abonnement Unibet Coolblue
pi_152775586
quote:
Trijntje Oosterhuis presenteert Songfestivallied Walk Along

Trijntje Oosterhuis heeft donderdag het nummer bekendgemaakt waarmee ze Nederland op het Eurovisie Songfestival in 2015 zal gaan vertegenwoordigen. Het nummer heet Walk Along. Het lied werd geschreven door Anouk, die in 2013 al meedeed aan het Eurovisie Songfestival.

Volgens Oosterhuis kreeg ze veel 'kracht' van Anouk, die haar tijdens de opnames van het nummer bijstond. "Ze gaat ook zeker mee naar het Songfestival", onthult Oosterhuis. "Ze is enorm betrokken."

"Waarom niet nu?", zegt Oosterhuis over haar eigen deelname. "Ik vond het super cool wat Anouk gedaan heeft en Ilse en Waylon. Ik durf het nu ook. Het is wel best spannend."

'Alles geven'

De zangeres is zeer positief over het nummer Walk Along, waarop Anouk meezingt in de koortjes. "Je moet alles geven. Wat ik ook altijd zeg als coach bij The Voice: je moet niks komen halen, je moet het brengen. Hopelijk krijg je dan de plek waar je recht op hebt."

Oosterhuis vindt het nummer fris, catchy en anders dan je van haar zou verwachten. De eerste keer dat het nummer op de radio te horen was, noemt ze een mooi moment. "Het is zo spannend, maar tegelijkertijd ook zo leuk.'' Na het liedje brak er luid applaus uit in de studio in Hilversum van AvroTros.

De zangeres heeft veel zin in het liedjesfestijn, dat in mei plaatsvindt. "Ik heb hele leuke verhalen gehoord van collega's.'' Daarnaast vindt de zangeres het een eer om ons land te vertegenwoordigen. En: "Als zangeres hoort een keer meedoen aan het songfestival er gewoon bij.''

Winnen

Ook programmamaker en songfestivalkenner Cornald Maas is bijzonder enthousiast over het nummer van Trijntje Oosterhuis. "Het zou best kunnen winnen", zo is hij van mening. "Dat heb ik in jaren niet gehad dat ik dat onmiddellijk bij een Nederlandse inzending had."

"In tegenstelling tot Birds is dit nummer heel catchy", aldus songfestivalcommentator Jan Smit. Hij prijst Anouk voor de compositie en hij vergelijkt het met oude songfestivalhits. Dit jaar was Smit erg kritisch over The Common Linnets.
Officiële studio versie

Optreden bij The Voice

2e repetitie in Wenen

En de grote vraag is natuurlijk, welke jurk gaat ze dragen?

Wordt het: #Teamjurk1

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of wordt het toch: #Teamjurk-2-zwart


Of heel misschien: #Teamjurk-2-rood


Of toch: #Teambroekpak


--- --- --- And the most important thing, everyone --- --- ---


*G* *O* WE GAAN VOOR DE WINST! *O* *G*

Haar beste optreden tot nu toe voor dit liedje?
dag
pi_152775607
@OP Broekpak en slechte uitvoering vanavond -O-. Kan wel begrijpen dat we niet door zijn.
dag
pi_152775612
Het zou me eerlijk gezegd niks verbazen als we als laatste zijn geeindigd deze ronde.

Er klopte echt helemaal niks aan de act. Het was rommelig, zat geen verhaal in en de zang was ook verre van goed. Trijntje werd veel te vaak van achter gefilmd, dat van voren kwam juist weer heel druk en onrustig over en het achtergrondkoor viel ook uit de toon.

Ik snap ook niet waarom ze tot tweemaal toe wegkeek in de recap.
pi_152775624
Bert zet de toon even bij Pauw...Zang was het enige wat goed was, de rest was RUK
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_152775626
wok on © leen huizer
pi_152775676
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 23:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
Bert zet de toon even bij Pauw...Zang was het enige wat goed was, de rest was RUK
bert wie?
pi_152775685
Arme Trijntje ;( :*
~The present is all there is~
pi_152775690
Ik begrijp ook niet waarom er zo'n heiza was over de jurk. Er waren meerdere acts met een vergelijkbare inkijk. Trijntje kon het misschien wel meer hebben dan hen.
pi_152775695
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 23:13 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

bert wie?
Bert vd Veer
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_152775713
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 23:11 schreef iBenny het volgende:
Het zou me eerlijk gezegd niks verbazen als we als laatste zijn geeindigd deze ronde.
Nee! Dat zou echt schandalig zijn. Zo slecht waren we ook weer niet, laat Finland maar laatste worden. Of FYR Macedonië :)

quote:
Ik snap ook niet waarom ze tot tweemaal toe wegkeek in de recap.
Ze keek de hele tijd weg :')
  ESF Reporter dinsdag 19 mei 2015 @ 23:14:03 #11
87554 Cee
Welluk?
pi_152775723
Wat raar dat wat ons vorig jaar de tweede plaats bezorgde, nu ongetwijfeld heeft bijgedragen aan de uitschakeling.
pi_152775726
Ik vind het erg en rot voor haar wat Trijntje nu allemaal over zich heen krijgt in de media. Als het niet al erger kon... :{
´
pi_152775742
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 23:13 schreef iBenny het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom er zo'n heiza was over de jurk. Er waren meerdere acts met een vergelijkbare inkijk. Trijntje kon het misschien wel meer hebben dan hen.
typisch nederlands
pi_152775758
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 23:13 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Bert vd Veer
ah die met dat lekkere gebit
  ESF Reporter dinsdag 19 mei 2015 @ 23:14:44 #15
87554 Cee
Welluk?
pi_152775760
Shirma :')
pi_152775764
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 23:14 schreef Cee het volgende:
Wat raar dat wat ons vorig jaar de tweede plaats bezorgde, nu ongetwijfeld heeft bijgedragen aan de uitschakeling.
Het heeft niks met camerawerk te maken, Anouk kan gewoon niet schrijven
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_152775772
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 23:14 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik vind het erg en rot voor haar wat Trijntje nu allemaal over zich heen krijgt in de media. Als het niet al erger kon... :{
Ja, dat is ook rot, maar het is wel deels haar eigen schuld. Zij trekt een broekpak aan :')
  dinsdag 19 mei 2015 @ 23:15:09 #18
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_152775784
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 23:14 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik vind het erg en rot voor haar wat Trijntje nu allemaal over zich heen krijgt in de media. Als het niet al erger kon... :{
Trijntje kan er niets aan doen, het ligt toch echt aan de Avrotros.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 23:15:24 #19
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_152775819
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 23:10 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Trijntje lag al een week laatste bij de bookies. :')
Dan nog.. bookies == jury enzo. Nee, liedje is en blijft middelmatig, valt niet van zichzelf op. Stage werd niet benut, animatie op het scherm spatte er niet vanaf, camera was gewoon weird. Kan je nog goed zingen, maar dat helpt je niet verder.
mag het weten
pi_152775825
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 23:13 schreef iBenny het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom er zo'n heiza was over de jurk. Er waren meerdere acts met een vergelijkbare inkijk. Trijntje kon het misschien wel meer hebben dan hen.
Nee want die anderen zijn slank.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 mei 2015 @ 23:16:04 #22
862 Arcee
Look closer
pi_152775835
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 23:11 schreef iBenny het volgende:
Het zou me eerlijk gezegd niks verbazen als we als laatste zijn geeindigd deze ronde.

Er klopte echt helemaal niks aan de act. Het was rommelig, zat geen verhaal in en de zang was ook verre van goed. Trijntje werd veel te vaak van achter gefilmd, dat van voren kwam juist weer heel druk en onrustig over en het achtergrondkoor viel ook uit de toon.

Ik snap ook niet waarom ze tot tweemaal toe wegkeek in de recap.
Ja, bizar hoe iedereen wel aanvoelt dat er veel meer inzat en dat ze er dit dan van maken.
pi_152775848
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 23:15 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ja, dat is ook rot, maar het is wel deels haar eigen schuld. Zij trekt een broekpak aan :')
alsof t daarvan heeft afgehangen
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 mei 2015 @ 23:16:25 #24
862 Arcee
Look closer
pi_152775850
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 23:14 schreef Cee het volgende:
Shirma :')
Schreeuwwijf met d'r grote bek. :{w
pi_152775855
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 23:15 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dan nog.. bookies == jury enzo. Nee, liedje is en blijft middelmatig, valt niet van zichzelf op. Stage werd niet benut, animatie op het scherm spatte er niet vanaf, camera was gewoon weird. Kan je nog goed zingen, maar dat helpt je niet verder.
Kleding was ook ruk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')