Oh well geewhiz-gollygosh-wowwhee!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)-36000-euro-per-kilo
Iedereen kan ook een vlag planten, dus hoezo is dat bijzonder dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:58 schreef Tingo het volgende:
[..]
Not a flag on the moon or doing something particularly exciting and/or adventurous is it?
https://en.wikipedia.org/wiki/Space_advertising
Pretty much anyone can paint a fckn logo on something.
Dat is al gedaan, er zijn foto's op degelijke wijze gemaakt van de maanlandingen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh well geewhiz-gollygosh-wowwhee!
Dan is 't lekker goedkoop om 'n probe daar te sturen en duidelijk fotos van de Apollo missie 'moon debris' te maken. Kan toch niet erg moellijk zijn als ze bijna 50 jaar terug hebben 't toch zes keren binnen vier jaartjes gedaan.
Mede-bullshiiters/fakers van NASA zoals SpaceX/Mars One enz. kunnen ook meedoen.
Ook alle andere landen die claimt om iets in 'space' te hebben. A fantastic uniting experience for space fans around the globe.
Gezellig.
Looking forward to it.
Feit is dat ze dat zeggen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Iedereen kan ook een vlag planten, dus hoezo is dat bijzonder dan?
Feit blijft dat Pizzahut dus pizza's de ruimte in heeft gestuurd, terwijl jij beweert dat bedrijven zoiets niet doen omdat ze weten dat dat onmogelijk is...
Niet waar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is al gedaan, er zijn foto's op degelijke wijze gemaakt van de maanlandingen...
Klopt en als de maan vol stond met vlaggetjes van google en Microsoft, dan weet je dat ook alleen maar omdat zij dat zeggen.quote:
36000 euro per kilo om als passagier mee te gaan..quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 21:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh well geewhiz-gollygosh-wowwhee!
Dan is 't lekker goedkoop om 'n probe daar te sturen en duidelijk fotos van de Apollo missie 'moon debris' te maken. Kan toch niet erg moellijk zijn als ze bijna 50 jaar terug hebben 't toch zes keren binnen vier jaartjes gedaan.
Mede-bullshiiters/fakers van NASA zoals SpaceX/Mars One enz. kunnen ook meedoen.
Ook alle andere landen die claimt om iets in 'space' te hebben. A fantastic uniting experience for space fans around the globe.
Gezellig.
Looking forward to it.
Laat maar jongen. Ik heb wat afwas te doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
36000 euro per kilo om als passagier mee te gaan..
Hoezo is dat goedkoop?
En je maakt toch niet de fout dat je denkt dat de prijs van 1 ticket de kosten van de totale reis dekt?
Dat kan ik bevestigen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 23:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Iedereen kan ook een vlag planten, dus hoezo is dat bijzonder dan?
Feit blijft dat Pizzahut dus pizza's de ruimte in heeft gestuurd, terwijl jij beweert dat bedrijven zoiets niet doen omdat ze weten dat dat onmogelijk is...
Doe eens niet zo liegen. Die foto's zijn hier meerdere malen besproken, ook met jou.quote:
Fotos please....met 'n redelijk goeie kwalitiet ajb...dan kunnen we zien precies wat er op de pizza isquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:02 schreef Orwell het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen.
ik was toevallig passagier tijdens die vlucht.
Heb het allemaal van dichtbij meegemaakt als pizzakoerier destijds en ik kan bevestigen: het is echt waar.
het was een pizza Napolitano en en Quatro stagione. zonder artisjokken-hartjes.
Welke fotos? Die fotos met 'n beetje acryl verf en wat potlood lijntjes? Ja hoor..quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Doe eens niet zo liegen. Die foto's zijn hier meerdere malen besproken, ook met jou.
Hoe weet jij dit zo zeker?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Welke fotos? Die fotos met 'n beetje acryl verf en wat potlood lijntjes? Ja hoor..
Dus je geeft toe dat er wel degelijk foto's zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 03:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Welke fotos? Die fotos met 'n beetje acryl verf en wat potlood lijntjes? Ja hoor..
Ik zou een foto verwachten van die schilder te terwijl hij met de acrylverf in de weer is...quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 08:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit zo zeker?
Heb je voor mij interview met de schilder?
Of, haal je dit uit je grote duim?
Vond het al raar dat er geen artisjok op zat, maar dat was dus op verzoekquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:02 schreef Orwell het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen.
ik was toevallig passagier tijdens die vlucht.
Heb het allemaal van dichtbij meegemaakt als pizzakoerier destijds en ik kan bevestigen: het is echt waar.
het was een pizza Napolitano en en Quatro stagione. zonder artisjokken-hartjes.
Moet wel een hele goeie schilder zijn, kaliber Rembrandtquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zou een foto verwachten van die schilder te terwijl hij met de acrylverf in de weer is...
Ja hoax dus,je ziet Mario of Luigi,weet ik het..beide Italiaans,pizza hut..pizza is Italiaans dus een Italiaans complot,wat hebben de Italianen hierbij te winnen?quote:
onjuist.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vond het al raar dat er geen artisjok op zat, maar dat was dus op verzoek
Voor mij 'n pizza Astronotti.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |