Die gast weet ook beter en maakt gewoon een grapje. Maarja, als je dan een of andere stagiaire bij rtv noord als follower hebt ben je de sjaak.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:46 schreef Disana het volgende:
Harry Perton, het is lang geleden dat ik zijn blog volgde. Goeie vent met veel weetjes, en het zou mooi zijn als wij hier in Groningen aliens konden verwelkomen, maar ik ben bang dat het slechts een speling van het licht is.
Careful what you wish for.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:46 schreef Disana het volgende:
Harry Perton, het is lang geleden dat ik zijn blog volgde. Goeie vent met veel weetjes, en het zou mooi zijn als wij hier in Groningen aliens konden verwelkomen, maar ik ben bang dat het slechts een speling van het licht is.
Want?quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:19 schreef NickGrouwen het volgende:
Als er UFOs bestaan zullen die heus niet zichtbaar zijn hoor
Want aliens, indien die bestaan, zijn waarschijnlijk een stuk intelligenter en hebben waarschijnlijk technologie die wij als magie zouden beschouwen. Onzichtbare luchtvaartuigen lijkt mij vanzelfsprekendquote:
Misschien zijn wij al veel verder met onze technologie.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:22 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Want aliens, indien die bestaan, zijn waarschijnlijk een stuk intelligenter en hebben waarschijnlijk technologie die wij als magie zouden beschouwen
Vanuit antropocentrisch perspectief zal dat inderdaad zo zijn jaquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Misschien zijn wij al veel verder met onze technologie.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:03 schreef stekelzwijn het volgende:
En dat de aardbevingen niet het gevolg zijn van gasboringen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |