SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo juist vandaag, is al de 3e keer deze Giroquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:47 schreef F_JD het volgende:
Oja hoor, Zakarin gaat juist net vandaag wel mee...
quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:52 schreef F_JD het volgende:
O pardon. Ik ben dan ook een noodgedwongen teletekst volger die hem niet in de uitslagen tegenkomt en ziet dat hij al op een uur of wat achterstand staat.
En juist vandaag, omdat ik hem bij Scorito nu eens niet heb opgesteld als mogelijk succesvolle ontsnapper.
Dat laatste geldt ook voor mij, net als dat ik Kruijswijk en Intxausti niet heb opgesteld vandaagquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:52 schreef F_JD het volgende:
O pardon. Ik ben dan ook een noodgedwongen teletekst volger die hem niet in de uitslagen tegenkomt en ziet dat hij al op een uur of wat achterstand staat.
En juist vandaag, omdat ik hem bij Scorito nu eens niet heb opgesteld als mogelijk succesvolle ontsnapper.
Lotgenoot meldt zichquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat laatste geldt ook voor mij, net als dat ik Kruijswijk en Intxausti niet heb opgesteld vandaag
Clarke gaf hem een wiel gisterenquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat is er nu allemaal aan de hand met Porte? Gisteren/vandaag (tot nu) niet kunnen kijken.
2 minuten tijdstraf gekregen voor het aannemen van een wiel van een andere ploeg (Clarke, Orica)quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat is er nu allemaal aan de hand met Porte? Gisteren/vandaag (tot nu) niet kunnen kijken.
Reed gisteren in de slotfase lek, verloor daardoor tijd, maar kreeg daarna nog 2 minuten extra straftijd van de jury omdat hij dat wiel kreeg van Simon Clarke (van Orica dus) en dat is tegen de regels. Je mag alleen hulp krijgen van je eigen ploeg, niet van een andere ploeg.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
wel een verbeterde versie hoop ikquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:02 schreef Slobeend het volgende:
Kruijswijk wordt de nieuwe Sjonnie als ie zo doorgaat
Is ook een prima kopman voor team roompot oranje peloton.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:07 schreef Ferdii het volgende:
[..]
wel een verbeterde versie hoop ik
En Als hij maar niet van prikkeldraad houdt
Eens.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Idd, want José slaat de spijker op de kop.
Waar ging het over?quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Idd, want José slaat de spijker op de kop.
Dat Sky heeft zitten prutsen. Ze hadden Porte een andere fiets moeten geven (een ploegmaat dus) en er zaten nog twee man in het peloton ton die zich niet lieten uitzakken.quote:
Over het geval Porte. Hij vindt dat de jury terecht die straftijd heeft toegekend en dat de fout niet van de jury was, maar van Sky. Die hebben enorm geprutst. Ze hebben niet gewacht op Porte, ze zijn hem voorbijgereden. Henao is gaan wachten op Porte terwijl hij hem zo zijn fiets had kunnen geven (ze zijn even groot). Vervolgens moet Clarke een wiel gaan geven en nota bene Matthews gaat zich opzettelijk laten uitzakken om Porte te helpen. En dan staan in de uitslag gewoon Viviani, König, Nieve en Kiryienka ruim voor Porte in de uitslag en dat terwijl ze bij Sky maar één kopman hebben zeggen ze zelf steeds.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat Sky heeft zitten prutsen. Ze hadden Porte een andere fiets moeten geven (een ploegmaat dus) en er zaten nog twee man in het peloton ton die zich niet lieten uitzakken.
Allemaal MAD en JELLY op de camper van Porte. Zo zie je maar dat dat ding dus toch doorslaggevend is voor het eindklassement.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Over het geval Porte. Hij vindt dat de jury terecht die straftijd heeft toegekend en dat de fout niet van de jury was, maar van Sky. Die hebben enorm geprutst. Ze hebben niet gewacht op Porte, ze zijn hem voorbijgereden. Henao is gaan wachten op Porte terwijl hij hem zo zijn fiets had kunnen geven (ze zijn even groot). Vervolgens moet Clarke een wiel gaan geven en nota bene Matthews gaat zich opzettelijk laten uitzakken om Porte te helpen. En dan staan in de uitslag gewoon Viviani, König, Nieve en Kiryienka ruim voor Porte in de uitslag en dat terwijl ze bij Sky maar één kopman hebben zeggen ze zelf steeds.
Dat in het kort dus.
Eens inderdaad, al kan ik mij in de hectiek van de laatste 5k wel begrijpen dat het in de communicatie niet helemaal vlekkeloos is verlopen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Over het geval Porte. Hij vindt dat de jury terecht die straftijd heeft toegekend en dat de fout niet van de jury was, maar van Sky. Die hebben enorm geprutst. Ze hebben niet gewacht op Porte, ze zijn hem voorbijgereden. Henao is gaan wachten op Porte terwijl hij hem zo zijn fiets had kunnen geven (ze zijn even groot). Vervolgens moet Clarke een wiel gaan geven en nota bene Matthews gaat zich opzettelijk laten uitzakken om Porte te helpen. En dan staan in de uitslag gewoon Viviani, König, Nieve en Kiryienka ruim voor Porte in de uitslag en dat terwijl ze bij Sky maar één kopman hebben zeggen ze zelf steeds.
Dat in het kort dus.
Communicatie kan dan niet vlekkeloos zijn, dit was fout op fout stapelen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eens inderdaad, al kan ik mij in de hectiek van de laatste 5k wel begrijpen dat het in de communicatie niet helemaal vlekkeloos is verlopen.
Dat het veel is, is geen argument natuurlijk. De regels zeggen 2, en er is geen reden om voor Richie een uitzondering te maken.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:19 schreef Slobeend het volgende:
Een minuut tijdstraf had ook wel volstaan, twee is direct weer zo veel hè.
Dat lijkt me sterk. Zo'n vluchter laten de sprintersploegen die ook voor de puntentrui gaan natuurlijk niet meer in zo'n vroege kopgroep meegaan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:16 schreef Marcoss het volgende:
Die verhouding qua punten tussen de tussensprints en eindsprint is ook wel vrij bijzonder. Met die verdeling is de kans best groot dat een vluchter die trui ook echt gaat winnen..
Het staat zo in het reglement. Misschien moet er naar gekeken worden of 2 minuten niet te streng is, maar dat er een straf op staat, vind ik eigenlijk niet meer dan terecht. Anders is echt het einde zoek. Dan staat de ene renner in een ronde met 8 ploegmaats aan de start en de ander met 16. Dat moet gewoon niet kunnen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:19 schreef Slobeend het volgende:
Een minuut tijdstraf had ook wel volstaan, twee is direct weer zo veel hè.
Geen idee, ik zal het even vragen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:19 schreef wimderon het volgende:
Krijgt Contador nu ook 2 minuten straf, aangezien dat de straf is voor rijden zonder of verwijderen van de helm.
Nee, dat is geen argument, maar het is wel veel. Verder ook eens met wat gezegd is door José.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat het veel is, is geen argument natuurlijk. De regels zeggen 2, en er is geen reden om voor Richie een uitzondering te maken.
Of in de Vuelta 150 spanjaarden tegen de rest.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het staat zo in het reglement. Misschien moet er naar gekeken worden of 2 minuten niet te streng is, maar dat er een straf op staat, vind ik eigenlijk niet meer dan terecht. Anders is echt het einde zoek. Dan staat de ene renner in een ronde met 8 ploegmaats aan de start en de ander met 16. Dat moet gewoon niet kunnen.
De schorsing voor doping is in Italië ook 2 jaar en daar krijgen ze ook met regelmaat minder straf.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat het veel is, is geen argument natuurlijk. De regels zeggen 2, en er is geen reden om voor Richie een uitzondering te maken.
Porte is geen Italiaan, pech gehadquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:21 schreef OProg het volgende:
[..]
De schorsing voor doping is in Italië ook 2 jaar en daar krijgen ze ook met regelmaat minder straf.
Gewoon meewerken aan het wielonderzoek ofzo.
Het mooie is dan wel dat de top van die 150 dan weer een klerehekel aan elkaar hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Of in de Vuelta 150 spanjaarden tegen de rest.
Behalve als er een buitenlander aan kop staat.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Het mooie is dan wel dat de top van die 150 dan weer een klerehekel aan elkaar hebben.
Mja, gezien de tussensprint vandaag zijn alleen Nizzolo en Viviani geïnteresseerd in die trui. En Sky zal zich vast niet druk maken als er iemand anders mee vandoor gaat (al wordt dat misschien anders nu Porte al op flinke achterstand staat). Denk dat Boem niet helemaal kansloos is voor die trui eigenlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Zo'n vluchter laten de sprintersploegen die ook voor de puntentrui gaan natuurlijk niet meer in zo'n vroege kopgroep meegaan.
Oh, is die weer sterk vandaag?quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk wordt de kopgroep teruggehaald behalve Krachtgod
In de sprint gaat hij het niet redden neequote:Op woensdag 20 mei 2015 15:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk wordt de kopgroep teruggehaald behalve Krachtgod
Regelement is regelement hequote:Op woensdag 20 mei 2015 15:30 schreef Sked het volgende:
Je helm afzetten omdat je hoofd jeukt en dan gediskwalificeerd worden, pleur op man
Rui Costa moet hier om lachen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Behalve als er een buitenlander aan kop staat.
Goede trollquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:31 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Regelement is regelement he
Consequent toepassen
Ik vermoed van nietquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weinig renners vooraan, Lobato wel erbij?
Ah, toch nog wel een stuk of vijf Movistars gespot, maar vanuit de helikopter is niet te zien of het Lobato isquote:
Er zitten er wel meer, dacht achteraan nog een of twee te zien hangenquote:Op woensdag 20 mei 2015 15:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Zie maar 2 man van Movistar in die eerste groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |