Ik heb die video zonder audio 'gekeken' en het kwam erop neer dat die 2 foto's hetzelfde zijn toch maar verschillende data hebben?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:26 schreef francorex het volgende:
[..]
Fraude en het ruimteprogramma kennelijk een gevoelig topic...
Begrijpelijk wanneer heel je wereldbeeld ervan afhangt.
En de fraude is zo evident... en toch wil men het niet zien.
Bizar.
Veel grote woorden, bijzonder weinig onderbouwing.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:56 schreef francorex het volgende:
[..]
Jij maakt je zorgen om de apparatuur?
Je zou je zorgen moeten maken om de astro-nots die de apparatuur bedienen.
Gelukkig hoeven de astro-nots zich zelf geen zorgen te maken.
Ze kunnen altijd een ander verhaal verzinnen.
"Third man on the Moon: Alan Bean makes a "brilliant" explanation about the Van Allen Belts."
[..]
Dat komt omdat je goedgelovig bent. Ze hoeven niets uit te leggen...Suggestie, indoctrinatie en Computer Generated Images zijn voldoende.
Begin NASA kritisch te bekijken en je zult begrijpen waarom ze niets uitleggen.
jupiter kun je zelf bewonderen met een telescoop.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:26 schreef francorex het volgende:
[..]
Bizar.
Dacht het niet. Daar krijg je alleen maar antwoorden van believers. Ik wil juist discussiëren met mensen die nadenken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:06 schreef francorex het volgende:
[..]
Hi IBAZ,
wil je dit artikel posten in het Flat Earth topic?
Alvast bedankt.
Ik kan je aanraden om iets minder goedgelovig te zijn richting dit soort videos. Zoals andere al opmerken gaat het om de UV beelden (hint: UV is geen zichtbaar licht) wat over een stock image heen is geplakt. De maker van de video begaat hier een flinke blunder. Wees meer kritisch, en de kans om hier ook in te trappen zal flink afnemenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:26 schreef francorex het volgende:
[..]
Bizar.
En daar zie jij geen probleem in?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb die video zonder audio 'gekeken' en het kwam erop neer dat die 2 foto's hetzelfde zijn toch maar verschillende data hebben?
Wat dus prima te verklaren is, en daar word ook niet geheimzinnig over gedaan: de foto van Jupiter zelf is gewoon die bewuste foto uit 2014, de Aurora's zijn over die foto heen gelegd ter impressie. Niemand die daarover liegt.
Waarom zie jij daar wel een probleem in?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:42 schreef francorex het volgende:
[..]
En daar zie jij geen probleem in?
Waarom dan een biljoen-dollar-juno naar Jupiter sturen?
Wanneer een five-dollar -impressie voldoende is.
Wat is het probleem volgens jou? Het is geen computer gegenereerde impressie, het is de infrarood (correct me if I'm wrong iemand) foto van die aurora's, ter illustratie over die foto van Jupiter heen gelegd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:42 schreef francorex het volgende:
[..]
En daar zie jij geen probleem in?
Waarom dan een biljoen-dollar-juno naar Jupiter sturen?
Wanneer een five-dollar -impressie voldoende is.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is het probleem volgens jou? Het is geen computer gegenereerde impressie, het is de infrarood (correct me if I'm wrong iemand) foto van die aurora's, ter illustratie over die foto van Jupiter heen gelegd.
UVquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is het probleem volgens jou? Het is geen computer gegenereerde impressie, het is de infrarood (correct me if I'm wrong iemand) foto van die aurora's, ter illustratie over die foto van Jupiter heen gelegd.
quote:
Thanks, ik zag het net jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:53 schreef BertV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ook dit is kennis die ik maar aangenomen heb.
dan heb je dat topic nooit gelezenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:41 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Dacht het niet. Daar krijg je alleen maar antwoorden van believers. Ik wil juist discussiëren met mensen die nadenken.
Dat zou ook kostelijke zonde van mijn tijd zijn. Ik heb net een tijdje met mijn puppy-hond gespeeld. Veel belangrijker en nuttiger. En straks komt mijn echtgenote thuis. De rijst koken en de vis en de groente bakken is ook nuttiger. Daarna ga ik de katten roepen en eten geven. Ook veel belangrijker. En ik ga kijken of mijn buurvrouw van 92 nog beweegt. Wat mij betreft is de aarde gewoon rond. Kan mij het schelen. Kreeg net overigens een telefoontje van mijn moeder. Gaat goed. Is 86 jaar oud en gaat volgende week bij ons in het 50 meter bad zwemmen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
dan heb je dat topic nooit gelezen
allemaal leuk en aardig, maar dit topic gaat niet over platte aarde. hierover doorgaan is echt tijdsverspilling omdat de moderators dat zullen verwijderen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:22 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Dat zou ook kostelijke zonde van mijn tijd zijn. Ik heb net een tijdje met mijn puppy-hond gespeeld. Veel belangrijker en nuttiger. En straks komt mijn echtgenote thuis. De rijst koken en de vis en de groente bakken is ook nuttiger. Daarna ga ik de katten roepen en eten geven. Ook veel belangrijker. En ik ga kijken of mijn buurvrouw van 92 nog beweegt. Wat mij betreft is de aarde gewoon rond. Kan mij het schelen. Kreeg net overigens een telefoontje van mijn moeder. Gaat goed. Is 86 jaar oud en gaat volgende week bij ons in het 50 meter bad zwemmen.
Ik ben benieuwd. Ik denk dat moderators ook een kritisch geluid en een nieuwe insteek..waarderen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
allemaal leuk en aardig, maar dit topic gaat niet over platte aarde. hierover doorgaan is echt tijdsverspilling omdat de moderators dat zullen verwijderen...
Deze video staat online sinds een week.quote:
Reparaties aan het ISS.quote:Some amazing images captured on a Go Pro by Russian Cosmonauts whilst carrying our repairs to the ISS in 2013
Waarom heb jij een probleem met die jupiter foto van eerder vandaag?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:00 schreef francorex het volgende:
Beter kan ik het niet samenvatten.
De Juno , Jupiter hoax met echte CGI images.![]()
En voor degene die de 15 minuten durende Russiche ruimtewandeling saai vinden. Kunnen in deze video de geanimeerde versie zien.(start@9min15)
Van twee ruimteclowns die hulpeloos, bengelend, nietsdoend de illusie creeeren dat ze zich in de ruimte bevinden.
De waarheid is dat ze zich bevinden in een simulatiezwembad met een CGI globe geprojecteerd op de achtergrond.
Enjoy the fraud !
Allereerst heb ik een probleem met het woord foto.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom heb jij een probleem met die jupiter foto van eerder vandaag?
Dankje wel voor deze.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:00 schreef francorex het volgende:
Beter kan ik het niet samenvatten.
De Juno , Jupiter hoax met echte CGI images.![]()
En voor degene die de 15 minuten durende Russiche ruimtewandeling saai vinden. Kunnen in deze video de geanimeerde versie zien.(start@9min15)
Van twee ruimteclowns die hulpeloos, bengelend, nietsdoend de illusie creeeren dat ze zich in de ruimte bevinden.
De waarheid is dat ze zich bevinden in een simulatiezwembad met een CGI globe geprojecteerd op de achtergrond.
Enjoy the fraud !
Het is een opname van licht, genomen door een optisch systeem op een gevoelige plaat. Hoe is dat precies anders dan een foto?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:28 schreef francorex het volgende:
[..]
Allereerst heb ik een probleem met het woord foto.
Het is/zijn geen foto's maar CGI impressies.
Ook dat is een foto, geen CGI. En waarom niet? Het gaat om het aurora in deze afbeelding.quote:En ten tweede waarom een UV aurora projecteren op een CGI van 2014?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |