Ik heb de Russia polandball even gefixed.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:51 schreef DrNick het volgende:
Kijk dan Surge, ESF meisje voor Rusland:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb de Russia polandball even gefixed.
[ afbeelding ]
The good lifequote:
Muziek, fok, skype, Bloons TD5 hier.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:20 schreef Lt.Surge het volgende:
Gamen, Twitch kijken, ESF kijken.
Multitasken? Ik kan het.
quote:
quote:
Nopequote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:28 schreef wietparkiet het volgende:
nick kijk je nog wel eens naar alisha?
kriijgt ze nog steeds zoveel donaties?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:28 schreef wietparkiet het volgende:
nick kijk je nog wel eens naar alisha?
wie is het/wat is het?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
kriijgt ze nog steeds zoveel donaties?
Ahhhhquote:
Die zijn 9/10 keer echtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ik gok een female gamestreamer met dikke tieten
dat is wel tofquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja gister zat ze destiny te spelen met kim dotcom
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kimquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://www.twitch.tv/alisha12287/v/5193783
btje lastig beoordelen.quote:
kquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
btje lastig beoordelen.
op de info die ik nu heb; neen
ik zit nog in mijn hoofd met die Russinquote:
Der zit een Russinquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik zit nog in mijn hoofd met die Russin![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik zit nog in mijn hoofd met die Russin![]()
wat dan?quote:
Ik ga graag met gekken omquote:
Geloof er niks van.quote:
> in een sig mag niet. Wordt &g t;quote:
ohquote:
hobby*, het is geen hobby maar gek moet kunnen zolang niet gevaarlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje aparte hobbie dan
kick je erop ofzo?
For this project has been used 24 kilometers of thread, 13 thousand nails and 200 hours of working time.quote:
Drop table fok?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan hem niet vinden, daar stond die zelfde zin in.
beetje apartquote:
beetje aparte hobbie dan xdquote:
Ik denk dat mensen zoals Nick dan hele dag rond het huis inchecken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
Na de sex altijd inchecken op Foursquare, en dan hopen dat je mayor bent.
Anders heeft er iemand wat uit te leggen.
Handig voor inbrekers.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen zoals Nick dan hele dag rond het huis inchecken.
Sowieso Foursquarewaarom zou je overal inchecken en laten weten waar je bent
Stalkersquote:
Ik heb het nog nooit geinstalleerd. Ik snap daar de lol niet van.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen zoals Nick dan hele dag rond het huis inchecken.
Sowieso Foursquarewaarom zou je overal inchecken en laten weten waar je bent
no shit fucknutsquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die schaduw accuraat is,
Ik snap ook niet waarom ik snapchat heb, ik maak amper foto's van dingenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geinstalleerd. Ik snap daar de lol niet van.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die schaduw accuraat is,
Het meest trendy wat ik de laatste tijd gedaan heb was die triviameuk. Maar niet lang. Wat was dat slecht zeg.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ik snapchat heb, ik maak amper foto's van dingen
quote:
Ik had een keer Wordfeud en toen vond Nick dat ik cheattequote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het meest trendy wat ik de laatste tijd gedaan heb was die triviameuk. Maar niet lang. Wat was dat slecht zeg.
Joah, maar da's zonde van de kat.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter huiskat die past tenminste op een normale bbq
Ik cheatte wel echtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik had een keer Wordfeud en toen vond Nick dat ik cheatte
Ik nietquote:
Wordfeud was wel geinig.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik had een keer Wordfeud en toen vond Nick dat ik cheatte
Mijn favo docentequote:
Was echt een van de tofste jaquote:
Volgens mij is dat gewoon bullshit hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Was echt een van de tofste ja
Of Knip. Dat gerucht dat ze ging huilen als je knipte met je vingers![]()
Neha was awesome.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon bullshit hoor![]()
Ik heb Kremer en Koster voor 4 jaar gehad, beste docenten
Koster? Nooit gehad.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Zag er altijd uit als een junk en is vroeger kok geweest
Meh meh mehquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Koster? Nooit gehad.
Spijkerboer was ook een baas. En Lia, en Aarnoutse
Heb je nog een examen?quote:
easyquote:
Zeg dat je een taalcursus kan aanbiedenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:48 schreef Lt.Surge het volgende:
Jeffrey ***** 1001-Dingen Marktkraam Enschede
1 hr ·
Gezkocht, smart pfhone. I pfhone, of samsung. Aub pb. Enschede
Like · Comment
Daniël ---- Ik heb ook een woordenboek te koopquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zeg dat je een taalcursus kan aanbieden
Ohquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Daniël ---- Ik heb ook een woordenboek te koop
16 mins · Like · 5
Hoe bedoel je? Ik verzon hemquote:
beter goed gejat dan slecht bedacht oidquote:
Roosvicee?quote:
quote:
Yes plz, zolang je dat rot kind maar niet post.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Yes plz, zolang je dat rot kind maar niet post.
De vraag is, wanneer vervang ik mijn inkt?quote:
Morgen. Of nou ja, vandaag.quote:Op woensdag 20 mei 2015 01:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
De vraag is, wanneer vervang ik mijn inkt?
sozquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 01:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
soz
wellicht heb ik mijn printer in de nabije toekomst nodig, maar ik denk van niet.
Lief dagboek,quote:
Okequote:Op woensdag 20 mei 2015 01:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lief dagboek,
Wat confronteert jij mij nou iedere keer met het feit dat ik wakker ben.Herhaling van Pauw is net een kwartier afgelopen en ik heb toevallig mijn tanden gepoetst en ben al op mijn slaapkamer. Dus dat.
Ik ga zo slapen zodat ik morgen weer fris en fruitig aan mijn studie kan.
bluhquote:
mooi toch?quote:Op woensdag 20 mei 2015 08:52 schreef broccoli. het volgende:
[..]
bluh
Leraar heeft mij gewoon op aanwezig gezet terwijl ik er niet eens was.Onzichtbarisme.
wel een teken dat het niet echt een gemotiveerde leraar isquote:
Hij is wel 1 van de betere, maar op de 1 of andere manier stond ik al aanwezigquote:Op woensdag 20 mei 2015 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel een teken dat het niet echt een gemotiveerde leraar is
maar je was dus afwezig?quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:06 schreef broccoli. het volgende:
In tegenstelling tot mijn mentrix, die me gister onterecht afwezig heeft gemeld, terwijl er een geldige reden voor is.
Ja, wel in samenspraak met school/leraren. Moest dus voor school naar een debat.quote:
leuk?quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:48 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ja, wel in samenspraak met school/leraren. Moest dus voor school naar een debat.
Ja! Wel 4 uur lang stilgezeten, maar wel leuk gepraat, lekker gegeten, en bovendien ook nog een mooi uitzicht (Was in De Rotterdam.). En na afloop ook nog een bioscoopbon gekregen omdat ik mee heb geholpen met het voorbereiden van de pitch.quote:
wat is "de rotterdam"?quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:03 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ja! Wel 4 uur lang stilgezeten, maar wel leuk gepraat, lekker gegeten, en bovendien ook nog een mooi uitzicht (Was in De Rotterdam.). En na afloop ook nog een bioscoopbon gekregen omdat ik mee heb geholpen met het voorbereiden van de pitch.
goedemorgen browniequote:
Ik snap geen kut van lineaire differentiaalvergelijkingen van de eerste ordequote:Op woensdag 20 mei 2015 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goedemorgen brownie
wats met wiskunde?
de naam komt me bekend voor, maar ik heb al zo lang geen wiskunde meer gehad dat ik je er niet direct mee zou kunnen helpenquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik snap geen kut van lineaire differentiaalvergelijkingen van de eerste orde![]()
jammerquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de naam komt me bekend voor, maar ik heb al zo lang geen wiskunde meer gehad dat ik je er niet direct mee zou kunnen helpen
sorryquote:
Nah, ik wil gewoon goede uitleg en kan dat helaas nergens vindenquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry
ik wil wel een poging wagen als je wilt
ik wil een goedkoop hotel in herning, maar dat kan ik ook nergens vindenquote:Op woensdag 20 mei 2015 13:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nah, ik wil gewoon goede uitleg en kan dat helaas nergens vinden
Werk ontwijkend gedragquote:Op woensdag 20 mei 2015 13:26 schreef gianni61 het volgende:
hmm, wel een veel goedkopere gevonden. is wel 5km lopen
dat wel jaquote:
Kan je dan niet een fietsje huren?quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel ja
wel leuk. google maps geeft ook ov tijden aan
er staat: 10 minuten met de auto of 1 uur en 5 met OV
waarvan 8 minuten busreis en 57 minuten lopen van en naar de haltes
zo ver ben ik nog net met uitzoeken.quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kan je dan niet een fietsje huren?
installerenquote:Op woensdag 20 mei 2015 13:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mijn google drive wil niet installen
Fuck dit
met taylor swift?quote:
quote:
SPOILER: flash spoilers!!!!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2015 15:57:25 ]
quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]SPOILER: flash spoilers!!!!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2015 16:01:14 ]
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben wel benieuwd wat ze gaan doen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die shit meurt echt thoquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt
Ben wel benieuwd wat ze gaan doen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moeten ze dan ook gewoon in de kattenbak doen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die shit meurt echt tho
kattenpoep is ook niet chill maar dat kun je gewoon oppakken en weggooien
urine moet je echt weg gaan deppen met papier anders gaat het in je kleren enzo zitten
moeten ze wel eerst zindelijk zijnquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat moeten ze dan ook gewoon in de kattenbak doen.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:11 schreef wietparkiet het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:14 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
Schrijf het in je dagboek van je niesprobleempjesquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:21 schreef FL_Freak het volgende:
DM elkaar lekker ofzo met jullie spoiler rommel.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
gaquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:21 schreef FL_Freak het volgende:
DM elkaar lekker ofzo met jullie spoiler rommel.
Als jij voortaan dan al je dagindeling verhalen die alleen voor LB bestemd zijn ook even in een dagboek of brief of pm of DM zet.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Schrijf het in je dagboek van je niesprobleempjes
Ik wilde er wel een keer aan beginnen, maar heeft voor mij nog geen prioriteit.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Alsof er andere users hier nog The Flash kijken
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij voortaan dan al je dagindeling verhalen die alleen voor LB bestemd zijn ook even in een dagboek of brief of pm of DM zet.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]Zo ver ken ik het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goed mevrouw "ik kan geen kamer bezichtigen want mijn dag is vol gepland met werk"quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij voortaan dan al je dagindeling verhalen die alleen voor LB bestemd zijn ook even in een dagboek of brief of pm of DM zet.
Digitaal?quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet veel
wel new 52 flash tot aan januari en toen beetje vergeten
bart ken ik door dc wiki
Als dit je 'comeback' of whatever is dan zou ik voortaan gewoon maar je bakkes houden als je niets beters weet.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is goed mevrouw "ik kan geen kamer bezichtigen want mijn dag is vol gepland met werk"
Frusti muchquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als dit je 'comeback' of whatever is dan zou ik voortaan gewoon maar je bakkes houden als je niets beters weet.
Ik ga denk ik in de vakantie aan een hoop series beginnenquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik wilde er wel een keer aan beginnen, maar heeft voor mij nog geen prioriteit.
Nice. Ik ben nog een beetje aan het oriënteren. Want ik wil wel aan een serie beginnen waarvan je toch wel enige zekerheid hebt dat ie niet zomaar ineens van de buis gaatquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga denk ik in de vakantie aan een hoop series beginnen
Het jammere is dan wel dat je niet IMDB en theorien online kan lezenquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nice. Ik ben nog een beetje aan het oriënteren. Want ik wil wel aan een serie beginnen waarvan je toch wel enige zekerheid hebt dat ie niet zomaar ineens van de buis gaat
Waar haal je ze vandaag, gewoon KAT?quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja wil eigenlijk tablet zodat ik ook in bed kan lezen ipv op de computer achter mijn bureau
Ik moet GoT, The Walking Dead, Suits en vast nog een paar bijkijkenquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nice. Ik ben nog een beetje aan het oriënteren. Want ik wil wel aan een serie beginnen waarvan je toch wel enige zekerheid hebt dat ie niet zomaar ineens van de buis gaat
Heb je nog toffe shit tegemoetquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moet GoT, The Walking Dead, Suits en vast nog een paar bijkijken
Waar ben je met Suits? Ik heb hem gepauzeerd omdat ik me te veel ergerde aan Harveyquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Comics lezen kut op de computerquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja wil eigenlijk tablet zodat ik ook in bed kan lezen ipv op de computer achter mijn bureau
Ja klopt, maar ik houd sowieso niet van spoilers en wil liever zelf oordelen hoe ik een serie vindt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het jammere is dan wel dat je niet IMDB en theorien online kan lezen, al kun je dan wel lekker binge watchen.. keuzes..
Pfft, weet ik niet zo uit m'n hoofdquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar ben je met Suits? Ik heb hem gepauzeerd omdat ik me te veel ergerde aan HarveyNiet om zijn uiterlijk maar zijn houding.
Hmmm. Ik twijfel namelijk of de serie beter wordt of niet.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Pfft, weet ik niet zo uit m'n hoofd.
jaquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar haal je ze vandaag, gewoon KAT?
Waar ben jij ongeveer dan?quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmmm. Ik twijfel namelijk of de serie beter wordt of niet.
Game of Thronesquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Coolquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
zou gewoon zo'n verzameling pakken en vandaar uit losse issues downloaden
Jaquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ja. Al vind ik Mike ook een schatje
Breaking Bad hield je niet van he?quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik houd sowieso niet van spoilers en wil liever zelf oordelen hoe ik een serie vindt.
Ik dacht seizoen 3 ergens.quote:
Louis is een baasquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht seizoen 3 ergens.Heb een periode enorm zitten bingewatchen maar ergerde me na een tijdje enorm aan dat Harvey alles lukt en Louis de sukkel bleef/werd (gehouden) en het soapachtige gedoe soms.
Arrested Development (Seizoen 4 vermijden)quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die juist welalleen laatste seizoen was iets minder vond ik.
Law and orderquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:45 schreef FL_Freak het volgende:
Ben ik hier trouwens een van de weinige die politie/crime series moeilijk kan kijken? Het is opzich wel leuk maar dat hele case of the week vind ik best vermoeiend. Ik heb liever altijd een serie mooi doorloopt seizoen op seizoen.
Oke Fringe vond ik wel heel vet, maar dat is dan ook met een sci fi tintje dus
http://www.cdisplay.me/ voor als je nog een reader zoektquote:
Joffrey.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
Dat vind ik het mooie aan GoT, zo goed geacteerd (Geoffry) dat je echt een pleuris hekel aan diegene krijgt
Dat case of the week is helaas in zo veel series..quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:45 schreef FL_Freak het volgende:
Ben ik hier trouwens een van de weinige die politie/crime series moeilijk kan kijken? Het is opzich wel leuk maar dat hele case of the week vind ik best vermoeiend. Ik heb liever altijd een serie mooi doorloopt seizoen op seizoen.
Ik heb CDdisplayExquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
http://www.cdisplay.me/ voor als je nog een reader zoekt
cdisplayex kan ook maar dan moet je opletten met de installer (zitten van die kloteprogramma'tjes bij)
en anders comicrack
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
True.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Louis is een baasvind die rivaliteit wel leuk.
Ik heb echt niks met rechten en zo maar als je de eerste aflevering kijkt. Awesome
Vind soms wel fijn zoals bij Blacklist is er iedere week een 'case' maar je ziet ondertussen wel een verhaallijn er door heen lopen. Kijkt soms wel makkelijk weg zeg maar. Je hoeft niet continu heel scherp op de ontwikkelingen te letten.quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:45 schreef FL_Freak het volgende:
The Flash 01-12 (New 52)quote:
Een van de weinige series waarbij ik subs nodig heb, soms is het niet te volgenquote:Op woensdag 20 mei 2015 16:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True.en als je beetje oplet leer je nog wat mooie dure woorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |