abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152993079
Hihi Nikki, snap ik stiekem best wel van T en S ;)
Verse jus d'orange ook al geprobeerd? Krijgen ze meteen vitamientjes binnen.

Dat B verzot is op water is ons geluk, daar hebben wij weinig voor gedaan.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 22:46:35 #227
73386 Fazz
onderweg
pi_152993559
Verse jus is hier ook een hit :D Ik had zo een lekker glas voor mezelf en dacht F een slokje te geven... in no time had hij het glas leeg gelurkt }:| :D
pi_152993597
Ja verse jus lusten ze wel ja. :Y Dat krijgen ze elke zaterdag en zondag want op die dagen ontbijten we altijd uitgebreid met het gezin. T en S peuzelen de laatste tijd dan ook zo een half kaiserbroodje en een eitje op. Heerlijke ochtenden zijn dat. O+
pi_152995015
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 11:47 schreef Chanty het volgende:
Driewieler is zo'n ding waar je ze op voort kunt duwen in eerste instantie en dan kunnen ze erin meegroeien tot ze er zelf op rond kunnen crossen :)

Is zo'n loopkar ook met stuurmogelijkheden verkrijgbaar? Wat ik zie zijn het allemaal van die we-gaan-alleen-rechtdoor-boem-hallo-muur-tafel-kast-dingen :+

Maar eens met mijn man overleggen. Het neemt ook allemaal zo lekker veel plek in :')
Wij hebben I voor haar eerste verjaardag een loopwagentje gegeven en ik ben er heel blij mee!
Sowieso het moment dat ze voor het eerst erachter liep, met dat trotse en blije gezichtje. Echt, als je dat ziet, vind je zo'n ding het meer dan waard. En ook dat ik vervolgens de eerste tijd erachter aan liep om haar bij te sturen zodat ze niet tegen alles op ging knallen met dramatische huilbui als gevolg. :') .

Maarrrrr: ze kon eigenlijk vrij snel zelf sturen! En dat is helemaal grappig om te zien. Zo'n parmantig dreumesje dat dan heel bewust hard ergens tegenaan gaat botsen, om vervolgens dat ding keurig achteruit te trekken en om te keren en weer ergens anders tegenaan te gaan botsen. _O_ .

I is wel vanaf 1 jaar helemaal van de fles af, maar zij krijgt natuurlijk wel nog bv (niet heel veel meer). Het schema ziet er ongeveer zo uit:

Ontbijt: boterham met humus of kaas of pindakaas. Soms ervoor of erna bv, en verder krijgt ze water, of een beetje diksap met water, soms ook jus (vermengd met water)
Tussendoor: fruit en eventueel een cracker of een volkorenkoekje
Lunch: twee boterhammen met beleg, of een omelet met groenten
Tussendoor: fruit of een volkorenkoekje en/of wat groentensmoothie
Rond 17.00/18.00 bv
Avondeten: wat de pot schaft
Voor het slapen gaan: bakje yoghurt met soms wat rabarber erdoor, soms ook nog wat bv ervoor/erna

Ik heb eigenlijk nog nooit geprobeerd I thee te geven, ik ben zelf ook niet zo van de thee. Volgens mij krijgt ze het wel op het kdv.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_152999114
B vindt jus ook lekker maar reageert er heftig op. Hij heeft dan steeds knalrode billen en vlekjes bij zijn billen. Meerdere keren uitgetest, ook flink aangelengd maar steeds rode billen. Wij dronken zelf elke ochtend verse jus (we hebben in de wijk een sinaasappelman jaja) maar zijn daarmee gestopt, hij wilde het ook zo graag maar mocht het niet.

Klinkt als erg fijne ochtenden Nikki!
Hihi Franny, ik zie het helemaal voor me, dreumes met blij hoofd.

Vanochtend werd B pas om 07:30 wakker, wilde geen pap, maar een boterham ging er wel in. Hopelijk is zijn after inenting dip klaar. Helemaal omdat de buurman vanmiddag oppast.
pi_153000177
Exode heeft hij veel last van de prik? Bij mij gad T er last van en S is er zo doorheen gefietst. Sowieso is S wat minder snel ziekig/zeurderig dan T.

Ik heb net voor het eerst met T en S gefietst. Tim vond het heel stom dat hij een helm op moest. Toen die woede voorbij was begon het opnieuw toen zijn voetjes vast moesten in het stoeltje. T is sowieso wat meer schrikkerig dan S in nieuwe situaties. S vimd eigenlijk alles leuk. Die zat ook met mega prethoofd op de fiets. :D Fietsen vond T gelukkig wel heel leuk. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153000602
Die foto, hilarisch!! Die hoofden :D :)
Wij hebben exact dezelfde Yepp voorstoel, zelfde kleur :)

B was gisteren erg hangerig, wilde niet eten, alleen water drinken, zeurde enorm, kortom was alles behalve zichzelf. Hij voelde ook wat warm aan. Verder nergens last van (geen snot, rare poep etc) dus wij gingen/gaan er vanuit dat het naweeeen van de inenting zijn. Hij heeft ook aardig wat rode bultjes op zijn buik en benen, dat schijnt 1 van de bijwerkingen van de BMR inenting te zijn.

Vanochtend voordat ik naar mijn werk ging was hij vrolijk, brood ging er goed in, een wereld van verschil met gisteren. Geen idee hoe het nu gaat. :@
pi_153000685
Haha, ik vind het zo cool dat ze echt zo verschillend zijn O+

Wij moeten vrijdag naar het cb, oa voor de prik. Ben benieuwd hoe S er op reageert. Ik hoop dat ze net als bij alle voorgaande prikjes nergens last van heeft. Maar die bmr is vrij nasty geloof ik.
pi_153001318
Wij zagen er enorm tegenop Butter, ik ben niet zo van de inentingen. Heb ook echt alles uitgezocht om te kijken of ik uberhaupt de inentingen wilde.
De BMR bezorgde mij helemaal de kriebels. Het lijkt mee te vallen bij B. Maar de reactie kan nog tot 12 dagen na de inenting komen. Ik hoop dat het bij gisteren blijft.

De inenting zelf viel erg mee, mijn vrouw had zijn knuffel meegenomen, dat hielp enorm. Hij is zich nu veel meer bewust van wat er gebeurt en 2 prikken is dan wel erg naar. Maar hij zocht troost bij zijn knuffel en hij was zo getroost en het meteen weer vergeten.
  woensdag 27 mei 2015 @ 11:00:48 #235
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153001552
Haha die foto Nikki :D.
Krijg spontaan weer zin om ook te gaan fietsen misschien doe ik dat wel even, kuiken verveelt zich en het is prachtig weer).

Ik doe de voetjes trouwens nooit vast... Ze kunnen toch nog niet tussen de spaken komen, zo lang zijn kuikens benen nog niet. (En ik heb nog niet uitgevogeld hoe ik die steunen omhoog kan zetten :') )

Bedankt trouwens nog voor de tips nav mijn dilemma, ik ga inderdaad aangeven dat het voor kuiken te druk is en dat we de middagen mogelijk niet alledrie mee doen. Ik overweeg ook om "kom gezellig al de avond ervoor, want dan hebben we het huisje al" af te zeggen, zodat die dag voor kuiken nog zo normaal mogelijk is en hij zaterdag nog rustig in zijn eigen bedje wakker kan worden.
KuikenGuppy
  woensdag 27 mei 2015 @ 11:03:03 #236
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153001621
Huh, zijn het twee prikken exode?
KuikenGuppy
pi_153001694
Bij ons CB wel iig Burdie, BMR is altijd 2 prikken toch? Of zijn wij genept? :D ;)

Ik maak de voetjes wel vast, maar dat is meer om te voorkomen dat ie gaat trappen en ik ga slingeren. Hij zit niet bepaald stil, ook niet op de fiets.
  woensdag 27 mei 2015 @ 11:09:31 #238
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153001789
Oh net ff gekeken, bij 14 maanden krijg je naast BMR ook MenC.
KuikenGuppy
  woensdag 27 mei 2015 @ 12:58:23 #239
73386 Fazz
onderweg
pi_153004569
Prikken zijn ook sneu Exode :{ Hopelijk blijft het meevallen met de nasleep hiervan!
Onze afspraak staat in juli geloof ik.

Wat leuk Nikki, samen fietsen! O+

Ik ben zo blij met mijn vriend *; Hij begint over een paar maanden met een nieuwe baan en heeft er voor gezorgd dat hij zijn vrije dag met F behoudt ondanks dat ze van dat verzoek nogal opkeken (erge mannenwereld waarin dit niet veel voorkomt) Ik vind het echt O+ *O* O+
pi_153005369
Ah fijn Fazz!
Werktechnisch heb ik een hoop gezeik en stress.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 27 mei 2015 @ 13:25:56 #241
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153005441
Wat fijn dat dat kan Fazz!

Ik kom net toch zoiets tofs tegen bij het surfen, een mud pie kitchen (zandtaartjeskeuken, ik houd niet van onnodig Engelse termen). We hebben nog een hoekje achter in de tuin zonder bestemming, ik wil er een wisteria neer zetten met een bankje er onder, maar ik denk dat het bankje plaats gaat maken voor zoiets! O+

En ik wil iets met boomstronkjes.

KuikenGuppy
  woensdag 27 mei 2015 @ 13:29:01 #242
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153005535
Exode dat klinkt idd niet fijn. Waarom stellen ze het steeds uit?
KuikenGuppy
pi_153005572
Op Pinterest hebben ze zulke gave 'keukens' staan Burdie! Hier 'ons' board: https://www.pinterest.com/foxyeef/tuin-benjamin/
pi_153005586
De OR doet moeilijk, er moeten nogal wat mensen uit namelijk....
  woensdag 27 mei 2015 @ 13:33:42 #245
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153005684
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 13:30 schreef exode het volgende:
Op Pinterest hebben ze zulke gave 'keukens' staan Burdie! Hier 'ons' board: https://www.pinterest.com/foxyeef/tuin-benjamin/
Leuk! Ik hou daar zo van! Ontdektuinen. Vieswordttuinen. Urenbanjerenindetuintuinen. Blotevoetenenkriebelbeestjestuinen. O+.
Ik wil ook een insectenhotel O+.
KuikenGuppy
pi_153005691
Exode wat een rotsituatie. Mijn zusje zit inmiddels een jaar in eenzelfde soort situatie (alleen weet zij inmiddels wel dat ze 31-12 boventallig verklaard wordt). Zij klaagt ook dat de sfeer op de werkvloer echt verschrikkelijk is en naarmate er meer en meer mensen uit moeten wordt het alleen maar erger. Hopelijk heb je snel duidelijkheid en krijg je een flinke smak geld mee zodat je kunt doen wat je het liefste doet.

Burd wat een toffe dingen! O+ Het is jammer dat ik niet zo'n grote tuin heb.

Die tipi tent op Pinterest is ook O+ . Al zou ik er persoonlijk nóóit in gaan zitten met de kinderen, want ik ben bang van alles wat in planten rond kan kruipen. :')
pi_153005840
Jaaaaa Burdie, ik droom stiekem nog van een moestuin met huisje en dan die kleine B met zijn emmertje en laarsjes. O+

Mijn vrouw gaat binnenkort van alles maken in de tuin geloof ik. Een activityboard etc. Wij hebben een aardige tuin (5,5 bij 11 meter) en net zo aangepast dat we ruimte voor die kleine hebben in de tuin.

Ja de sfeer wordt ook steeds slechter Nikki, ook tegenover elkaar. Ik was vorige week in staat om op te staan en te zeggen 'zak er maar in!'.
  woensdag 27 mei 2015 @ 13:44:41 #248
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153006040
Oh zo groot is onze tuin ook ongeveer, maar ik vind 'm wat klein :'). Ik ben opgegroeid op een boerderij; met boomklimmen, eitjes rapen, schapen temmen, geheime hutten bouwen, klimmen op de zolder van de schuur, etc O+.

[ Bericht 0% gewijzigd door Burdie op 27-05-2015 13:51:19 ]
KuikenGuppy
pi_153006213
Oh, hihi Burdie!
Wij hadden een kleine tuin maar dichtbij een dijk met een kanaal en we hadden een moestuin. Ik was (en ben :P ) een echt buitenkind.
pi_153018549
Elektrische tandenborstel is een succes!
Normaal ging ze huilen bij het tandenpoetsen, nu huilde ze toen we er mee stopten oO<
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')