Dit ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:08 schreef StateOfMind het volgende:
Spoiler tags lijken mij sowieso altijd gewenst, ook na 4 weken, omdat er ook een hele grote groep mensen is die games pas na verloop van tijd kopen, ivm prijsdrop, backlog, etc.
Als er een nieuw persoon in het topic komt is het wel gewenst ja. Maar om nou altijd in spoilertags te communiceren.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Spoiler tags lijken mij sowieso altijd gewenst, ook na 4 weken, omdat er ook een hele grote groep mensen is die games pas na verloop van tijd kopen, ivm prijsdrop, backlog, etc.
Hoort niet te gebeuren.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:17 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dit ja.
Dus waarom is die spoilerwaarschuwing weg?
Midrange zegt ie danquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:47 schreef HeatWave het volgende:
Blijf toch twijfelen tussen PC en PS4, PC is midrange (i7 860 GTX 780) dus of die echt zoveel mooiere beelden dan de PS4 gaat redden weet ik niet....
ja, die CPU is antiek man, eerste gen i7quote:
Ik heb zelf de gog versie. Daar moet je je laatste autosave in de volgende map zetten. Bij steam geen flauw ideequote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:20 schreef Frag_adder het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe t importeren van n save van tw2 werkt op de pc?
Waarom zou je dialoog willen skippenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:58 schreef gniffie het volgende:
Hij is lekker man.
Veel betere production values tijdens de dialogen en rondlopen met Geralt voelt erg heavy. UI is 10x beter en overzichtelijker.
Enige nadeel, snel skippen tijdens de dialogen gaat nu dmv 2x spatie te drukken. Duurt tering lang als je doodgaat en veel overnieuw moet doen.
Dat zegt hij, als je dood gaat en iets overnieuw moet doenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Waarom zou je dialoog willen skippen
Nou ja ik heb er 4, (2 keer uitgespeeld en dan op het einde de andere keus in de epilogue) dus ik hoop eigenlijk dat ik kan zien welke ook al weer welke wasquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:12 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik heb zelf de gog versie. Daar moet je je laatste autosave in de volgende map zetten. Bij steam geen flauw idee
C:\Users\(hier je gebruikersnaam)\Documents\Witcher 2\gamesaves
Happy je bent serieus de chillste blauwe op FoK!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gezien er waarschijnlijk nog een aantal nieuwe mensen dit topic binnenkomen graag de komende 2-4 weken spoilertags gebruiken. Om het makkelijker te maken kun je bijvoorbeeld
[ spoiler=Sidequest in dorpje #3 ] >je bericht< [ /spoiler ]
gebruiken. Zo kunnen mensen hier zien of het wel veilig is om erop te klikken of niet.
die cpu mag dan antiek zijn, het is echt een beest en geen enkel spel weet em volledig te gebruiken, in mijn ervaringquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, die CPU is antiek man, eerste gen i7. Videokaart is nog wel ok, maar ook alweer 2 generaties oud
.
Nou ja, het is zelfs niet de top i7 uit die tijd hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:36 schreef mschol het volgende:
[..]
die cpu mag dan antiek zijn, het is echt een beest en geen enkel spel weet em volledig te gebruiken, in mijn ervaring
de 9xx serie had een andere socketquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, het is zelfs niet de top i7 uit die tijd hoor. Er was ook nog de 920.
Ja ok, maar het gaat erom dat nou ook weer niet zo'n beest meer isquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:42 schreef mschol het volgende:
[..]
de 9xx serie had een andere socket
net als dat je nu de 1150 socket hebt voor "normaal" gebruik, en de 2011-3 voor 'extreme' gebruik (prijskaartje is daar ook naar)
Because you're worth it.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:48 schreef HeatWave het volgende:
Ow, ik loop weer eens achter ook zie ik. Je kan blijkbaar een extra nvidiakaart erin prikken puur voor PhysX. Ik heb nog wel een 660 liggen.
Kan je voeding dat wel aan? En je portemonnee?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:48 schreef HeatWave het volgende:
Ow, ik loop weer eens achter ook zie ik. Je kan blijkbaar een extra nvidiakaart erin prikken puur voor PhysX. Ik heb nog wel een 660 liggen.
Denk het wel ja, weet niet of het loont hoor verderquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
Kan je voeding dat wel aan? En je portemonnee?
Goed gevondenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |