quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 11:47 schreef Chanty het volgende:Driewieler is zo'n ding waar je ze op voort kunt duwen in eerste instantie en dan kunnen ze erin meegroeien tot ze er zelf op rond kunnen crossen
Is zo'n loopkar ook met stuurmogelijkheden verkrijgbaar? Wat ik zie zijn het allemaal van die we-gaan-alleen-rechtdoor-boem-hallo-muur-tafel-kast-dingen

Maar eens met mijn man overleggen. Het neemt ook allemaal zo lekker veel plek in

Wij hebben I voor haar eerste verjaardag een loopwagentje gegeven en ik ben er heel blij mee!
Sowieso het moment dat ze voor het eerst erachter liep, met dat trotse en blije gezichtje. Echt, als je dat ziet, vind je zo'n ding het meer dan waard. En ook dat ik vervolgens de eerste tijd erachter aan liep om haar bij te sturen zodat ze niet tegen alles op ging knallen met dramatische huilbui als gevolg.

.
Maarrrrr: ze kon eigenlijk vrij snel zelf sturen! En dat is helemaal grappig om te zien. Zo'n parmantig dreumesje dat dan heel bewust hard ergens tegenaan gaat botsen, om vervolgens dat ding keurig achteruit te trekken en om te keren en weer ergens anders tegenaan te gaan botsen.

.
I is wel vanaf 1 jaar helemaal van de fles af, maar zij krijgt natuurlijk wel nog bv (niet heel veel meer). Het schema ziet er ongeveer zo uit:
Ontbijt: boterham met humus of kaas of pindakaas. Soms ervoor of erna bv, en verder krijgt ze water, of een beetje diksap met water, soms ook jus (vermengd met water)
Tussendoor: fruit en eventueel een cracker of een volkorenkoekje
Lunch: twee boterhammen met beleg, of een omelet met groenten
Tussendoor: fruit of een volkorenkoekje en/of wat groentensmoothie
Rond 17.00/18.00 bv
Avondeten: wat de pot schaft
Voor het slapen gaan: bakje yoghurt met soms wat rabarber erdoor, soms ook nog wat bv ervoor/erna
Ik heb eigenlijk nog nooit geprobeerd I thee te geven, ik ben zelf ook niet zo van de thee. Volgens mij krijgt ze het wel op het kdv.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"