abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152742601
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

pi_152742881
Hihi, ik ook Nikki.
Als we met vrienden gaan stappen en iemand vraagt: 'wie houdt de pot bij?' gaan wij daar altijd heel serieus op in 'Moet dat nou met die bewoordingen? Dat is beledigend'.
pi_152742943
:D
Zelfspot, I love it O+
pi_152742959
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 11:24 schreef exode het volgende:
Hihi, ik ook Nikki.
Als we met vrienden gaan stappen en iemand vraagt: 'wie houdt de pot bij?' gaan wij daar altijd heel serieus op in 'Moet dat nou met die bewoordingen? Dat is beledigend'.
Haha ik kan me voorstellen dat je daar een hoop lol om kunt hebben. :D
pi_152744413
AAAAHHHH O+ Ik had net B aan de telefoon, hij zat alleen maar te grijnzen. :) Vervolgens wijst hij nu de hele tijd naar de telefoon en roept met een smile 'Mama!' SMELT!!
pi_152747769
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 11:24 schreef exode het volgende:
Hihi, ik ook Nikki.
Ik moest ook zo grinniken om Margriet van der Linden bij Wie is de mol? die de pot bijhield en toen binnen kwam lopen met 'Hier is de pot! De portemonnee welteverstaan' :)

Wel apart dat je een vpk had trouwens! Ik kreeg te horen dat we perse naar de arts moesten met deze inentingen... Verder een *O* voor de stempel in zn boekje :)
pi_152747894
Hihi Dot....
Je moet wel om jezelf kunnen lachen toch! 'Je kan de pot op' wordt ook vaak geroepen. Net zoals 'flikker toch op' tegen mijn beste (homo)vriend.

Zo wij hebben een camping gereserveerd voor komend weekend, we gaan naar de Krakeling in Zeist. Ben erg benieuwd!
  dinsdag 19 mei 2015 @ 14:17:28 #8
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152748008
Hier is de 14 maanden checkup inderdaad ook bij de arts.

En leuk, Zeist is hier om de hoek. Zwaai je even in het voorbijrijden? ;)
KuikenGuppy
pi_152748326
Misschien hebben wij niet opgelet en was het inderdaad een arts. :o

Ga ik doen Burdie! We laten de vouwwagen staan als we de camping leuk vinden, weekend getaway.

Al zijn we voor de weekenden in juni ook met mijn nicht een camping aan het bekokstoven die op 3 kilometer van mijn moeder, zus, broer en overige familieleden ligt. Zo'n kleine boerderijcamping middenin Brabant. Die schijnt erg leuk voor kleine kinderen te zijn en ik wil het gezicht van mijn moeder wel zien als we aan komen fietsen.

Wat geven jullie trouwens als ontbijt? Na maanden van pap hebben we vanochtend een boterham gegeven. Pap gaat er niet meer helemaal in, de boterham was snel op. Maar wij eten zelf echt nooit brood 's ochtends.....ben benieuwd hoe jullie dat doen?
pi_152748517
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 14:24 schreef exode het volgende:
Wat geven jullie trouwens als ontbijt? Na maanden van pap hebben we vanochtend een boterham gegeven. Pap gaat er niet meer helemaal in, de boterham was snel op. Maar wij eten zelf echt nooit brood 's ochtends.....ben benieuwd hoe jullie dat doen?
Femke eet boterhammen (meestal meervoud idd, maar de laatste dagen niet meer zoveel), Lars eet pap (nog uit een fles, zal wel overgaan voor ie 18 is), ik eet cruesli, en ml ontbijt niet... Kan best, iedereen iets anders ;)
Scheelt wel dat we de boterhammen gewoon sowieso in huis hebben voor de lunch natuurlijk...
  dinsdag 19 mei 2015 @ 14:31:19 #11
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152748580
Ontbijt. Interessante vraag. :').
We gaven heel lang pap, maar dat vond kuiken meestal na een paar happen niet interessant meer. Omdat hij de muesli van mijn man graag mee snaait, heb ik hem ook wel eens muesli gegeven, maar ook dat is na vier stukjes kanen vooral interessant om door de lucht te gooien :').
Boterham wil 'ie soms ook wel, maar meestal is dat (zucht, voorspelbaar :') ) : na vier hapjes geschikt om naar de honden te gooien :+ :').
Nu krijgt 'ie een klein bakje muesli en een cracker, maar we zijn dus nog heftig zoekende :').

@Shan, lars nog aan de fles? :o
KuikenGuppy
  dinsdag 19 mei 2015 @ 14:32:16 #12
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152748623
OK, Lars zonder hoofdletter ziet er een beetje vaag uit, sorry ;) :P.
KuikenGuppy
pi_152748656
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 14:31 schreef Burdie het volgende:
@Shan, lars nog aan de fles? :o
Jep... met de top van de speen er grotendeels afgeknipt, dus een groot gat.. maar idd nog wel zo'n grote 400ml Aventfles ja. Gaat het snelst 's ochtends, hij wil het graag zo. Van mij mag ie.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 14:33:50 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_152748695
Mup krijgt Bambix. Met gewone melk. En een geprakte banaan erdoor. Gaat tot dusver goed.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_152748937
Stip krijgt meestal wel brood, maar yoghurt met fruit of Brinta lust hij ook graag. Wij hebben de luxe dat hij alleen op donderdag ergens op tijd hoeft te zijn, dus dan krijgt hij ook wel eens een krentenbol, omdat dat altijd erg snel op gaat en ons ook de handen vrij geeft om zelf te eten.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 14:41:08 #16
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_152748964
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 14:32 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Jep... met de top van de speen er grotendeels afgeknipt, dus een groot gat.. maar idd nog wel zo'n grote 400ml Aventfles ja. Gaat het snelst 's ochtends, hij wil het graag zo. Van mij mag ie.
Ik had gedacht dat met Nora ook te hebben, was ook zo gezellig 's ochtends op schoot een flesje pap leegdrinken. Maar ineens was de papfles uit de gratie en een bordje pap heeft ze nooit gewild. Dus nu al een paar maanden gewoon boterhammen 's ochtends. En omdat ik vaak muesli eet, heeft zij regelmatig een combinatie van een héél klein bordje muesli met daarnaast 2 boterhammen.

En ik hou nu gewoon vast aan het gezellige flesje melk op schoot voor het slapengaan - gewoon tot ze het huis uit gaat ofzo :+ Alleen jammer dat ze nu steeds vaker roept 'zelluf doen' en naast me op de bank gaat zitten met het flesje :P
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_152749002
Ow, maar hij zit allang niet meer op schoot met die fles hoor! :D Sterker nog, hij maakt hem bijna gewoon zelf, het is dat de magnetron te hoog is dat ie daar niet bij kan... ;)
  dinsdag 19 mei 2015 @ 14:44:26 #18
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152749075
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 14:32 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Van mij ook hoor, ik vind 'm alleen zo groot al O+ een echte hunk is het ook!
KuikenGuppy
  dinsdag 19 mei 2015 @ 14:45:19 #19
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152749111
Kuiken krijgt verder overigens nog bv als ontbijt en in het weekend lust hij ook wel graag een croissantje of worstenbroodje ;).
KuikenGuppy
pi_152749199
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 14:44 schreef Burdie het volgende:

[..]

Van mij ook hoor, ik vind 'm alleen zo groot al O+ een echte hunk is het ook!
Echt he? O+
Hij heeft ook al echt twee vriendinnetjes die bijna ruzie maken om zijn aandacht.. ;)

Maar da's wel erg offtopic he... zelfs Femke hoort hier al niet meer... :'(
pi_152749226
Oh ja ontbijt.
S krijgt eigenlijk nog nutrilon in de ochtend, in ons bed :@ En dan op het kdv een cracker.
Dat gaat het snelst, vooral op maandag en dinsdag omdat we die dagen allebei werken.
Op de andere dagen krijgt ze na de fles thuis een cracker met kaas. Waarvan meestal alleen de kaas helemaal op gaat en de cracker half opgegeten ergens tussen het speelgoed verdwijnt :')
  dinsdag 19 mei 2015 @ 14:48:55 #22
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152749272
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 14:47 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Echt he? O+
Hij heeft ook al echt twee vriendinnetjes die bijna ruzie maken om zijn aandacht.. ;)

Maar da's wel erg offtopic he... zelfs Femke hoort hier al niet meer... :'(
Jullie hebben straks hordes meisjes voor de deur staan denk ik :D
KuikenGuppy
pi_152749417
Ontbijt :'). Ellie houdt niet van ontbijten. We wisselen af tussen havermout, brood, crackers, yoghurt en fruit of een combinatie van bovenstaande. Maar ze eet altijd weinig tot zo'n 1-2 uur na het opstaan. Hoe we dat dus ooit moeten doen als ze naar school gaat?

En ML is nu ook ziek... -O-
Home is where the O+ is...
pi_152750088
Ah Cwen, balen!
We gaven/geven Bambix met fv. Dat ging altijd met groot gemak naar binnen, maar nu dus ongeveer de helft. Ik eet vers fruit met muesli en geitenyoghurt, vrouw cruesli met yoghurt. We willen hem dat niet iig niet geven, hij krijgt namelijk yoghurt als toetje 's avonds.

Misschien moet we gewoon de ene dag brood doen en de andere dag bambix. Eens gaan testen.

Wat betreft tijd hebben we eigenlijk niet echt haast. Op maandag en vrijdag gaat dreumes weg maar werk ik thuis dus ik zorg voor die kleine zodat ze op tijd weg kunnen.

Crackers is ook een goede trouwens. Blijft testen he zo'n kind :D ;)
  dinsdag 19 mei 2015 @ 16:11:44 #25
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_152751910
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 14:42 schreef Shandaly het volgende:
Ow, maar hij zit allang niet meer op schoot met die fles hoor! :D Sterker nog, hij maakt hem bijna gewoon zelf, het is dat de magnetron te hoog is dat ie daar niet bij kan... ;)
Ja zeg, dat is dan wel een voorwaarde hoor! ;)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')