Wat moet he met 10 van die dingen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:23 schreef dodge_911 het volgende:
Blijkbaar zijn bij Allbuy Mi Led's toch the real deal @ ¤0,93 dus heb ik er maar 10 besteld
Waarom krijg ik ref links van shareasale bij deze post?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:33 schreef Zspirit het volgende:
[..]
deze?
Dat is toch een andere dan die hier steeds gelinkt wordt?
Dat is namelijk deze volgens mij.
Vanwege ene zekere Danny Roodbol.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarom krijg ik ref links van shareasale bij deze post?
Een 'normale' digitale weegschaal kost ook al snel 20 euro, dus zo gek is de prijs nog niet. Toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:36 schreef davedavy het volgende:
49 euro voor een weegschaal..Je moet het er voor over hebben.
Vind het toch aan de hoge kant (afgezien van het feit dat die in China goedkoper is) voor een weegschaalquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Een 'normale' digitale weegschaal kost ook al snel 20 euro, dus zo gek is de prijs nog niet. Toch?
Stiekem het gewicht van je vriendin tracken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:40 schreef davedavy het volgende:
[..]
Vind het toch aan de hoge kant (afgezien van het feit dat die in China goedkoper is) voor een weegschaalPersoonlijk gebruik ik zo'n ding 3 keer per jaar. Dus zal ook wel per geval verschillen maar toch.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:36 schreef davedavy het volgende:
49 euro voor een weegschaal..Je moet het er voor over hebben.
Ik moest gisteren een pakketje wegen voor retour. Daarvoor maar op een weegschaal gestapt met pakket in armen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 00:39 schreef Iemand91 het volgende:
Xiaomi is het nieuwe Apple voor de fanboys. Een weegschaal...
update uitverkochtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Een 'normale' digitale weegschaal kost ook al snel 20 euro, dus zo gek is de prijs nog niet. Toch?
Hier 't zelfde met PostAT/USPS. 15e 'Customs Clearance' en nog niks.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:51 schreef rene90 het volgende:
PostNL heeft nogal wat vertraging, 11 mei een pakketje in Nederland aangekomen en hij is nog steeds niet door inklaring heen, ook geen brief ontvangen en bij navraag gister konden ze ook zien dat dit (nog) niet het geval is maar het gewoon erg druk is blijkbaar
AliExpress is in principe Escrow natuurlijk (pas betaling vrijgeven bij tevreden ontvangst), maar ja, PayPal is wel dubbel zo zeker natuurlijk, daar Ali niet een al te goede geschiedenis heeft in klanten gelijk geven... Ik wil niet zeggen dat ze bevooroordeeld zijn, zeg alleen: jij brengt minder business dan de verkopers. Hum...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:52 schreef Onufriev het volgende:
Je kan op Ali niet eens met paypal betalen zag ik
Heb het 'risico' maar gelopen en ben voor iDeal gekozen
Succes als iets niet aankomt in dat geval, zijn al negatieve verhalen te lezen hier met Ali claims dus ik gok het er niet op met Ideal in ieder geval.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:52 schreef Onufriev het volgende:
Je kan op Ali niet eens met paypal betalen zag ik
Heb het 'risico' maar gelopen en ben voor iDeal gekozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |