Iedereen had het al over hem: Tim. 1.4 miljoen kijkers zagen hem in de eerste aflevering van Idols, hoe hij zijn Sid Vicious-uitvoering van 'I did it my way' ten gehore bracht. De dagen erna was er nog veel van hem te horen op tv, radio en internet.
Binnen 2 weken komt zijn single uit. De finale van Idols is op zaterdag 8 maart volgend jaar.
Op de Idols site kun je zijn optreden bekijken als je het gemist hebt
------------------------------------------------------------
Ja, en op de fanpage natuurlijk !
Nou, geweldig toch ?
quote:
Op maandag 11 november 2002 17:47 schreef QyRoZ het volgende:
[afbeelding]
tim is ook Stoer!!!
ik meen serieus dat ik hoop dat hij op nummer 1 komt, alleen maar voor rtl 4 al, dat hun hem hebben afgewezen
quote:
Op maandag 11 november 2002 18:02 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
tim is ook Stoer!!!
ik meen serieus dat ik hoop dat hij op nummer 1 komt, alleen maar voor rtl 4 al, dat hun hem hebben afgewezen
quote:zie onderschrift
Op maandag 11 november 2002 17:44 schreef gelly het volgende:knip
maar met scheurende gitaren.
knip
Ik ga de singel in ieder geval niet kopen.
quote:Ik hoop die pagina vanavond online te hebben vleermuis, dan zet ik hem er zeker bij
Op maandag 11 november 2002 18:04 schreef Vleermuis het volgende:[..]
zie onderschrift
quote:is goed suc 6
Op maandag 11 november 2002 18:04 schreef gelly het volgende:[..]
Ik hoop die pagina vanavond online te hebben vleermuis, dan zet ik hem er zeker bij
quote:Ik ook niet, dat wordt echt zoiets als Jelle en alle andere flauwe eendagsvliegjes.
Op maandag 11 november 2002 18:04 schreef detulp050 het volgende:
Deze kan beter in het Hawaii Tim topic.Ik ga de singel in ieder geval niet kopen.
quote:Dat is natuurlijk ook zo, des te leuker dat RTL naast het platencontract heeft gegrepen
Op maandag 11 november 2002 18:11 schreef MSXUser het volgende:
Dat gaat een geheide hit worden. Misschien zelfs wel een nieuwe nummer 1. Ik denk dat het ook maar bij 1 single blijft en binnen een half jaar zijn we 'm allemaal weer vergeten. Goed ingespeeld op de hype
quote:Bij RTL trekken ze zich nu de haren uit het hoofd
Op maandag 11 november 2002 18:12 schreef gelly het volgende:Dat is natuurlijk ook zo, des te leuker dat RTL naast het platencontract heeft gegrepen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |