Neen, de ophef zelf is het statement. Maar dan de andere kant op. Gejoel van policor relkuddes.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:16 schreef Fir3fly het volgende:
De ophef is stom maar blijven ontkennen dat je hier geen politiek statement maakt... kom op zeg.
Geen idee wat dat betekent.quote:
Politiek-correcte kuddes van buffels, die 1 x per jaar in Afrika over de savannes razen.quote:
Fatsoensgillers aan de goede kant van de publieke opinie.quote:
Zal wel. In ieder geval is dit een storm in een glas water.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:33 schreef Ringo het volgende:
[..]
Fatsoensgillers aan de goede kant van de publieke opinie.
Dat sowieso. Maar het is helaas een breed gedragen maatschappelijke trend om (liefst via sociale media) iedere vorm van dissident gedrag publiekelijk af te straffen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:35 schreef Fir3fly het volgende:
Zal wel. In ieder geval is dit een storm in een glas water.
Fixed.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:38 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar het is helaas een breed gedragen maatschappelijke trend om (liefst via sociale media) iedere vorm van dissident gedrag publiekelijk af te straffen.
Je wilt zeggen dat het niet waar is? 'Sociale' media is een grote verzamelbak van idiote opmerkingen en om de zoveel tijd krijgen er een paar wat tractie. Het beste is om het maar gewoon te negeren.quote:
Oh sorry, sarcasme is soms lastig te detecteren hier.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:45 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, ik wilde zeggen dat ik moest lachen.
Lijkt me niet, Arabieren zijn immers ook een Semitisch volk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:43 schreef Irakees het volgende:
Als dit geen antisemitisme is, dan weet ik het niet meer.
ja laten we even rellen en deze restauranteigenaar vermoordenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Ach ja het is maar een placemat. Als je hier boos over wordt, moet je ook niet zeuren over moslims met lange tenen als er weer eens een Mohammed cartoon opduikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |