Haal jij uit de tekst wanneer de dlc uitkomt?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:39 schreef Jump het volgende:
Het is een expansion, dus betalen.
Cities Skylines: after dark
http://www.rockpapershotg(...)-after-dark-preview/
Nope, maar het was een reactie op AgLarrr, te weten als die er moest voor betalen of niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 11:38 schreef valek het volgende:
[..]
Haal jij uit de tekst wanneer de dlc uitkomt?
It's going to be sooooooo awesome !!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:43 schreef mschol het volgende:
ik lees iets over fietspaden, dag/nacht cyclus? dat klinkt wel nice
multi-purpose transport hubs
Yup, en je kan ook aangeven of je de vuilophaal 's nachts wil laten gebeuren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:43 schreef mschol het volgende:
ik lees iets over fietspaden, dag/nacht cyclus? dat klinkt wel nice
multi-purpose transport hubs
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, en je kan ook aangeven of je de vuilophaal 's nachts wil laten gebeuren.
Zie punt 6: http://www.gamestar.de/sp(...)k,52689,3234686.html (Is alleen wel in het Duits)
nice..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 14:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, en je kan ook aangeven of je de vuilophaal 's nachts wil laten gebeuren.
Zie punt 6: http://www.gamestar.de/sp(...)k,52689,3234686.html (Is alleen wel in het Duits)
beter nog: savonds is er een andere route bezet, namelijk naar de leisure locaties, dus effectief 3 gebruikte routes, afhankelijk van de tijdquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:48 schreef Cassius het volgende:
E.e.a. heeft neem ik aan dan ook invloed op het verkeersaanbod gedurende de dag/nacht; straks dus rekening houden met ochtend- en avondspits
Ik heb daar ook last van... zo'n goederenstation genereert heel snel file.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:19 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat is om te voorkomen dat ze stil komen te staan op de snelweg en het verkeer in de hele stad vast loopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga de steamfora eens langs?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:30 schreef elkravo het volgende:
Geen nieuwe - al weken niks veranderd... en dit nog gisteren opgeslagen.
edit: alle mods uit - error blijft.
edit: alle steden, ook zonder gebruikte mods hebben het.
m.a.w. al mijn bewaarde steden werken niet meer. Lekker !![]()
in je steam naar je bibliotheek gaan, skylines opzoeken en dan kiezen, aan de rechter kant voor forums..quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:55 schreef elkravo het volgende:
[..]
Uitgaan dat ik dat weet- waar moet ik zijn?
Bedankt, maar dus een groot doolhof aan forum posts. Bomen en bos. Ik ben geen supergamer of zo...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
in je steam naar je bibliotheek gaan, skylines opzoeken en dan kiezen, aan de rechter kant voor forums..
daar wil je vaak nog wel eens oplossingen voor rare problemen vinden
welke mods en assets heb je? (de mods zijn het intressantste eigenlijk)quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:24 schreef elkravo het volgende:
[..]
Bedankt, maar dus een groot doolhof aan forum posts. Bomen en bos. Ik ben geen supergamer of zo...
Ik heb afgelopen woensdag aan een vriend wat steden laten zien, openen, niet opslaan. En ook die steden werken niet meer.
Dit haalt mijn hele vertrouwen in dit spel onderuit... als dingen die je bewaart opeens stuk gaan. En dan mag ik het maar uitzoeken op forums etc.
Ik zit al bijna op het punt, "het was leuk een paar weken voor 13 eur" ...Jammer voor een potentieel goed spel.
Dit is ook waar ik aan dacht ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:36 schreef HetBrabandertje het volgende:
In Steam Workshop kan je je mods ook sorteren op laatst bijgewerkt. Omdat je ze van de week nog wel kon openen, moet dus een mod die de afgelopen dagen is geupdate de boosdoener zijn. En als daar problemen mee zijn zie je dat bij die mod snel genoeg terug in de reacties. Over het algemeen wordt zo'n mod daarna wel weer snel gefixt en kan je gewoon weer in je spel.
Hoorde iets over 24 september, maar geen idee of dat officieel bevestigd is.quote:
De mods die ik "heb"quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
welke mods en assets heb je? (de mods zijn het intressantste eigenlijk)
Traffic++ is een bekende op het geven van deze foutmelding:
http://steamcommunity.com(...)0575007218336691/#p2
tevens kan uitschakelen van mods en assets juist voor deze error zorgen doordat het spel de mod of asset niet meer kan vinden/laden
dat scheelt, alleen de vetgedrukte zijn extra mods, die kan je via de workshop checken dan..quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:44 schreef elkravo het volgende:
[..]
De mods die ik "heb"
Hard Mode (UIT) - heb ik niet geabonneerd dus zal wel bij het spel horen
Unlimited Money (AAN)
Unlock all (AAN)
Automatic Bulldoze (AAN)
Extended Public Transport UI (AAN)
First Person Camera (AAN)
Traffic Report Tool (AAN)
Traffic++ (UIT) - deze staat uit sinds 1 stad door deze te gebruiken niet meer werkte - sindsdien nooit meer gebruikt - ook niet voor steden die het nu ook niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |