Geen idee waarom ze continu met d'r reet in een talkshow wordt gezet als het over zingen moet gaan. Wie heeft haar ooit autoriteit gemaakt op dat gebied dat we haar mening steeds moeten weten?quote:
Dat is nog een dingetje wat Trijn zelf verkeerd heeft aangepakt.quote:
Daar komt het voor mij ook op neer. Kan je nog zo goed zingen, het lied blijft rukquote:
Alles was kut: Kleding, Zang, Camera.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:18 schreef TLC het volgende:
Ze kunnen bij Pauw toch rustig zeggen dat het nummer ruk was en dat Trijntje niet al te best zong ? ze mag toch best tegen kritiek kunnen ?
maar nee, het ligt aan het camerawerk, kleding etc etc
Nee, het was aardig, maar op geen enkele manier bijzonder of onderscheidend.quote:
Dit. Ik had even gezapt naar de Belg omdat ik de commentatoren wilde horen juichen. Werd dat nog even spannend.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:18 schreef grazz het volgende:
En toch merk ik bij mezelf niet dat ik nou enorm ben teleurgesteld. Zal wel komen doordat de hele week al gezeik was vanaf die eerste repetitie en daarna ging het alleen maar bergafwaarts eigenlijk. Ergens was dit te verwachten en misschien al vanaf het moment dat het liedje werd gekozen. Maarja...
Vind het alleen jammer dat we er zaterdag niet bij zijn en vooral vervelend voor Trijntje. Ze moet het maar positief inzien. Ze heeft meegedaan aan het songfestival lol
Net als vorig jaar dus, alleen gaf een geniale zet van Pannecoucke de doorslag en deed het 't kwartje doen vallen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, het was aardig, maar op geen enkele manier bijzonder of onderscheidend.
CATS stond wéken, nee, maanden nummer 1 in die lijst.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:18 schreef iBenny het volgende:
Alleen Nederland en Griekenland luisteren Walk Along. Dat was met CATS wel anders
http://esctracker.com/
Het was ook niet aardig, ik verdenk Anouk ervan dat ze bepaalde substanties tot zich genomen heeft toen ze dit schreef eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, het was aardig, maar op geen enkele manier bijzonder of onderscheidend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |