Je gaat dan ook bevallen hè, dat doet de helft van de mensheid je niet na!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:16 schreef LuDann het volgende:
[..]
Kennelijk.Maar ik had het meer gewoon over überhaupt het wensen van sterkte. Alsof ik op mijn eigen dood afsteven ofzo.
Ja ho es, nu doe je net of t allemaal niks isquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:18 schreef Mineola het volgende:
[..]
Je gaat dan ook bevallen hè, dat doet de helft van de mensheid je niet na!![]()
Ja dat bedoel ik inderdaad. Er komt zo´n omslagpunt in je zwangerschap waarop mensen dat ineens nodig vinden. Heeft voor mij ook een heel hoog WTF gehaltequote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:16 schreef LuDann het volgende:
[..]
Kennelijk.Maar ik had het meer gewoon over überhaupt het wensen van sterkte. Alsof ik op mijn eigen dood afsteven ofzo.
Ja, precies dat ja!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:20 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik inderdaad. Er komt zo´n omslagpunt in je zwangerschap waarop mensen dat ineens nodig vinden. Heeft voor mij ook een heel hoog WTF gehalte![]()
ehm ja... ik kijk inderdaad erg uit naar de ontmoeting met mijn baby, tnx.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:41 schreef mignonne het volgende:
*verplaatspost*
[..]
zo... afspraak gemaakt, donderdagavond zal k mn ticker aanpassen
wat gokte je ook alweer?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:42 schreef Kyara het volgende:
[..]![]()
Ik ben zoooooooooooooooooo benieuwd of mijn vermoeden juist is.
Idem! En ook ik heb maagzuur dat erg enthousiast is sinds gisteren en ik word ook dik(ker).quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
wat gokte je ook alweer?![]()
ik weet het niet meer...
vandaag 16 weken alweer! mn maagzuur wordt steeds enthousiaster en mn buik groeit ook. En ik denk heel soms iets te voelen qua beweging!
dat vind ik een mooi excuus voor nog een vierde hier ookquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:52 schreef Kyara het volgende:
Jongetje
beweging
Tijd voor een buikfoto!
Plaatje
Het schijnt trouwens dat 3 kinderen de meeste stress oplevert, daarna wordt het minder. Ik moet dus een 4e voor minderen stress
Klopt, maar de combi was bij 12+0 en betrouwbaarheid dan 75% zo'n beetje dus t is nog even afwachten, maar sterk vermoeden hebben we wel haha.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:54 schreef Mariposas het volgende:
Ja, ik dacht een meisje, maar ik voel nu ook sterke jongensvibes, mignonne! Maareh, jij had toch al een vermoeden nav de nub?
Bijna? Makkelijk! Binnen een uur zijn we in Dordrecht.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Kan je bijna beter naar Bergen op Zoom rijden.
Oehhh.. zo leuk!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:53 schreef Daui het volgende:
Speedboot Spring![]()
Nog twee nachten slapen en dan weet ik de geslachten. Pretecho met de hele familie(8 mensen inclusief wij). Gezelligheid.
Gisteravond had ik mijn tweede babydroom. Ze waren zo lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |