Razz heeft even een mindere periode, misschien is die er wel gewoonquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
En Razz heeft die ik heb verstuurd ook nog niet ontvangen dacht ik. Ik hoop dat ook die vandaag aankomt. Heb nog niets van Razz gehoord.
Jaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt? Ik krijg ze opengeslagen nog makkelijk in een doosje! Of komt dat door hilzillah?
Vandaag nog niks bij de post. Hoop morgen want do-vrij-zat-zon ben ik wegquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
En Razz heeft die ik heb verstuurd ook nog niet ontvangen dacht ik. Ik hoop dat ook die vandaag aankomt. Heb nog niets van Razz gehoord.
quote:
boekje van away is vandaag met de post mee... J was het gisteren vergetenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
Groot gelijk hoor away!
Jouw boekje wordt ook krap aan. Die komt op zn vroegst vandaag, en ik heb weinig tijd deze week. Het is maar even zo.
ermahgerdquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
boekje van away is vandaag met de post mee... J was het gisteren vergetenheeft er een dag mee jn zn tas rondgelopen
[ afbeelding ]
turquoize ducttape jonguh!! ik was zo blij toen ik dat zag liggen!
die van L-E komt er voor het weekend of maandag gewoon op tijd achteraan. dan is t gedoe bin mij hopelijk voorbij, want MM kan vanaf nu naar mijn ouders sturen.
(ik hoop dat ik een volgende keer nog wel mag meedoen, na al dat gedoe...)
de ducttape of Jquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de ducttape of J
je T&T isJ.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:30 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Heul niet! Ik zit met mijn dikke reet op een bureau stoel!!
ooooh wat leukquote:Op woensdag 20 mei 2015 11:16 schreef elamanilo het volgende:
Zag net deze voorbij komen op Facebook, vol met goeie knutsel ideetjes <3
https://www.facebook.com/fancymarketbag/videos/389501087919051/
Ja ik! En ook zo benieuwd naar hoe het boekje nu is!quote:Op woensdag 20 mei 2015 20:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de favo pagina van iedereen, als deze editie van RR afgelopen is!
Kan om uiteenlopende redenen zijn natuurlijk. Mooi, ontroerend, hilarisch... Meer mensen die daar benieuwd naar zijn?
Dit dus, maandag knutseldag hier, heb eerst even ontspanning nodig...quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:36 schreef JufMariska het volgende:
Vinnik ook Razz, rustig aan. Het mag best leuk blijven! Ik moet nog beginnen aan mijn boekje, en dat wordt pas zondag.. Dus no sweat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |