Als ik een oudere vriend zou hebben, zou het voor hem waarschijnlijk ook raar worden. Mijn moeder en ik schelen maar 20 jaar. En ik heb toch wel een dingetje voor man die toch wel wat ouder is dan ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben oude 'schoonmoeders' (zeker 30 jaar ouder) gewend, 15 jaar verschil voelt anders voor mij. Waarschijnlijk ook omdat ik het niet ken.
straks issie misschien wel ouder dan je moeder, of gaat je dat te ver?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik een oudere vriend zou hebben, zou het voor hem waarschijnlijk ook raar worden. Mijn moeder en ik schelen maar 20 jaar. En ik heb toch wel een dingetje voor man die toch wel wat ouder is dan ik.
Dat gaat te ver.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
straks issie misschien wel ouder dan je moeder, of gaat je dat te ver?
ja, je weet het niet, we hebben roosje die daar volgens mij wel voor gaat. Mijn ex was bijna 8 jaar ouder en dat verschil vind ik voor mezelf al vrij groot, maar ja, je doet er weinig aan als het je overkomt.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:28 schreef Kingstown het volgende:
De liefde van je leven laten lopen vanwege leeftijdsverschil. Goed plan. Daar wordt een mens vast gelukkig van.
ik ookquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Nouja iemand van 18 laat ik wel lopen hoor....
Je hart slaat op hol, deze man heeft alles wat jij zoekt en je wilt niemand anders, maar toch maar niet, want 18?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Nouja iemand van 18 laat ik wel lopen hoor....
Jups. Ik hoef geen toyboy.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hart slaat op hol, deze man heeft alles wat jij zoekt en je wilt niemand anders, maar toch maar niet, want 18?
Iemand van 18 is geen man maar een jongenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hart slaat op hol, deze man heeft alles wat jij zoekt en je wilt niemand anders, maar toch maar niet, want 18?
en hij heeft zeker niet alles wat ik zoekquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:47 schreef just me het volgende:
[..]
Iemand van 18 is geen man maar een jongen
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en hij heeft zeker niet alles wat ik zoek, ook niet toen ik 'maar' 10 jaar ouder was
De liefde van je leven is per definitie geen toyboy.quote:
Iemand van 28 is geen vrouw, maar een meisje.quote:
Ben ik nog steeds een meisje?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De liefde van je leven is per definitie geen toyboy.
[..]
Iemand van 28 is geen vrouw, maar een meisje.
een kennis van vrienden stelt zijn vriendin op feestjes altijd voor als: dit is mijn nieuwe vriendinquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:57 schreef just me het volgende:
wat klinkt beter ? of allebei lachwekkend
mag ik je even voorstellen aan mijn ... uh.... toyboy
mag ik je even voorstellen aan de liefde van mijn leven.
Dat klinkt alsof hij elk feestje een ander heeft.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een kennis van vrienden stelt zijn vriendin op feestjes altijd voor als: dit is mijn nieuwe vriendin
Kingstown is van de leeftijd van je moederquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben ik nog steeds een meisje?![]()
Ik dacht dat ik langzamerhand wel een vrouw was.
als ik zo voorgesteld zou worden was ik in elk geval snel wegquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof hij elk feestje een ander heeft.
Mijn moeder vraagt zich ook wel eens af wanneer ik compleet volwassen ben. Of anders gezegd: wanneer ik niet meer elk weekend langs kom.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kingstown is van de leeftijd van je moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |