Dansen als een paardquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:20 schreef DrNick het volgende:
Wat doet Geo op FOK! dan, met zijn Mr Ieniemienie?
Krampachtig typen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:20 schreef DrNick het volgende:
Wat doet Geo op FOK! dan, met zijn Mr Ieniemienie?
leuk, oorkanaal bekijkenquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Inb4 "door de andere kant naar buiten kunnen kijken" grap.
heyquote:
hihihi, morgen? ik kan niet langer wachtenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Goed nu ik jou spreek :$ wnnr afspreke
Oei morgen :$ is wel erg snel vind je niet ...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hihihi, morgen? ik kan niet langer wachten
LittleBrownie.rar?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oei morgen :$ is wel erg snel vind je niet ...
mssgn moet je eest wat fotoootjes sturen
stuk of 20 verschillende kopen en verstoppenquote:
dm :$$$quote:
Ik heb geen nieuwe baanquote:
had je gesolliciteerd dan?quote:
Ja, paar bedrijven. Bij een op gesprek geweest maar ze vonden me niet passenquote:
Je paste niet onder het bureau?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, paar bedrijven. Bij een op gesprek geweest maar ze vonden me niet passen
Ik pas heel goed onder het bureauquote:
Die ene?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jaquote:
Gewoon de discriminatiekaart spelen, werkt altijd.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geen ideequote:
Ook als de werkgever zelf Indiaas is?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon de discriminatiekaart spelen, werkt altijd.
Open deuren intrappen.quote:
Ja, gewoon dat ze vonden dat ik niet pasttequote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zeiden ze dat niet? Jammer wel, alsof je niet kan fietsen ofzo
nou nou, meteen weer zo onaardigquote:
Lekker makkelijkquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, gewoon dat ze vonden dat ik niet pastte
Beters. 14.gifquote:
wat een onzinquote:
nicequote:
Moest lachenquote:
Dat was juist het makkelijkste van alquote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
In het hele examen Wiskunde A zaten twee vragen waar je moest differentiëren![]()
Die kunnen toch ook discrimineren?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ook als de werkgever zelf Indiaas is?
Heb jij het examen ook gemaakt?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:36 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dat was juist het makkelijkste van al
Nee, maar wel een paar jaar geleden een soortgelijk examen.quote:
Ah, k.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:37 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nee, maar wel een paar jaar geleden een soortgelijk examen.
Bij examens?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:39 schreef broccoli. het volgende:
Het is echt kut als je moet wachten op een ander.
En tegen de tijd dat hij klaar is moet je alweer weg.
Oh nee, nu.quote:
Ah, dacht al.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:42 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Oh nee, nu.
Ik moet een styleguide maken, maar het logo is nog niet af. En met de boiss in dit groepje komt het er nooit van
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
The quick brown fox jumps over the lazy dog.
Deze mogen niet op een bbq.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
The quick brown fox jumps over the lazy dog.
Stahp it. Brb even hond knuffelen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
En als we dan even niet oplet, is je hond "weggelopen"
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:58 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik zei niet wanneer he, pas morgen zie ik weer een kat.
Is dat nou een copycatquote:
Yo wat een zwoele blik heeft iequote:
Jaquote:
Leren voor tentamens, hoezo?quote:
ze willen geen antwoord gevenquote:
dat dan weer welquote:
Als je mij maar niet eet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat dan weer wel
overigens zin in broccoli nu
Nope, ik ben de heilige Broccoli. Die mag je alleen adoreren.quote:
okequote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:31 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nope, ik ben de heilige Broccoli. Die mag je alleen adoreren.
Dat zijn de ekte bazen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:36 schreef Lt.Surge het volgende:
Usernames met een hoofdletter én een punt
Usernames die niet twee hoofdlettersquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:36 schreef Lt.Surge het volgende:
Usernames met een hoofdletter én een punt
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Usernames die niet twee hoofdletters_!
[..]
ik heb iig geen 83k posts.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:09 schreef Flippiee het volgende:
Stoer doen over usernames. Bitches pls. Je hebt een FOK!account, niets om trots op te zijn.
Ohja, ergens in de zomervakantie dan?quote:
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ohja, ergens in de zomervakantie dan?
Ik wil de realiteit niet onder ogen komenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:09 schreef Flippiee het volgende:
Stoer doen over usernames. Bitches pls. Je hebt een FOK!account, niets om trots op te zijn.
De waarheid is hard, sorry Sgtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik wil de realiteit niet onder ogen komen
Soms vraag ik mij wel eens af waarom ik mij uberhaupt heb aangemeld voor deze autistenopvangquote:
Vermaak tijdens momenten dat jij je verveelt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Soms vraag ik mij wel eens af waarom ik mij uberhaupt heb aangemeld voor deze autistenopvang
Waarschijnlijk jaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vermaak tijdens momenten dat jij je verveelt.
Kun je je baas niet is lief aankijken? Of anders gewoon mee kappen als het niet zulk belangrijk werk isquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:18 schreef Flippiee het volgende:
Ik loop een woning in Amsterdam mis omdat ik moet werken vanavond en niemand in kan vallen.
Ik, ehh, moet even wat uit m'n CV tipp-exen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:09 schreef Flippiee het volgende:
Soms, maar ach, soms gaan mijn mondhoeken wel eens omhoog als er weer een pareltje gepost wordt in KLBquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]jammer dat het forum soms ronduit saai is.
Lief aankijken kan niet, kappen is niet echt een oplossing en voor ziekmelden ben ik te laatquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kun je je baas niet is lief aankijken? Of anders gewoon mee kappen als het niet zulk belangrijk werk is
Of ziekmelden, dat kan natuurlijk ook
Hehehequote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik, ehh, moet even wat uit m'n CV tipp-exen.
Truequote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Soms, maar ach, soms gaan mijn mondhoeken wel eens omhoog als er weer een pareltje gepost wordt in KLB
Je kan toch wat opgelopen hebben, dat het opvalt zou je toch een zorg zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lief aankijken kan niet, kappen is niet echt een oplossing en voor ziekmelden ben ik te laatValt ook op als je aan iedereen vraagt of ie kan invallen en dat niemand kan en jij je maar ziek meldt.
Kan je niet vragen of je wat later mag komen dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lief aankijken kan niet, kappen is niet echt een oplossing en voor ziekmelden ben ik te laatValt ook op als je aan iedereen vraagt of ie kan invallen en dat niemand kan en jij je maar ziek meldt.
Genoeg die dat doen of ter controle naar huis bellenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je kan toch wat opgelopen hebben, dat het opvalt zou je toch een zorg zijn
Of je baas moet bij je huis langsgaan o.i.dmaar dat zou gewoon triest zijn
Dan kom ik ruim 2,5 uur later. En dan is de shift voorbij. Bezichtiging is om 19.00 en ruim half uur hier vandaan. Ondanks dat bezichtiging niet lang duurt, ben je er ook niet snel weg aangezien ik ook gelijk moet aangeven of ik de woning wil.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kan je niet vragen of je wat later mag komen dan?
Wauwquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Genoeg die dat doen of ter controle naar huis bellen
Vind het wel terecht enerzijds.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wauw
Maar is het om een woning te bezichtigen ofzo![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind het wel terecht enerzijds.
Ja en die kan niet anders ingepland worden.
Dan woon ik nog niet op mezelf.quote:
Het is een baan waar ik eigenlijk al zolang werk dat ik niet zomaar gezeik wil krijgen om iets stoms als een bezichtiging. Zou graag mijn werkgever als referentie willen behouden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wel kut dan
Als het een bijbaan is had ik het erop gewaagd, maar een gewone vaste baan niet
nee dan woon je met mijquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan woon ik nog niet op mezelf.
[..]
Het is een baan waar ik eigenlijk al zolang werk dat ik niet zomaar gezeik wil krijgen om iets stoms als een bezichtiging. Zou graag mijn werkgever als referentie willen behouden.
Dan zou ik dat niet op het spel zetten inderdaadquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan woon ik nog niet op mezelf.
[..]
Het is een baan waar ik eigenlijk al zolang werk dat ik niet zomaar gezeik wil krijgen om iets stoms als een bezichtiging. Zou graag mijn werkgever als referentie willen behouden.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan zou ik dat niet op het spel zetten inderdaad
appelmoes is toch nastyquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:35 schreef Geo4kant het volgende:
geen appelmoes meer in huis, nu al een kutdag
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:35 schreef Geo4kant het volgende:
geen appelmoes meer in huis, nu al een kutdag
Ik ben een beetje volgepland in juni en begin juliquote:
Ah, k. Kijk maar dan.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben een beetje volgepland in juni en begin juli
Frietquote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik wil ook een boks want ik vind appelmoes ook lekker
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Surge, ik heb trouwens weer over pokermans gedroomddit keer kreeg ik heel veel verschillende spellen
Boksquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik wil ook een boks want ik vind appelmoes ook lekker
Neequote:
Jammer. Volgens mij zou ik dat heel interessant vinden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Neeal droom ik de laatste tijd enorm veel
Mijn dromen? Laatst had ik een enorme kut nachtmerriequote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jammer. Volgens mij zou ik dat heel interessant vinden.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee. Ik kom daar nooit.
Oh ja. Laten we hier geen SC van maken.
HINT, HINT.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:06 schreef CrashO het volgende:
[..]
Mits er Heineken geschonken wordt. Grolsh is niet te zupen.
zo danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I feel youquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn dromen? Laatst had ik een enorme kut nachtmerrie
Eyoquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
I feel you
Maar ook dat, is interessant.
Dromen over kutjes?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:10 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik herinner mijn dromen nooit
Alleen de kut dromen
quote:
ik zie lb gewoon nog postenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:12 schreef CrashO het volgende:
[..]
Heeft geo zijn nieuwe speeltje al gesloopt?
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik zie lb gewoon nog posten
AHAHAHAHAHA
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik zie lb gewoon nog posten
AHAHAHAHAHA
Ik heb hem meegenomen voor z'n eigen bestwilquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:12 schreef CrashO het volgende:
[..]
Eyoquote:
Ben gekke henkie nietquote:
waar: almelo/hengelo/enschede, een van die drie I guessquote:
Ik vote voor Eanske. Geheel zonder zelfbelangquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
waar: almelo/hengelo/enschede, een van die drie I guess
wanneer: ergens in de komende weken
met wie: crasho, surge, toto, en bier en tieten
Hebben jullie manboobs?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
waar: almelo/hengelo/enschede, een van die drie I guess
wanneer: ergens in de komende weken
met wie: crasho, surge, toto, en bier en tieten
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:16 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik vote voor Eanske. Geheel zonder zelfbelang
Dikke pluspunten hoorquote:
Alsof je die kapot krijgtquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:12 schreef CrashO het volgende:
[..]
Goed je best doen en goed blijven wisselen tussen linkerhand en rechterhand zodat je je vuist niet aan goort slaat op dat dingquote:
Misschien dat ik je monopod ook nog wilquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
Goed je best doen en goed blijven wisselen tussen linkerhand en rechterhand zodat je je vuist niet aan goort slaat op dat ding
Hij is toch wat te zwaar?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien dat ik je monopod ook nog wil
Wutquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:33 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hij is toch wat te zwaar?![]()
Ik heb zelf afgelopen week nog een sigma 50mm F/1.4 gekocht maar dat kreng is zo zwaar (terwijl hij maar de helft van die 70-200 weegt.., maar veel korter) dat ik er een grip bij moest kopen en een pols-strap.
Moest echt,. Was absoluut noodzakelijk![]()
Dat blijf ik mezelf iig vertellen
Dat ballhoofd die ik ook te koop heb en goed past op die monopod is compatible met de koppelplaat van je tripod.. Hint hintquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:34 schreef Geo4kant het volgende:
Hij is zwaar ja, monopod zou dan ideaal zijn.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:37 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat ballhoofd die ik ook te koop heb en goed past op die monopod is compatible met de koppelplaat van je tripod.. Hint hint
Combidealquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Ja en die extender zou ook mooi werken bij de tank..
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:40 schreef CrashO het volgende:
[..]
Deal. Àls ik die extender niet al een week verkocht had
Gedraag jequote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maak hem gewoon dood lb
nick leert niet
quote:
Ik ben diegene die wintquote:
Seriously though, ESFquote:
quote:
Die minecraft achtig spel?quote:
Nee, ik speel dat niet. Ik speel zelfs weinig Guild Wars 2quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee tera is een mmo
terarria is dat minecraft achtige spel
quote:
Matige muziek/entertainment is toch geen rest aanquote:
Same name?quote:
Ma'am*quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ma'am*
Captain Fudge assembling monkeys
zet het op de achtergrond aan denk ikquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Matige muziek/entertainment is toch geen rest aan
Frietquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gatverdamme man
curry en mayo bij je friet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |