Hongarije en Georgie bats ik wel, jij mag Rusland hebben, iets te blond voor mij.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:30 schreef Onnoman het volgende:
lijkt me wel echt tering vet om met zo'n show mee te doen...
als ik een artiest was zou ik backstage alle landen proberen over te halen om in het hotel een dikke afterparty te houden..
daarna die rus batsen
Maar ik heb Albanië dan ook niet naar de finale gestemd hequote:Op woensdag 20 mei 2015 00:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ach, Albanie is ook door, dus wat dat betreft
ik neuk geen dierenquote:Op woensdag 20 mei 2015 00:33 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Alleen als jij die zeekoe van Servie bij pakt.
Inderdaad zoals gewoonlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:38 schreef Amarantha het volgende:
We horen pas na zaterdag welke plek we hebben gehaald toch?
Jep. Bij de 3J's mocht Jan Smit bekend maken dat we laatste waren.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:38 schreef Amarantha het volgende:
zondagquote:Op woensdag 20 mei 2015 00:38 schreef Amarantha het volgende:
Zit wel goed, volgens mij, van wat ik in de repetities heb gezien. "Winst-goed" weet ik niet, maar ze gaan wel scoren.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:38 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Goed nummer. Ik hoop dat ze ook een goede staging hebben
Gaan we weer naar Oslo.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zit wel goed, volgens mij, van wat ik in de repetities heb gezien. "Winst-goed" weet ik niet, maar ze gaan wel scoren.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:39 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Jep. Bij de 3J's mocht Jan Smit bekend maken dat we laatste waren.
Ik zal dat nooit vergeten: Eerst stilte. ''Ik krijg hier een papiertje in de hand gedrukt met de uitslagen van de Halve Finale en daarin staat dat de 3J's als 'laatste' zijn geëindigd. Ja, dat is even slikken.'' Of iets in die trend.quote:
Dat was heel mooi jaquote:Op woensdag 20 mei 2015 01:02 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ik zal dat nooit vergeten: Eerst stilte. ''Ik krijg hier een papiertje in de hand gedrukt met de uitslagen van de Halve Finale en daarin staat dat de 3J's als 'laatste' zijn geëindigd. Ja, dat is even slikken.'' Of iets in die trend.
Prachtig.quote:Op woensdag 20 mei 2015 01:02 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ik zal dat nooit vergeten: Eerst stilte. ''Ik krijg hier een papiertje in de hand gedrukt met de uitslagen van de Halve Finale en daarin staat dat de 3J's als 'laatste' zijn geëindigd. Ja, dat is even slikken.'' Of iets in die trend.
Ja, Jan wilde absoluut niet dat ze door zouden gaan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 01:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was heel mooi jaIk zal ook nooit vergeten dat ze constant liepen te zeiken dat Moldavië wel door was. 'Die kermis act met die puntmutsen is wel door ten koste van de 3J's
Dat die gewoon een heel goed nummer hadden, was Jantje even vergeten.
Gewoon ergens naar het einde doorspoelen zal wel even opzoeken.quote:Op woensdag 20 mei 2015 01:07 schreef capristo het volgende:
Is dat ergens terug te zien of te horen?
Daar heeft hij (en voorheen Daniël Dekker ook) toch al zo'n handje van. Bepalen dat een nummer niet goed is, ook al is er als je er objectief naar kijkt niets mis mee, of in bepaalde gevallen zelfs juist kwaliteit.quote:Op woensdag 20 mei 2015 01:07 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ja, Jan wilde absoluut niet dat ze door zouden gaan.
Aan de andere kant wordt hij daarvoor ook betaald.quote:Op woensdag 20 mei 2015 01:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar heeft hij (en voorheen Daniël Dekker ook) toch al zo'n handje van. Bepalen dat een nummer niet goed is, ook al is er als je er objectief naar kijkt niets mis mee, of in bepaalde gevallen zelfs juist kwaliteit.
Overigens is dat in andere landen niet zo heel veel anders. Want ook Graham Norton, waar ik graag en veel naar luister, komt met hele typische reacties bij goede producties. En hij is wat betreft kritisch zijn naar de eigen inzending helemaal erg. Hoe slecht de inzending ook is, hij vindt het altijd geweldig. Ik snap wel dat hij de eigen inzending niet kan afkraken, maar hij doet altijd het tegenovergestelde.
Uiteraard. Maar het is nogal vreemd om bij elk nummer (wat hij oprecht niks vind) een kritische noot te plaatsen of grapjes over te maken. Maar vervolgens dit op geen enkele wijze bij de eigen inzending te doen. Dat terwijl de Britten juist wel van zelfspot houden en zelf erg kritisch zijn naar hun eigen inzendingen. Los van dat vind ik het wel een geweldige presentator, zowel bij het ESF als bij zijn eigen show. Zaterdag gaat die bij mij dus sowieso op de BBC.quote:Op woensdag 20 mei 2015 01:14 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Aan de andere kant wordt hij daarvoor ook betaald.
Thanksquote:Op woensdag 20 mei 2015 01:08 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Gewoon ergens naar het einde doorspoelen zal wel even opzoeken.
Edit: 3:23:27
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |