Haha ik kan me voorstellen dat je daar een hoop lol om kunt hebben.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:24 schreef exode het volgende:
Hihi, ik ook Nikki.
Als we met vrienden gaan stappen en iemand vraagt: 'wie houdt de pot bij?' gaan wij daar altijd heel serieus op in 'Moet dat nou met die bewoordingen? Dat is beledigend'.
Ik moest ook zo grinniken om Margriet van der Linden bij Wie is de mol? die de pot bijhield en toen binnen kwam lopen met 'Hier is de pot! De portemonnee welteverstaan'quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:24 schreef exode het volgende:
Hihi, ik ook Nikki.
Als we met vrienden gaan stappen en iemand vraagt: 'wie houdt de pot bij?' gaan wij daar altijd heel serieus op in 'Moet dat nou met die bewoordingen? Dat is beledigend'.
Femke eet boterhammen (meestal meervoud idd, maar de laatste dagen niet meer zoveel), Lars eet pap (nog uit een fles, zal wel overgaan voor ie 18 is), ik eet cruesli, en ml ontbijt niet... Kan best, iedereen iets andersquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:24 schreef exode het volgende:
Wat geven jullie trouwens als ontbijt? Na maanden van pap hebben we vanochtend een boterham gegeven. Pap gaat er niet meer helemaal in, de boterham was snel op. Maar wij eten zelf echt nooit brood 's ochtends.....ben benieuwd hoe jullie dat doen?
Jep... met de top van de speen er grotendeels afgeknipt, dus een groot gat.. maar idd nog wel zo'n grote 400ml Aventfles ja. Gaat het snelst 's ochtends, hij wil het graag zo. Van mij mag ie.quote:
Ik had gedacht dat met Nora ook te hebben, was ook zo gezellig 's ochtends op schoot een flesje pap leegdrinken. Maar ineens was de papfles uit de gratie en een bordje pap heeft ze nooit gewild. Dus nu al een paar maanden gewoon boterhammen 's ochtends. En omdat ik vaak muesli eet, heeft zij regelmatig een combinatie van een héél klein bordje muesli met daarnaast 2 boterhammen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:32 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Jep... met de top van de speen er grotendeels afgeknipt, dus een groot gat.. maar idd nog wel zo'n grote 400ml Aventfles ja. Gaat het snelst 's ochtends, hij wil het graag zo. Van mij mag ie.
Van mij ook hoor, ik vind 'm alleen zo groot alquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:32 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Jep... met de top van de speen er grotendeels afgeknipt, dus een groot gat.. maar idd nog wel zo'n grote 400ml Aventfles ja. Gaat het snelst 's ochtends, hij wil het graag zo. Van mij mag ie.
Echt he?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Van mij ook hoor, ik vind 'm alleen zo groot aleen echte hunk is het ook!
Jullie hebben straks hordes meisjes voor de deur staan denk ikquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:47 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Echt he?![]()
Hij heeft ook al echt twee vriendinnetjes die bijna ruzie maken om zijn aandacht..
Maar da's wel erg offtopic he... zelfs Femke hoort hier al niet meer...![]()
Ja zeg, dat is dan wel een voorwaarde hoor!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:42 schreef Shandaly het volgende:
Ow, maar hij zit allang niet meer op schoot met die fles hoor!Sterker nog, hij maakt hem bijna gewoon zelf, het is dat de magnetron te hoog is dat ie daar niet bij kan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |