Jawel, maar die heb ik niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:08 schreef breaky het volgende:
[..]
Een buitenlandse creditcard gaat niet werken?
Nee, over Nederland, waar de topic over gingquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:16 schreef breaky het volgende:
[..]
Heb je het nu over jezelf? Want met 20 minuten rijden zit ik al tussen de bergen.
Er niet meer op zetten dan je nodig hebt kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:47 schreef rogier21 het volgende:
Toen ik vertrok wilde ik het saldo van mijn kaart halen, stond nog iets van 15 euro op. Moest via de balie, en kostte me nog iets van 5 euro ook om m'n eigen geld er weer vanaf te halen.Typisch Nederland weer.
Same here....quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kan gewoon thuisblijven; kijk er recht op uit.
Ik geloof dat credit cards wel geaccepteerd worden, maar natuurlijk wel met 50 cent toeslag.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:08 schreef breaky het volgende:
[..]
Een buitenlandse creditcard gaat niet werken?
Helaas heb ik geen Nederlandse bankpas meer, dus die 50 cent zal ik dan maar moeten dokken. Het is een vooruitgang want een paar jaar geleden werden credit cards nog niet of nauwlijks geaccepteerd.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 05:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geloof dat credit cards wel geaccepteerd worden, maar natuurlijk wel met 50 cent toeslag.
Nee, want je moet toch minimaal 20 euro tegoed hebben?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er niet meer op zetten dan je nodig hebt kan ook natuurlijk
Geen idee maar als je een retourtje hebt van Schiphol naar je huis, maakt het dan echt wat uit?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 07:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee, want je moet toch minimaal 20 euro tegoed hebben?
Retourtje is bijna altijd meer dan 20 euro, maar goed je kan nog steeds een los kaartje kopen dus snap het probleem niet zo goedquote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:52 schreef Essebes het volgende:
Ja, wil je met OV Chip met de trein, dan moet je inderdaad een minimum saldo van ¤20 hebben. Vooraf weet de NS natuurlijk niet waar je gaat uitstappen,.
Reis je met bus is het minimumbedrag ¤ 4.
Met de OV Chip check je in en uit als je reist. Retourtjes bestaan daar dus niet meer.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 10:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Retourtje is bijna altijd meer dan 20 euro, maar goed je kan nog steeds een los kaartje kopen dus snap het probleem niet zo goed
Nee, voor de terugweg moet je ook weer minstens 16 euro saldo hebben. Je kan dus niet op Schiphol 20 euro opladen en dan heen en terug ā 10 euro per enkele reis reizen. De strekking klopt dus nog steeds niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Meestal reis je van en naar Schiphol als je op bezoek bent en als je kaartje meer dan 10 euro is dan is het geen probeem
Maar ik zal het editten naar 2 kaartjes van en naar Schiphol, als je zo de strekking van het verhaal beter begrijpt
Zwaar leven toch?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 19:32 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, voor de terugweg moet je ook weer minstens 16 euro saldo hebben. Je kan dus niet op Schiphol 20 euro opladen en dan heen en terug ā 10 euro per enkele reis reizen. De strekking klopt dus nog steeds niet.
Ik blijf voornamelijk op de hoogte via Facebook en whatsappquote:Op woensdag 3 juni 2015 02:03 schreef breaky het volgende:
Mijn zus in NL heeft er weer een kind bij sinds de 31ste Mei (de derde voor haar). Erg leuk maar ik wist niet eens dat ze zwanger was!![]()
Het leven en wat er gebeurt met familie in NL gaat finaal langs me heen lijkt het wel.
Hoe gaat dat met de anderen hier?
Gaat het langs jou heen, of was je zus een klein beetje vergeten het je expliciet te vertellen onder het motto 'ja maar dat heb je toch wel gezien?'?quote:Op woensdag 3 juni 2015 02:03 schreef breaky het volgende:
Mijn zus in NL heeft er weer een kind bij sinds de 31ste Mei (de derde voor haar). Erg leuk maar ik wist niet eens dat ze zwanger was!![]()
Het leven en wat er gebeurt met familie in NL gaat finaal langs me heen lijkt het wel.
Dat zal je zus kunnen waarderen denk ikquote:Op woensdag 3 juni 2015 02:03 schreef breaky het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2015 02:03 schreef breaky het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 3 juni 2015 02:03 schreef breaky het volgende:
Dan vraag ik me wel af hoelang ze het predikaat 'nieuwe' blijft houdenquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:06 schreef flipsen het volgende:
Maar even met mijn broertje gebeld vandaag, blijkt dat zijn nieuwe vriendin op het punt staat een kind uit te poepenMaar goed, dat wist ik al een maand of 6
Mja... Inmiddels hebben ze wel samen een huis gekocht. Maar verder laat ik me er niet over uitquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:03 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Dan vraag ik me wel af hoelang ze het predikaat 'nieuwe' blijft houden
de oude was beter?quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:26 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mja... Inmiddels hebben ze wel samen een huis gekocht. Maar verder laat ik me er niet over uit
De nieuwe ken ik nog niet zo goed en is een totaal ander type, eentje die ik niet echt bij mijn broertje had verwachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |