Dan heb je geen smaak. Overigens wil ik hiermee niet zeggen dat het goed was, maar die Oostblokdraken waren een stuk minder.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:14 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Denemarken was echt een van de mindere, totaal geen kwaliteit.
Same here, ik had Wit-Rusland ipv Servie voorderest allemaal goed voorspeld.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik had Wit-Rusland eigenlijk ook wel door verwacht, dat vond ik best tof
Jaquote:
Ach mij van geen smaak bestempelen is iets zwak. Maar verder was Denemarken terecht niet door gewoon een matig lied gezongen door een geforceerd boyband.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan heb je geen smaak. Overigens wil ik hiermee niet zeggen dat het goed was, maar die Oostblokdraken waren een stuk minder.
wantquote:
estland duitsland of zwedenquote:Op woensdag 20 mei 2015 00:26 schreef ForzaMilan het volgende:
Zweden, Rusland of Italië gaat winnen.
Waarschijnlijk Italië of is er weer een freakshow?quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:26 schreef ForzaMilan het volgende:
Zweden, Rusland of Italië gaat winnen.
Denemarken was echt heel matig, net als de Oostblokdraken inderdaad.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan heb je geen smaak. Overigens wil ik hiermee niet zeggen dat het goed was, maar die Oostblokdraken waren een stuk minder.
Boybandje a la Il Divo.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:27 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Italië of is er weer een freakshow?
Ik bedoelde dat zij gaan winnen naar mijn mening of is er een freakshow zoals manvrouw?quote:
Ah, ik snap nu je reactie pas. Maar nee, dat is er niet.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:29 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat zij gaan winnen naar mijn mening of is er een freakshow zoals manvrouw?
Dan pak ik die meid uit Estland wel.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:30 schreef Onnoman het volgende:
lijkt me wel echt tering vet om met zo'n show mee te doen...
als ik een artiest was zou ik backstage alle landen proberen over te halen om in het hotel een dikke afterparty te houden..
daarna die rus batsen
Oh nee geen freakshow, maar Zweden en Rusland zijn ook erg goed. Zal denk ik gaan tussen Zweden en Italie en dan Rusland op 3.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:29 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat zij gaan winnen naar mijn mening of is er een freakshow zoals manvrouw?
daarna ruilen ok?quote:
Ach, Albanie is ook door, dus wat dat betreftquote:Op woensdag 20 mei 2015 00:26 schreef Redefine het volgende:
Van mij mogen de Noren ook winnen ja. Al moeten zij eerst nog wel een goed optreden geven om het waar te maken natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |