sorryquote:Op maandag 25 mei 2015 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ludann, sorry. Het gaat me deze week écht niet lukken om op tijd te verzendenBoekje is ook pas sinds donderdag hier en heb een vol weekend gehad. Wordt dus in de loop van de week, uiterlijk vrijdag.
geeft nie, ben toch nog met always bezigquote:Op maandag 25 mei 2015 18:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
sorryik zal zorgen dat ik de komende boekjes ook wat eerder ben.
die van LE lukt dat alweer niet mee (net thuis van familieweekend en daar in brabants schubbekutteveen was er niks open), maar toch...
je weet hoe mijn avonds er uit zienquote:Op maandag 25 mei 2015 18:38 schreef AwayTL het volgende:
Wat maken jullie eigenlijk allemaal voor supersonische knutsels.
Ik ben in twee avonden altijd wel klaar. Jongens dit zegt misschien wat over de kwaliteit![]()
bij mij is t een kwestie van genoeg inspiratie vinden. gaat de ene keer beter dan de andere. en dan een slapende baby en bij voorkeur slapende of opgesloten katquote:Op maandag 25 mei 2015 18:38 schreef AwayTL het volgende:
Wat maken jullie eigenlijk allemaal voor supersonische knutsels.
Ik ben in twee avonden altijd wel klaar. Jongens dit zegt misschien wat over de kwaliteit![]()
Altijd fijn om te horen dat er mensen met mij bezig zijnquote:Op maandag 25 mei 2015 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geeft nie, ben toch nog met always bezig
Ja dat is ook weer waar scuziquote:Op maandag 25 mei 2015 18:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet hoe mijn avonds er uit zien![]()
dat ja! Ik moet nu eerst nog een uur pinterest afzoeken om iets te verzinnen voor de laatste 2 bladzijdesquote:Op maandag 25 mei 2015 19:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bij mij is t een kwestie van genoeg inspiratie vinden. gaat de ene keer beter dan de andere. en dan een slapende baby en bij voorkeur slapende of opgesloten kat
+1 -het concept uitdenken...quote:Op maandag 25 mei 2015 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben vooral een conceptwerker en wat minder van de artistieke hoogstandjes. Heb voor bijna iedereen wel 8 pagina's uitgedacht qua boodschap, maar die uitwerking he![]()
dus meestal doe ik gewoon maar wat. Sorry alvast daarvoor
Nou ja ik heb dus gewoon een soort schema aan de deur hangen met voorbeelden van ideeen per persoon, zodat ik ook weet wat ik moet halen enzo. Soms maak ik een proefjequote:
nietttttttquote:Op maandag 25 mei 2015 21:35 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nou ja ik heb dus gewoon een soort schema aan de deur hangen met voorbeelden van ideeen per persoon, zodat ik ook weet wat ik moet halen enzo. Soms maak ik een proefje.
Jij Round Robin Pro jijquote:Op maandag 25 mei 2015 21:35 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nou ja ik heb dus gewoon een soort schema aan de deur hangen met voorbeelden van ideeen per persoon, zodat ik ook weet wat ik moet halen enzo. Soms maak ik een proefje.
Ja ik ook hoor. En ik heb een A4 map met foto's van alle Facebookaccounts en leuke quotes uit iedereens posts op het forum hier. Zou anders echt niet weten waar ik moest beginnen.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:35 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Bij jou geloof ik dit overigensquote:Op maandag 25 mei 2015 22:36 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. En ik heb een A4 map met foto's van alle Facebookaccounts en leuke quotes uit iedereens posts op het forum hier. Zou anders echt niet weten waar ik moest beginnen.
Tsssk stelletje amateurs. Ik heb camera's in al jullie huizen opgehangen en begin dus altijd kort voor de deadline om er actuele informatie in te kunnen verwerken.quote:Op maandag 25 mei 2015 22:36 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. En ik heb een A4 map met foto's van alle Facebookaccounts en leuke quotes uit iedereens posts op het forum hier. Zou anders echt niet weten waar ik moest beginnen.
ik was die kaart alweer vergetenquote:Op maandag 25 mei 2015 21:42 schreef Fazzoletti het volgende:
Oh ships... ik vind nu pas je kaartje uit je envelop MajoJe boekje zat in een doos toen ik hem kreeg dus heb nooit in de envelop gekeken
Zal ik hem nu alsnog doorsturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |