SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo juist vandaag, is al de 3e keer deze Giroquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:47 schreef F_JD het volgende:
Oja hoor, Zakarin gaat juist net vandaag wel mee...
quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:52 schreef F_JD het volgende:
O pardon. Ik ben dan ook een noodgedwongen teletekst volger die hem niet in de uitslagen tegenkomt en ziet dat hij al op een uur of wat achterstand staat.
En juist vandaag, omdat ik hem bij Scorito nu eens niet heb opgesteld als mogelijk succesvolle ontsnapper.
Dat laatste geldt ook voor mij, net als dat ik Kruijswijk en Intxausti niet heb opgesteld vandaagquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:52 schreef F_JD het volgende:
O pardon. Ik ben dan ook een noodgedwongen teletekst volger die hem niet in de uitslagen tegenkomt en ziet dat hij al op een uur of wat achterstand staat.
En juist vandaag, omdat ik hem bij Scorito nu eens niet heb opgesteld als mogelijk succesvolle ontsnapper.
Lotgenoot meldt zichquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat laatste geldt ook voor mij, net als dat ik Kruijswijk en Intxausti niet heb opgesteld vandaag
Clarke gaf hem een wiel gisterenquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat is er nu allemaal aan de hand met Porte? Gisteren/vandaag (tot nu) niet kunnen kijken.
2 minuten tijdstraf gekregen voor het aannemen van een wiel van een andere ploeg (Clarke, Orica)quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat is er nu allemaal aan de hand met Porte? Gisteren/vandaag (tot nu) niet kunnen kijken.
Reed gisteren in de slotfase lek, verloor daardoor tijd, maar kreeg daarna nog 2 minuten extra straftijd van de jury omdat hij dat wiel kreeg van Simon Clarke (van Orica dus) en dat is tegen de regels. Je mag alleen hulp krijgen van je eigen ploeg, niet van een andere ploeg.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
wel een verbeterde versie hoop ikquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:02 schreef Slobeend het volgende:
Kruijswijk wordt de nieuwe Sjonnie als ie zo doorgaat
Is ook een prima kopman voor team roompot oranje peloton.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:07 schreef Ferdii het volgende:
[..]
wel een verbeterde versie hoop ik
En Als hij maar niet van prikkeldraad houdt
Eens.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Idd, want José slaat de spijker op de kop.
Waar ging het over?quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Idd, want José slaat de spijker op de kop.
Dat Sky heeft zitten prutsen. Ze hadden Porte een andere fiets moeten geven (een ploegmaat dus) en er zaten nog twee man in het peloton ton die zich niet lieten uitzakken.quote:
Over het geval Porte. Hij vindt dat de jury terecht die straftijd heeft toegekend en dat de fout niet van de jury was, maar van Sky. Die hebben enorm geprutst. Ze hebben niet gewacht op Porte, ze zijn hem voorbijgereden. Henao is gaan wachten op Porte terwijl hij hem zo zijn fiets had kunnen geven (ze zijn even groot). Vervolgens moet Clarke een wiel gaan geven en nota bene Matthews gaat zich opzettelijk laten uitzakken om Porte te helpen. En dan staan in de uitslag gewoon Viviani, König, Nieve en Kiryienka ruim voor Porte in de uitslag en dat terwijl ze bij Sky maar één kopman hebben zeggen ze zelf steeds.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat Sky heeft zitten prutsen. Ze hadden Porte een andere fiets moeten geven (een ploegmaat dus) en er zaten nog twee man in het peloton ton die zich niet lieten uitzakken.
Allemaal MAD en JELLY op de camper van Porte. Zo zie je maar dat dat ding dus toch doorslaggevend is voor het eindklassement.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Over het geval Porte. Hij vindt dat de jury terecht die straftijd heeft toegekend en dat de fout niet van de jury was, maar van Sky. Die hebben enorm geprutst. Ze hebben niet gewacht op Porte, ze zijn hem voorbijgereden. Henao is gaan wachten op Porte terwijl hij hem zo zijn fiets had kunnen geven (ze zijn even groot). Vervolgens moet Clarke een wiel gaan geven en nota bene Matthews gaat zich opzettelijk laten uitzakken om Porte te helpen. En dan staan in de uitslag gewoon Viviani, König, Nieve en Kiryienka ruim voor Porte in de uitslag en dat terwijl ze bij Sky maar één kopman hebben zeggen ze zelf steeds.
Dat in het kort dus.
Eens inderdaad, al kan ik mij in de hectiek van de laatste 5k wel begrijpen dat het in de communicatie niet helemaal vlekkeloos is verlopen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Over het geval Porte. Hij vindt dat de jury terecht die straftijd heeft toegekend en dat de fout niet van de jury was, maar van Sky. Die hebben enorm geprutst. Ze hebben niet gewacht op Porte, ze zijn hem voorbijgereden. Henao is gaan wachten op Porte terwijl hij hem zo zijn fiets had kunnen geven (ze zijn even groot). Vervolgens moet Clarke een wiel gaan geven en nota bene Matthews gaat zich opzettelijk laten uitzakken om Porte te helpen. En dan staan in de uitslag gewoon Viviani, König, Nieve en Kiryienka ruim voor Porte in de uitslag en dat terwijl ze bij Sky maar één kopman hebben zeggen ze zelf steeds.
Dat in het kort dus.
Communicatie kan dan niet vlekkeloos zijn, dit was fout op fout stapelen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eens inderdaad, al kan ik mij in de hectiek van de laatste 5k wel begrijpen dat het in de communicatie niet helemaal vlekkeloos is verlopen.
Dat het veel is, is geen argument natuurlijk. De regels zeggen 2, en er is geen reden om voor Richie een uitzondering te maken.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:19 schreef Slobeend het volgende:
Een minuut tijdstraf had ook wel volstaan, twee is direct weer zo veel hè.
Dat lijkt me sterk. Zo'n vluchter laten de sprintersploegen die ook voor de puntentrui gaan natuurlijk niet meer in zo'n vroege kopgroep meegaan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:16 schreef Marcoss het volgende:
Die verhouding qua punten tussen de tussensprints en eindsprint is ook wel vrij bijzonder. Met die verdeling is de kans best groot dat een vluchter die trui ook echt gaat winnen..
Het staat zo in het reglement. Misschien moet er naar gekeken worden of 2 minuten niet te streng is, maar dat er een straf op staat, vind ik eigenlijk niet meer dan terecht. Anders is echt het einde zoek. Dan staat de ene renner in een ronde met 8 ploegmaats aan de start en de ander met 16. Dat moet gewoon niet kunnen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:19 schreef Slobeend het volgende:
Een minuut tijdstraf had ook wel volstaan, twee is direct weer zo veel hè.
Geen idee, ik zal het even vragen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:19 schreef wimderon het volgende:
Krijgt Contador nu ook 2 minuten straf, aangezien dat de straf is voor rijden zonder of verwijderen van de helm.
Nee, dat is geen argument, maar het is wel veel. Verder ook eens met wat gezegd is door José.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat het veel is, is geen argument natuurlijk. De regels zeggen 2, en er is geen reden om voor Richie een uitzondering te maken.
Of in de Vuelta 150 spanjaarden tegen de rest.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het staat zo in het reglement. Misschien moet er naar gekeken worden of 2 minuten niet te streng is, maar dat er een straf op staat, vind ik eigenlijk niet meer dan terecht. Anders is echt het einde zoek. Dan staat de ene renner in een ronde met 8 ploegmaats aan de start en de ander met 16. Dat moet gewoon niet kunnen.
De schorsing voor doping is in Italië ook 2 jaar en daar krijgen ze ook met regelmaat minder straf.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat het veel is, is geen argument natuurlijk. De regels zeggen 2, en er is geen reden om voor Richie een uitzondering te maken.
Porte is geen Italiaan, pech gehadquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:21 schreef OProg het volgende:
[..]
De schorsing voor doping is in Italië ook 2 jaar en daar krijgen ze ook met regelmaat minder straf.
Gewoon meewerken aan het wielonderzoek ofzo.
Het mooie is dan wel dat de top van die 150 dan weer een klerehekel aan elkaar hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Of in de Vuelta 150 spanjaarden tegen de rest.
Behalve als er een buitenlander aan kop staat.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Het mooie is dan wel dat de top van die 150 dan weer een klerehekel aan elkaar hebben.
Mja, gezien de tussensprint vandaag zijn alleen Nizzolo en Viviani geïnteresseerd in die trui. En Sky zal zich vast niet druk maken als er iemand anders mee vandoor gaat (al wordt dat misschien anders nu Porte al op flinke achterstand staat). Denk dat Boem niet helemaal kansloos is voor die trui eigenlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Zo'n vluchter laten de sprintersploegen die ook voor de puntentrui gaan natuurlijk niet meer in zo'n vroege kopgroep meegaan.
Oh, is die weer sterk vandaag?quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk wordt de kopgroep teruggehaald behalve Krachtgod
In de sprint gaat hij het niet redden neequote:Op woensdag 20 mei 2015 15:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk wordt de kopgroep teruggehaald behalve Krachtgod
Regelement is regelement hequote:Op woensdag 20 mei 2015 15:30 schreef Sked het volgende:
Je helm afzetten omdat je hoofd jeukt en dan gediskwalificeerd worden, pleur op man
Rui Costa moet hier om lachen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Behalve als er een buitenlander aan kop staat.
Goede trollquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:31 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Regelement is regelement he
Consequent toepassen
Ik vermoed van nietquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weinig renners vooraan, Lobato wel erbij?
Ah, toch nog wel een stuk of vijf Movistars gespot, maar vanuit de helikopter is niet te zien of het Lobato isquote:
Er zitten er wel meer, dacht achteraan nog een of twee te zien hangenquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Zie maar 2 man van Movistar in die eerste groep.
Ah dan zaten die idd nog achteraan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zitten er wel meer, dacht achteraan nog een of twee te zien hangen
Ik ben het hier wel met je eens. Een 30 seconden tijdstraf zou voldoende zijn geweest, 2 minuten is toch een erg zware straf.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:39 schreef Ereinion het volgende:
Het argument dat een regel in de geest van de wet geïnterpreteerd moet worden is niets mis mee. Zoals het ludieke argument dat Contador een straf zou moeten krijgen omdat hij even zijn helm afzet wel aantoont.
Probleem bij het geval Porte was juist dat het zowel tegen de letter als de geest van de regel in ging. Clarke is geen ploegmaat van Porte, maar gedroeg zich alsof hij een knecht was die zich volledig voor zijn kopman opoffert, tot het op gang brengen aan toe. Terecht dat dat niet mag en gestraft wordt. De straf lijkt me inderdaad wat aan de hoge kant, maar dat er voor gestraft wordt lijkt me volledig te verdedigen.
Visconti zit er toch ook.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:38 schreef Marcoss het volgende:
Volgens Movistar zelf zijn Ion, Lobato, Anton en Amador aanwezig in de 1ste groep
2 min is de minimum mogelijke straf toch?quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel met je eens. Een 30 seconden tijdstraf zou voldoende zijn geweest, 2 minuten is toch een erg zware straf.
Dan helpen al die Italianen Aru straksquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:47 schreef Ferdii het volgende:
[..]
2 min is de minimum mogelijke straf toch?
Verder ia de straf natuurlijk terecht. Clarke had aru of Contador nooit geholpen, enkel vriendjes.
Als je dit toestaat, dan sta je ook toe dat er ploegen onderling afspraken maken om elkaar te helpen
twitter:Movistar_Team twitterde op woensdag 20-05-2015 om 15:34:58#Giro: @giovisco (119) también está en el primer grupo. A punto de iniciar las cuatro vueltas finales en Imola. http://t.co/DGqzJrM3zS reageer retweet
Aan de andere kant wel leuk, want hoe eerder ze ingerekend worden hoe groter de kans op nieuwe demarragesquote:
Qua Nederlanders zitten in die groep Keizer, Lindeman en Clement volgens mij. Die 3 in ieder geval sowieso.quote:
Zijn dagen komen nog.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kruijswijk laat lopen, of kan niet meer.
Hij komt in zijn eentje nog terug.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kruijswijk laat lopen, of kan niet meer.
Peloton in 5 groepen, alle favorieten bij elkaar. Er is nog een kopgroep van 7 met onder andere Kruijswijk en Tartaar. BMC comtroleert het 1e peloton voor Gilbert, laat de kopgroep nu gewoon even zwemmen, nog 40 kmquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
iemand een update? ben net klaar met een hoop werk en ga het sowieso missen, maar ik wil wel even weten wat er is gebeurd
sprinters.quote:
ja ik dacht ze finishen op een racecircuit dus t zal wel lekker vlak zijnquote:
Ja, Keizer en Lindeman.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch twee Lotto Jumbo NL goden in het eerste peloton.
Ze verlaten het circuit steeds even voor een heuveltje van de 3e categorie.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja ik dacht ze finishen op een racecircuit dus t zal wel lekker vlak zijn
even vergeten dat imola wel wat hoogtemeters heeft
Ze zitten dus niet alleen op het racecircuit.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral het begin van de etappe zaten veel hoogtemeters. 5 klimmetjes met bij elkaar een kilometer of 25 klimwerk, allemaal minstens 6% gemiddeldquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Imola heeft dat niet echt, ze gaan echter niet hele ronde langs maar maken een tussensprong naar een heuvel vlakbij in buurt waar ze dan ook nog eens 4x over gaanquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij scorito heb ik de getectyleerde Tartaar wel, maar die blijven vast niet vooruit.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al heb ik maar 2 a 3 heuvelaars heh
Geen Krachtgod en LollerRus omdat ze toch niet kunnen sprinten of teruggehaald worden
Ik denk Slagter gezien te hebben, weet het niet helemaal zekerquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Qua Nederlanders zitten in die groep Keizer, Lindeman en Clement volgens mij. Die 3 in ieder geval sowieso.
Ik dacht dat het Formolo en Villella waren.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik denk Slagter gezien te hebben, weet het niet helemaal zeker
Ja ik bedoelde dan ook het plaatsjequote:Op woensdag 20 mei 2015 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Imola heeft dat niet echt, ze gaan echter niet hele ronde langs maar maken een tussensprong naar een heuvel vlakbij in buurt waar ze dan ook nog eens 4x over gaan
Dat circuit is ook iets te klein, anders zet het peloton de bus op een ronde als ze daar rondjes over gaan rijden.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Imola heeft dat niet echt, ze gaan echter niet hele ronde langs maar maken een tussensprong naar een heuvel vlakbij in buurt waar ze dan ook nog eens 4x over gaan
Lachwekkend waar jij je prioriteiten hebt inderdaad.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar goed dat is mijn straf voor 18 uur aan mijn studie besteden
Genot toch, diskwalificaties dit dat alles omdat je een ander helpt en zo en zoquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat circuit is ook iets te klein, anders zet het peloton de bus op een ronde als ze daar rondjes over gaan rijden.
Ik vind dit geen leuke grapquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopelijk gaan ze niet te snel door Tamburello.
Mexicanobakker is nu aan het typen dat ze dit jaar niet in Imola racen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:11 schreef Mani89 het volgende:
Max gaat hier dit seizoen ook keihard knallen.
Nee, ik dacht dat ik het er maar bij moest laten zitten.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mexicanobakker is nu aan het typen dat ze dit jaar niet in Imola racen.
Als hij Rosberg mag vervangen in de Mercedes wel!quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:13 schreef Mani89 het volgende:
Zou Max tegen die tijd al voor de winst kunnen strijden?
OMDAT ZE ER OOIT OP REDENquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:15 schreef Mani89 het volgende:
Maar als de F1 hier niet rijdt, waarom ligt dit circuit hier dan?
Omdat verplaatsen ervan zo lastig is. En er is nog meer dan F1.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:15 schreef Mani89 het volgende:
Moto GPquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:15 schreef Mani89 het volgende:
Alleen Tony Martin is in staat om de sprong vanuit peloton naar kopgroep te maken en om daarna weg te rijdenquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
José denkt dat Kung aan het puberen is.
Volgens Herbert-rule gaan ze dit halenquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie niet hoe ze dit nog terug gaan halen eigenlijk.
Nee nu blijkt dat ze bij de achtervolgers opeens niet meer kunnen samenwerken niet nee.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo'n slechte poging nog niet.
Misschien had hij dat al lang in de gaten.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee nu blijkt dat ze bij de achtervolgers opeens niet meer kunnen samenwerken niet nee.
Grosjean en Maldonaldo zouden crashenquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was wel goed weer geweest voor een F1 race.
Had een tweet van Thijs Zonneveld kunnen zijn.quote:
Ik welquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Uitgerekend nu heb ik Zakarin niet
Klopt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had een tweet van Thijs Zonneveld kunnen zijn.
Dit leek me echt een dag voor de geblokte Tartaar.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:36 schreef Mani89 het volgende:
Zakarin niet opgesteld, maar dat had ik sowieso niet gedaan. Dus.
Zoals voorspeld.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit leek me echt een dag voor de geblokte Tartaar.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik meen trouwens dat Meersman in 't begin van de Giro een wiel had gekregen van Sky nadat hij op zijn bek was gegaan. Is die toen gestraft?
Zo te lezen niet bestraft.twitter:GianniMeersman twitterde op maandag 11-05-2015 om 20:25:01I crashed in the final downhill because of a puncture. Had to wait for 10min to get another front wheel. Thx @TeamSky for the help #fairplay reageer retweet
Is ook nogal wat anders als je al 10 minuten staat te wachten op een wiel.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Zo te lezen niet bestraft.twitter:GianniMeersman twitterde op maandag 11-05-2015 om 20:25:01I crashed in the final downhill because of a puncture. Had to wait for 10min to get another front wheel. Thx @TeamSky for the help #fairplay reageer retweet
Johnny Kruijswijkquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Met alle respect voor de pogingen van Kruijswijk, maar kan ie niet beter een keer meespringen in een etappe waarin echt minuten te vergeven zijn aan koplopers (in de laatste week bijv). Nu voelt t vooral als krachten smijten.
Bij zo'n beetje iedere kopgroep waarin ie meezat, heeft iemand uit die kopgroep de etappe gewonnen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Met alle respect voor de pogingen van Kruijswijk, maar kan ie niet beter een keer meespringen in een etappe waarin echt minuten te vergeven zijn aan koplopers (in de laatste week bijv). Nu voelt t vooral als krachten smijten.
Het hier ook gekund. Is namelijk best een lastig parkoers, dus ideaal voor een groepje vliuchters.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
In alle etappes waar hij mee zat won uiteindelijk een vluchter. Lijkt me dat hij wel de goede ontsnappingen uitkiest, vooral omdat een ritzege natuurlijk een stuk interessanter is dan een eventuele 12e plek in het klassement of zo.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit was trouwens die saus! Kan ik ook weer rustig slapen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe zou dat smaken bij een tosti?
Klinkt op papier leuk maar van tevoren weet je niet hoeveel minuten je ruimte krijgt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze zijn wel dom maar niet slim.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:54 schreef baggerbaas het volgende:
Waarom is Movistar ook niet eens zo slim om mee te rijden?
Ja true, maar t blijkt wel eens te meer dat Kruijswijk geen echte afmaker is..quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:52 schreef Ereinion het volgende:
[..]
In alle etappes waar hij mee zat won uiteindelijk een vluchter. Lijkt me dat hij wel de goede ontsnappingen uitkiest, vooral omdat een ritzege natuurlijk een stuk interessanter is dan een eventuele 12e plek in het klassement of zo.
Paterski heb ik ook al.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:56 schreef Slobeend het volgende:
Maar ik heb wel Chernetsky#zakarinophetbankie
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:57 schreef TheArt het volgende:
1,4,8,10 bij Scorito vandaag en dan heb ik Hesjedal niet eens opgesteld.
Omdat Amador, Visctonti en Ion een klassement te verdedigen hebben en als je de andere jongens op kop zet lopen de vluchters alleen maar uit.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:54 schreef baggerbaas het volgende:
Waarom is Movistar ook niet eens zo slim om mee te rijden?
Nu kan je het boek van Michael Boogerd niet winnen!quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gemist dat die er was. En wilde me inschrijven en toen was de deadline al verstreken.
Poe poe. Wat ik dan weer even mis.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu kan je het boek van Michael Boogerd niet winnen!
Onze koploper is Dale__Cooper met maar liefst 2267 punten, heb jij meer?quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gemist dat die er was. En wilde me inschrijven en toen was de deadline al verstreken.
Er schijnt ook iemand Beppu als kopman te hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:01 schreef Mani89 het volgende:
Een of andere paardenlul had Hesjedal als kopman
Nope, zeker niet. Heb 200 punten minder.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onze koploper is Dale__Cooper met maar liefst 2267 punten, heb jij meer?
Ik ben zelfs gelost uit de busquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik sta 98 punten achter op mijn vriend Dale, ik ga nu de chasse patat inzetten.
Hij bleef sprinten tot het einde, dus volgens mij doet hij een poging het klassement te winnen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:05 schreef heywoodu het volgende:
Man man man, tot nu toe van elke etappe minstens de laatste 40km gezien maar net als Zakaringod wint mis ik het![]()
Het kan nogquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij bleef sprinten tot het einde, dus volgens mij doet hij een poging het klassement te winnen.
#pijnlijktwitter:ScoritoCycling twitterde op woensdag 20-05-2015 om 16:59:00Veel mensen hebben Zakarin in hun team, maar niet iedereen had hem voor vandaag opgesteld... #pijnlijk #wielermanager #giro reageer retweet
Mooi man.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Tartaar gaat oerend hard.
Een koers voor plaats 2?quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:24 schreef ItaloDancer het volgende:
Het werd ook wel de hoogste tijd dat Betancur nog eens een koers won.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
#pijnlijktwitter:ScoritoCycling twitterde op woensdag 20-05-2015 om 16:59:00Veel mensen hebben Zakarin in hun team, maar niet iedereen had hem voor vandaag opgesteld... #pijnlijk #wielermanager #giro reageer retweet
Gelukkig is er altijd nog de Roowland Garros subpoulequote:Op woensdag 20 mei 2015 17:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Deze man weet.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:05 schreef heywoodu het volgende:
Man man man, tot nu toe van elke etappe minstens de laatste 40km gezien maar net als Zakaringod wint mis ik het![]()
Tennis is geen sport.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Gelukkig is er altijd nog de Roowland Garros subpoule![]()
http://www.scorito.com/te(...)land-garros?source=1
Houd je bek!!!!!quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig had ik wel Petacchiquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou dan diegene zijn die een uur op de wc zit en vervolgens niet door heeft dat z'n geld of kaarten gejat/verwisseld wordenquote:Op woensdag 20 mei 2015 17:41 schreef Mani89 het volgende:
Als Scorito een bordspel was die ik met jullie allemaal aan het spelen was zou ik het nu van tafel gooien. Dan is het gewoon gelijkspel.
Doet Gustavo Kuerten nog mee? Dan neem ik die.quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:38 schreef wimderon het volgende:[..]
Gelukkig is er altijd nog de Roowland Garros subpoule![]()
http://www.scorito.com/te(...)land-garros?source=1
Daarom heet hij ook Uran Uran, hij heeft de achternaam van allebei zijn ouders genomen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:56 schreef flyguy het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich elke keer afvraagt als 'Uran Uran' in beeld komt of hij een product van wincest is?
Die zit gewoon heerlijk te trollen. Iedereen maar denken dat hij au heeftquote:Op woensdag 20 mei 2015 20:20 schreef heywoodu het volgende:
Is er verder helemaal nergens meer enige discussie over Contador?
quote:Op woensdag 20 mei 2015 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Uran's crash involved the entire left side of his body making contact with the ground. As a result of the crash he has pain and abrasions of his shoulder, muscle soreness included. He also has abrasions on his elbow, hip, and upper back.
Ik heb dat graag gedaan. Hopelijk weet ik je de volgende keer ook te prikkelen voor de pool voor de ware kennersquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paterski heb ik ook al.
Plus Zakarin uiteraard.
Ratjetoe heeft mij goed geprikkeld.
Ik moet zeggen dat 3e in de subleague van FOK! op sportpools beter kan, maar het is toch niet slecht voor een eerste keer. Ik vind mijn 25 punten achterstand op jou nog wel te overzien.quote:Op woensdag 20 mei 2015 23:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb dat graag gedaan. Hopelijk weet ik je de volgende keer ook te prikkelen voor de pool voor de ware kenners
Volgens mij sta je 3 punten achter de welhaast legendarische ratjetoe.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:03 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig sta ik bij sportpools nog bovenaan, anders had ik mij hier niet meer durven vertonen.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij sta je 3 punten achter de welhaast legendarische ratjetoe.
Je weet dat je voor elke etappe renners moet selecteren hè?quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jammer dat ik nog 0 punten heb op Scorito. Bazen als Zakarin, Lobato, Chavez en Niemiec vlammen natuurlijk pas in de derde week.
Je moet ze wel opstellen he.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jammer dat ik nog 0 punten heb op Scorito. Bazen als Zakarin, Lobato, Chavez en Niemiec vlammen natuurlijk pas in de derde week.
Daar kan je je spaargeld wel op zetten.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben nog bezig, maar ik kan inderdaad verklappen dat ik Lobato tip.
Iedereen weet wat er gaat gebeuren als johannes en ik dezelfde renner tippen.
Ja, maar nadat ik team samen had gesteld had ik toch geen zin meer om de Giro elke dag actief te volgen. Heb ook geen kopmannen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je weet dat je voor elke etappe renners moet selecteren hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt best slecht weer. Veel regen, vooral veel regen. De eerste week was zo mooi, maar nu begint het toch allemaal wat minder te worden. In de slotfase van deze rit zitten natuurlijk een aantal klimmetjes en ook wat afdalingen. Die afdalingen zijn niet altijd even makkelijk, dus regen is eigenlijk niet echt welkom. Voor de renners die aan durven te vallen en risico durven te nemen wel een voordeel. De temperatuur neemt ook wat af, de 20 graden halen we niet meer. Beetje wind ook nog, maar dat zal waarschijnlijk niet echt invloed hebben op het koersverloop. De renners vertrekken om 12:35 uit Imola en worden tussen 17:00 en 17:29 in Vicenza verwacht. Kan ook wat eerder zijn, want we lopen met enige regelmaat voor op het schema. Er wordt redelijk snel gekoerst. José en Renaat zijn er om 14:40 weer bij. Is ook prima, voor die tijd gaat er toch niets gebeuren. Die vlakke kilometers kunnen we missen als kiespijn.
Dit kan eigenlijk ook zomaar weer een etappe zijn voor een kopgroep. Dat zou dan de elfde rit in lijn zijn en de zevende keer dat een vroege vluchter wint. Valt niet uit te sluiten, want de controle is er niet echt in het peloton. BMC besluit de boel te controleren, maar zodra de kopgroep bijna is bijgehaald sturen ze Küng in de aardappeljacht. Erg logisch is het allemaal niet. Deze etappe is best lastig in te schatten. De klimmetjes zijn best wel heel erg lastig, maar alles hangt af van het tempo in het peloton. Als er niet te hard wordt gekoerst op de eerste beklimmingen kunnen jongens als Matthews en Lobato er wel aan blijven hangen. De slotklim is ook nog best lastig, als een van de favorieten voor eindwinst zich goed voelt sluit ik niet uit dat diegene nog een poging gaat wagen. Contador probeerde al iets tijdens de elfde etappe, dan kan hij het nu zeker proberen. Reed ook al eens niet zo onverdienstelijk in de Waalse Pijl, dus dit werk ligt hem ook wel. Aangezien we al zoveel vroege vluchters hebben gehad die wisten te winnen ga ik nu maar een keer uit van het peloton dat de boel wel weet te controleren.
1. Lobato. Juanjo is op zijn best als hij één kilometer over een vervelend steil ding mag knallen. Dat kan hij als de beste zo ongeveer. Als de slotklim een paar meter langer is zou hij zichzelf opblazen, maar dit moet hij wel aankunnen. De vraag is alleen of Movistar voor hem durft te rijden en of ze hem een beetje vooraan kunnen afzetten. Als je zo'n klasbak in je ploeg hebt mag je daar wel eens voor gaan rijden.
2. Gilbert. Een goede Gilbert krijgt een bol broekje van zo'n aankomst. Hij is alleen nog niet echt helemaal top, wat ook logisch is na zijn valpartij tijdens de Waalse Pijl. Ging tijdens de elfde etappe nog wel in de aanval. Beetje een aanval van niks, maar hij is dus wel enigszins ambitieus.
3. Matthews. Lijkt niet echt top deze Giro, maar ik geef hem nog maar een keer het voordeel van de twijfel. In principe is deze aankomst ook best goed voor hem. Misschien net wat te steil, maar het is niet zo lang. Moet hij net aankunnen.
4. Ulissi. Tijdens de elfde etappe de slag gemist. Of dat was omdat hij niet beter kon of omdat hij tijdens de afdaling waar het peloton brak net op de verkeerde plek zat is mij onbekend. Normaal is dit wel een hele goede aankomst voor hem. Op een minder steile aankomst lukte het al, dan moet hij hier helemaal vooraan kunnen zitten.
5. Contador. Bertje gaat wel eventjes een poging wagen om hier te knallen. Aru leek tijdens de elfde etappe niet echt in staat om direct te reageren, dat zal Contador extra motiveren om het nog een keer te proberen. Op dit slotklimmetje gaan gegarandeerd gaten vallen. Dan weet Alberto wel waar hij moet zitten.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Blijkbaar mag je geen wiel krijgen van een renner van een andere ploeg, wel van een mecanicien van een andere ploeg.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Zo te lezen niet bestraft.twitter:GianniMeersman twitterde op maandag 11-05-2015 om 20:25:01I crashed in the final downhill because of a puncture. Had to wait for 10min to get another front wheel. Thx @TeamSky for the help #fairplay reageer retweet
Helaas ben ik inmiddels verhuisd naar Utrecht, anders had me dat een prachtig plan geleken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hee ratjetoe staat ook op 1 bij de GroningerStudenten poule, ik denk dat ik binnenkort met hem ga doorzakken in de stad.
twitter:LottoJumbo_road twitterde op donderdag 21-05-2015 om 10:54:30Who will be in today's break in the @giroditalia? The usual suspects again? http://t.co/WSxF88GSCh reageer retweet
Lotto Jumbo gewoon aan het stelen geslagen. I.p.v. retweeten posten ze zelf het plaatje:quote:
twitter:AigorGaldeano twitterde op donderdag 21-05-2015 om 09:08:08#GIRO2015Sospechosos habituales.The usual suspects.¡Gracias a parrotxo de Parlamento Ciclista! http://t.co/rliIWGfJ2L reageer retweet
Snap eigenlijk wel dat je als Lotto jumbo niet in het spaans gaat tweeten, maar een bronvermelding zou wel netjes zijn ja.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:17 schreef Ericr het volgende:
[..]
Lotto Jumbo gewoon aan het stelen geslagen. I.p.v. retweeten posten ze zelf het plaatje:twitter:AigorGaldeano twitterde op donderdag 21-05-2015 om 09:08:08#GIRO2015Sospechosos habituales.The usual suspects.¡Gracias a parrotxo de Parlamento Ciclista! http://t.co/rliIWGfJ2L reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |