten te vinden, dan connect ik je.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
alles eigenlijk wel, als het maar niet te rustig is
alleen rap/hiphop meh..neen.
aight is chill brahquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:41 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik ben ooit een keer in het oosten te vinden, dan connect ik je.
Ik ga je klaren in een potje skate, daar doe ik het allemaal voorquote:
Toch bedankt voor je poging Geo...quote:
My body is ready..quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:43 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik ga je klaren in een potje skate, daar doe ik het allemaal voor.
Hoeft ook niet perse metal te zijn hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Helaas.
Metal luister ik zelf amper.
Potje skate is toch altijd beter dan "Potje Horse"quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:43 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik ga je klaren in een potje skate, daar doe ik het allemaal voor.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoeft ook niet perse metal te zijn hoor.
18 july ga ik weer een keer losquote:
Meh, leuk, op een feestje. Maar verder..quote:
Dan had ik een grote berg liggenquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:48 schreef jodelahity het volgende:
Beterschap trouwens gok4kant en volgende keer gewoon tisjoes, altijd luisteren naar vrouwen
Heb je neusspray? Helpt voor mij enorm goed voor een snotneus.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vanavond bij mijn ouders lekker in een warm bad.
Misschien dadelijk ff naar de apotheek voor hoestsiroop.
But but but.. will you sing me.. soft kitty?
Nee, welke raad je aan?quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je neusspray? Helpt voor mij enorm goed voor een snotneus.
Natuurlijk
#ripquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:50 schreef jodelahity het volgende:
Laatste poging, als je dit niet oke vindt om op je telefoon te zetten dan![]()
doe je dat niet.
Hey Dimitri, ik heb ook een houseplaatje gemaakt, je vinnem vast goed en je wil hem vast remixenquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:50 schreef jodelahity het volgende:
Laatste poging, als je dit niet oke vindt om op je telefoon te zetten dan![]()
doe je dat niet.
Je bent niet de enige, ik heb alleen een boxer aan als ik ga slapen. Kleding aan onder de dekens is waardeloos.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:38 schreef Makoto het volgende:
[..]
Aah okee, ik vind het echt kut om met een shirt ofzo aan te slapen, laat staan een broek.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey Dimitri, ik heb ook een houseplaatje gemaakt, je vinnem vast goed en je wil hem vast remixen
als je het zelf maar chill vind tochquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:52 schreef jodelahity het volgende:
Ik begin te twijfelen aan de kwaliteit van mijn favorieten op deze manier
70% van wat je bent wordt gevormd door de omgeving.quote:Op donderdag 21 mei 2015 09:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
als je het zelf maar chill vind toch
ik ben moeilijk met muziek soz
hmm dan is het bij mij mis gegaan denk ikquote:Op donderdag 21 mei 2015 09:54 schreef jodelahity het volgende:
[..]
70% van wat je bent wordt gevormd door de omgeving.
quote:
Werd die daar begraven?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:04 schreef Geo4kant het volgende:
Bruce Springsteen was gister in Eindhoven
Eten bij Antonios.quote:
o.óquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eten bij Antonios.
Zijn dochter is schijnbaar paardenspringster en ze waren bij het ... hippique.. concour.. dunnow
Eenschquote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
o.ó
Interessant!
Ik heb het niet zo op paarden trouwens. Maar, good for her!
Meh. Zo lang ik niet mee moet/ze er niet naar ruiken.quote:
Je komt altijd op de 2e plaatsquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh. Zo lang ik niet mee moet/ze er niet naar ruiken.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh. Zo lang ik niet mee moet/ze er niet naar ruiken.
Wij zijn enkel live te beschouwenquote:
Nou ja, 6 keer per week is geen probleem toch? Voor mij danquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je komt altijd op de 2e plaats![]()
Ze zijn er 6 keer per week..
Wel een goede kont..
Geef je wel even de nieuwe prijs per uur door, sinds april is het omhoog gegaan weet je nog.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wij zijn enkel live te beschouwen
Krijg ik geen korting?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geef je wel even de nieuwe prijs per uur door, sinds april is het omhoog gegaan weet je nog.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Reiskosten worden niet verhaald, dat is je korting.
We need someone to lean onquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
https://33.media.tumblr.c(...)zg81qg4mf6o1_500.gif
En nu dan Lb?
Is dat je zusje?quote:
Scheitnummer is dat zegquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We need someone to lean on
Zo niet, pics van zijn zusjequote:
Ah, nou ja. Iedereen z'n ding laat ik het daar maar op houden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:34 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Helaas nietMaar ik vind paardenmeisjes wel leuk
Waarom hebben mensen de drang om duidelijk te maken dat ze het echt erg vinden door te stellen 'laten we het daar maar op houden' terwijl ze daarmee juist pretenteren dat ze het niet willen laten doorschemeren... xdquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:35 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ah, nou ja. Iedereen z'n ding laat ik het daar maar op houden.
Omdat ik het nu ook helemaal af zou kunnen kraken, maar ik kan ook denken ''iedereen z'n ding laat ik het daar maar bij houden.''quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:36 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Waarom hebben mensen de drang om duidelijk te maken dat ze het echt erg vinden door te stellen 'laten we het daar maar op houden' terwijl ze daarmee juist pretenteren dat ze het niet willen laten doorschemeren... xd
Ja maar door dat te melden geef je al aan dat je het eigenlijk af zou willen kraken maar het niet doet. Dat is niet veel beter dan het alternatief wat je beschrijft hoor ;pquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:37 schreef Makoto het volgende:
[..]
Omdat ik het nu ook helemaal af zou kunnen kraken, maar ik kan ook denken ''iedereen z'n ding laat ik het daar maar bij houden.''
Lekker nummer!quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We need someone to lean on
En ik vind dat dat wel een stuk beter is.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:38 schreef jodelahity het volgende:
Ja maar door dat te melden geef je al aan dat je het eigenlijk af zou willen kraken maar het niet doet. Dat is niet veel beter dan het alternatief wat je beschrijft hoor ;p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |