Kwestie van goed marktplaatsen vooral.quote:
Dat valt dus reuze mee nu. Dus PS4 versie is prima te doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kwestie van goed marktplaatsen vooral.
Maar om niet te offtopic te gaan, het zal er echt wel minder goed uitzien op de PS4, maar ik ga natuurlijk niet de PC versie ernaast leggen om te vergelijken.
Denk het ook wel idd. En dan gebruik ik die ook weer eensquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat valt dus reuze mee nu. Dus PS4 versie is prima te doen.
Als dat net zo snel gaat als bij TW2 lijkt me van welquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:42 schreef DustPuppy het volgende:
Maar de grote vraag is natuurlijk: Is er al geneukt?
en toen heb je haar arm eraf geslashed neem ik aan? dat kan tochquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik probeerde het bij de introductie, maar die dame wou niet, moest weg van haar
Nee, ben chagrijnig weg gelopen op weg naar de trainingquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:55 schreef All-out het volgende:
[..]
en toen heb je haar arm eraf geslashed neem ik aan? dat kan toch
Naakt training met triss?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ben chagrijnig weg gelopen op weg naar de training.
Ik las ergens dat PhysX van The Witcher 3 niet op de GPU maar door de CPU afgehandeld worden. Een losse kaart puur voor PhysX zou niet werken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:48 schreef HeatWave het volgende:
Ow, ik loop weer eens achter ook zie ik. Je kan blijkbaar een extra nvidiakaart erin prikken puur voor PhysX. Ik heb nog wel een 660 liggen.
ja, kwam ook later dat soort berichten tegen, dus het is sowieso nutteloos. Maakt ook niet uit, bouw de 660 wel in de Mac van mijn broertje in danquote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik las ergens dat PhysX van The Witcher 3 niet op de GPU maar door de CPU afgehandeld worden. Een losse kaart puur voor PhysX zou niet werken.
Let wel; ik heb geen enkele ervaring hiermee en weet ook niet of diegene die dat bericht op internet zette dat wel had. Maargoed, ik las dus dat de CPU het PhysX gedeelte voor zn rekening neemt en niet een al dan niet losse GPU.
Maargoed, jij haalt hem toch voor de PS4 lees ik net, dus dat maakt dan (voor jou) geen klap uit.
Allicht wel handig voor mensen die hetzelfde idee hadden als jou om dat van te voren even goed uit te zoeken om niet onverwacht voor teleurstellingen te komen staan zegmaar.
Je kan het zeiken noemen, maar als dat is hoe die figurine eruit ziet dan zou het mij (als ik die CE besteld had) niet eens meer uitmaken wat er voor de rest allemaal bij zat.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:16 schreef Smoofie het volgende:
http://forums.cdprojektred.com/threads/36765-what-the-f*-Geralt-Figure-(CE)
Hierdoor wil ik dus de CE cancellen.
Ik ben een beetje dom geweest en heb mijn oude videokaart genoemd in plaats van de iets nieuwerequote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:01 schreef Friday12 het volgende:
De ene game gebruikt misschien meer cpu en de andere je videokaart... Zoals je kan zien is het bij TW3 je videokaart
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:59 schreef Odaiba het volgende:
Niemand die het hier echt over de game heeft![]()
Ik heb gewoon de ps4 versie, dan heb je al die shit met specs niet.
Net een half uurtje bezig. Wat een heerlijke game. Graphics, gameplay, personages, sfeer.. Fapwaardig.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:59 schreef Odaiba het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:59 schreef Odaiba het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:39 schreef JaqenHghar het volgende:
Meer een tip dan een spoiler:SPOILER: Sidequest putgeestOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:03 schreef JaqenHghar het volgende:
Wat bedoelde je met 'dat heel lang kan duren'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:14 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Wat bedoelde je met 'dat heel lang kan duren'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:15 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]Dan zal dat bij mij wel alleen bugged zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:15 schreef JaqenHghar het volgende:
Ja, je moet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:38 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ja, je moet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:42 schreef JaqenHghar het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:42 schreef JaqenHghar het volgende:
Heb 'm nu net even gedaan zoals jij zei en...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:03 schreef Geralt het volgende:
Ja moet wel specs enzo mocht niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee ik had het met de controller gedaan... Ging primaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:09 schreef trigt013 het volgende:
Lekker, bij combat tutorials krijg ik de counter strikes niet voor elkaar......ik probeer telkens rechter muisknop zodra tegenstander slaat maar kom nooit verder dan 1 counter strike. Wat doe ik verkeerd. Want later reageren en ik word geraakt.
Eerder probeer ik ook maar dan blokt hij alleen, hij moet ook blijkbaar terug stoten.quote:
Niemand, ga ik na 30 minuten al het spel in de kast leggen omdat er detail uitleg in een tutorial mist?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:09 schreef trigt013 het volgende:
Lekker, bij combat tutorials krijg ik de counter strikes niet voor elkaar......ik probeer telkens rechter muisknop zodra tegenstander slaat maar kom nooit verder dan 1 counter strike. Wat doe ik verkeerd. Want later reageren en ik word geraakt.
Bij mij pauzeerde de game tijdens de tutorial-stappen (Xbox One). Dus toen ik moest parryen/riposten bevroor het beeld met "druk NU op *block*quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:30 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Niemand, ga ik na 30 minuten al het spel in de kast leggen omdat er detail uitleg in een tutorial mist?
Niet inhouden hè, je moet als je tegenstander nèt z'n zwaard heft op die knop drukken (maar nogmaals, bij mij pauzeerde de game tot ik de juiste knop indrukte)quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:11 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Eerder probeer ik ook maar dan blokt hij alleen, hij moet ook blijkbaar terug stoten.
Ja dan druk ik op rechter muisknop maar blokt hij alleen net zoals bij voorgaande oefeningquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Niet inhouden hè, je moet als je tegenstander nèt z'n zwaard heft op die knop drukken (maar nogmaals, bij mij pauzeerde de game tot ik de juiste knop indrukte)
Heb je je tegenstander geselecteerd? Dat je je dus focust op 1 vijand?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:36 schreef trigt013 het volgende:
Ja dan druk ik op rechter muisknop maar blokt hij alleen net zoals bij voorgaande oefening
Nee alleen tijdens conversations blurry screen ineens.. Lijkt net of de game ff moet ladenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:10 schreef Jimbo het volgende:
maaruh, iemand anders ook las van gigantische framedrops op de PS4 bij witcher ?
Je zou natuurlijk, en dan moet je wel bereid zijn om even flink moe te worden, een stoel dichterbij de tv kunnen zetten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:09 schreef Jimbo het volgende:
anticlimax the witcher 3
kan het lettertype niet lezen op mn tv (zit te ver af gok ik)
Voor mij dus al flink kut omdat ik hem niet lekker vind spelen zo![]()
Frustratie puntje van alle games tegenwoordig, men gaat er vanuit dat je een 80" TV hebt geloof ik. Als ik vanaf de bank wil spelen ben ik een verrekijker nodig bij The Witcher, maar bij bijv. GTA ook, en nog wel meer. Heel irritant.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:09 schreef Jimbo het volgende:
anticlimax the witcher 3
Imo het nadeel van de parity tussen alle platformen voor de consoles. Men heeft op de pc een prima leesbaar lettertype, maar op de console ziet dat er compleet ruk en onleesbaar en te klein uit.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:09 schreef Jimbo het volgende:
anticlimax the witcher 3
Combat is een kwestie van het ritme zien te vinden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:33 schreef Scrummie het volgende:
Verder top game tot nu toe. Ben er blank ingestapt, nog nooit een Witcher game gespeeld maar dit bevalt mij erg goed. Doe het heel rustig, vechten moet ik nog wel echt onder de knie krijgen, en weet nog niet waar je bepaald spul kan krijgen voor alchemy bijv. Veel dropt er en bloempjes natuurlijk (man man, ik heb een tik dat ik elke bloem die ik zie ga plukken) maar bijvoorbeeld.. Dwarfs nogwat om een potion te maken, geen idee waar je dat kan krijgen nog.
LVL 3 nog maar, of al, geen idee. Heerlijk!
Welk lvl was je dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:05 schreef JaqenHghar het volgende:
White Orchard uitgespeeld, elke side quest, elk monster, elk place of power![]()
7 uur en 34 minuten in totaal. Dus dat belooft nog wat voor de rest van het spel.
Godverdomme wat een fijn spel. Crafting, Talents zo fijn zo fijn![]()
Die places of power sowieso opzoeken, daar krijg je behoorlijk wat skillpunten van.
Ja datquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Combat is een kwestie van het ritme zien te vinden.
En ja veel verzamelen is gewoon goed hoor![]()
Voor de basis van veel drankjes kun je bij veel inns en herbalists terecht. Dwarven Spirit.
Ja en na 1 keer maken refill, die had ik niet zien aankomen!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Combat is een kwestie van het ritme zien te vinden.
En ja veel verzamelen is gewoon goed hoor![]()
Voor de basis van veel drankjes kun je bij veel inns en herbalists terecht. Dwarven Spirit.
Als je de ingredienten hebt wel ja. Dan doet ie dat automatisch als je mediteert.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:56 schreef Frag_adder het volgende:
Savegame import valt me tegen. Ik had vanuit 1 playthrough het triss einde en het roshe einde maar hij kan alleen het eerste pakken. Jammer ook dat ik niet even een recap krijg zodat ik kan zien met welke keuzes ik speel.
[..]
Ja en na 1 keer maken refill, die had ik niet zien aankomen!
Zelfs met 20% exp zwaard ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ok dan gaat het zo sloom als ik dacht
Als je nou van een retailer koopt die meedoet aan een actie krijg je witcher toch gratis?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:43 schreef Geralt het volgende:
Even de preview installeren. Kijken of mijn 6970 hem uberhaupt kan draaien
Volgende week nieuwe videokaart (toch maar gewoon die vapor-x; een 970 gaat dat gameworks ook niet allemaal optimaal mee draaien, dus geen meerwaarde) kopen en de game zelf ook ff oppikken in de winkel hier
Weet ik veel. Tevens kunnen die 5 tientjes me niet boeien. Avondje kroeg is duurder. Dus ik koop hem gewoon zodra mn salaris binnen is.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je nou van een retailer koopt die meedoet aan een actie krijg je witcher toch gratis?
http://www.geforce.com/GetWitcher3quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Weet ik veel. Tevens kunnen die 5 tientjes me niet boeien. Avondje kroeg is duurder. Dus ik koop hem gewoon zodra mn salaris binnen is.
Nu pas merk ik hoe erg ik baal van die onverwachte bijna 1500 euro kostende reparatie van de auto van mn vriendin![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de hud bij mij op small gezet. Standaard neemt veels te veel ruimte inquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Frustratie puntje van alle games tegenwoordig, men gaat er vanuit dat je een 80" TV hebt geloof ik. Als ik vanaf de bank wil spelen ben ik een verrekijker nodig bij The Witcher, maar bij bijv. GTA ook, en nog wel meer. Heel irritant.
maar dit gaat om een hele bankquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:17 schreef ems. het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk, en dan moet je wel bereid zijn om even flink moe te worden, een stoel dichterbij de tv kunnen zetten.
oef, gelukkig. ik ben niet de enige dus.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Frustratie puntje van alle games tegenwoordig, men gaat er vanuit dat je een 80" TV hebt geloof ik. Als ik vanaf de bank wil spelen ben ik een verrekijker nodig bij The Witcher, maar bij bijv. GTA ook, en nog wel meer. Heel irritant.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:27 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb het zojuist gedownload. Maar mijn CE komt morgen binnen, dus dan mag het wel toch
?
SPOILER: spoiler na orchard!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik wel jammer vind is dat je map meteen zichtbaar is en dat je niet hoeft te exploren
Heb ik ook.. Heb ik eindelijk een reden om mijn vriendin te overtuigen van het nut van een prachtige leren 1-zitsquote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:09 schreef Jimbo het volgende:
anticlimax the witcher 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fixedquote:Op woensdag 20 mei 2015 02:05 schreef Luuksor het volgende:
Heb ik eindelijk een reden om mijn vriendin te overtuigen van het nut van een prachtige beamer
Nope.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:10 schreef Jimbo het volgende:
maaruh, iemand anders ook las van gigantische framedrops op de PS4 bij witcher ?
Ook dit bleek erg overdreven, heel veel over gelezen gistermiddag online maar eenmaal thuis aan het spelen kan ik elke tekst prima lezen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:35 schreef Geralt het volgende:
Men heeft op de pc een prima leesbaar lettertype, maar op de console ziet dat er compleet ruk en onleesbaar en te klein uit.
Ik moet mijn bank 2 meter naar voren schuiven om het een beetje te kunnen lezen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 08:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook dit bleek erg overdreven, heel veel over gelezen gistermiddag online maar eenmaal thuis aan het spelen kan ik elke tekst prima lezen.
Serieus? Ik zit op zo'n 2,5/3 meter van mijn tv en kan alles lezen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:28 schreef KaiN het volgende:
[..]
Ik moet mijn bank 2 meter naar voren schuiven om het een beetje te kunnen lezen.
Verder vind ik het een super spel. Combat moet ik nog wel beter in de smiezen krijgen. Na een paar klappen ben je bijna door de levensbalk heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Ligt ook wel een beetje aan je formaat TV denk ik dan toch?quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Serieus? Ik zit op zo'n 2,5/3 meter van mijn tv en kan alles lezen.
Sommige teksten zijn wel klein inderdaad maar niet onleesbaar.
Dat zou kunnen maar ik heb een ''kleintje''.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt ook wel een beetje aan je formaat TV denk ik dan toch?
Das best redelijk de standaard toch?quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar ik heb een ''kleintje''.
(42 inch)
Heb het idee dat het tegenwoordig als ''klein'' wordt gezien, maar goed.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das best redelijk de standaard toch?. Ik heb een 50 en zit er niet heel erg ver vanaf, verwacht dan ook geen problemen.
Maar ik twijfel nog steeds welk platform.
Ook 42" hier maar kan bepaalde tekst niet lezen op z'n 3 meter afstand. Dialogen en quests zijn prima te doen maar vooral de kleine tekst onder je loot items en in sommige menu's is echt te klein. Dan moet ik echt uit m'n luie hangmodus komen en verplaatsen naar het puntje van de bankquote:Op woensdag 20 mei 2015 10:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
(42 inch)
Ken nog mensen zat met 32-37 hoor. Maar de trend is wel richting 50 aan het gaan ja. Kost natuurlijk ook niet zoveel meer.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb het idee dat het tegenwoordig als ''klein'' wordt gezien, maar goed.
Die kleine tekst onder loot is inderdaad erg klein maar ik kan het wel nog gewoon lezen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:03 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ook 42" hier maar kan bepaalde tekst niet lezen op z'n 3 meter afstand. Dialogen en quests zijn prima te doen maar vooral de kleine tekst onder je loot items en in sommige menu's is echt te klein. Dan moet ik echt uit m'n luie hangmodus komen en verplaatsen naar het puntje van de bank
ik heb 46 inch maar zit op 4,5 meter afstand, ruime woonkamer. Ik zei al tegen mijn vrouw dat ik een grotere tv nodig heb, maar ze vond van nietquote:Op woensdag 20 mei 2015 10:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
(42 inch)
Gaat dat dan om alleen de text?quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:19 schreef HeatWave het volgende:
Op de PS4 kan je (als het goed is) met PS button+ vierkant inzoomen.
Ik heb het van een andere site, maar het schijnt wel te werken voor de tekst idd.quote:
Oke dat zou wel super zijn, vanavond eens proberen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het van een andere site, maar het schijnt wel te werken voor de tekst idd.
Pin me er niet op vast he? Ik heb de game nog niet eensquote:Op woensdag 20 mei 2015 10:23 schreef KaiN het volgende:
[..]
Oke dat zou wel super zijn, vanavond eens proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |