Ja, dat geeft het woord heus geen andere lading. Het verschil tussen verrassen en verassen is een 'r', maar ja, wat maakt het uitquote:
Zij wilde laten zien dat iedereen een kastracist is omdat Simek dat woordje gebruikte.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:04 schreef agter het volgende:
'Zwartjes'.. dat heeft per definitie een racistische connotatie.
Ja dus?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:09 schreef Nigson44 het volgende:
[..]
Als je die reacties hier naar stormfront verplaatst zou je denken dat het initieel daar gepost was.
Misschien moet je dit topic doorsturen naar de redactie, kan je de volgende keer naast d'r gaan zitten en hypocriet lopen doenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:09 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ja, dat geeft het woord heus geen andere lading. Het verschil tussen verrassen en verassen is een 'r', maar ja, wat maakt het uit
Het koppelen aan racisme is ook onzin. Het moet worden gekoppeld aan een gebrek aan besef van de juiste omgangsnormen in het openbaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zij wilde laten zien dat iedereen een kastracist is omdat Simek dat woordje gebruikte.
Dat is wel een beetje zoeken.
Eens.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zij wilde laten zien dat iedereen een kastracist is omdat Simek dat woordje gebruikte.
Ja, maak het topic nog erger.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt. Dit is een zijtak van Stormfront.
In tegenstelling tot Sylvana neem ik het internet niet serieus. Je hebt te accepteren dat 80% van Nederland uit tokkies bestaat, niets aan te doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je dit topic doorsturen naar de redactie, kan je de volgende keer naast d'r gaan zitten en hypocriet lopen doen
Misschien moet Sylvana maar gewoon weer terug naar Marokko. Hier heeft ze overduidelijk geen leven en wordt ze continu gediscrimineerd.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Haha. Totaal geen tokkie hier. En al helemaal geen racist. Beetje relativeren en dingen in de goede context zien doet al wonderenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:12 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Sylvana neem ik het internet niet serieus. Je hebt te accepteren dat 80% van Nederland uit tokkies bestaat, niets aan te doen.
Voor een modje ben je een gevalletje modjegehandicapt, want je zit te trollen.quote:
Ik noem jou tokkie noch racist.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Totaal geen tokkie hier. En al helemaal geen racist. Beetje relativeren en dingen in de goede context zien doet al wonderen
Die cijfers heb je zeker van Marokko.nl?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:12 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Sylvana neem ik het internet niet serieus. Je hebt te accepteren dat 80% van Nederland uit tokkies bestaat, niets aan te doen.
Oke. En ik ben het met je eens dar die twitter-reacties tegen haar al helemaal nergens over gaan.quote:
Let jij verder op ze?quote:
Jij bent sowieso 1 van de triestere mensen in Nederland.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Totaal geen tokkie hier. En al helemaal geen racist. Beetje relativeren en dingen in de goede context zien doet al wonderen
Ik denk dat ze een poging probeerde te doen uit te leggen waarom ze zo reageerde, maar dat Mathijs er steeds op hamerde dat 'er dus een racisme probleem in Nederland is'. Dat sloeg nergens op.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke. En ik ben het met je eens dar die twitter-reacties tegen haar al helemaal nergens over gaan.
Maar het is enorm typisch dat zij het niet gewoon bij die ene reactie in de uitzending heeft gelaten maar er extra over door wilde gaan. Dat zegt mij wel genoeg
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:17 schreef Nigson44 het volgende:
[..]
Jij bent sowieso 1 van de triestere mensen in Nederland.
Je discrimineert weldegelijk.
Zowel op basis van ras als afkomst.
Ik heb je in VBL/GRTD discriminerende dingen zien roepen.
Overigens is zo'n beetje 75 procent van wat je zegt beladen met een arrogant en narcistisch randje, terwijl iedereen weet dat jij een kapot zielig leven hebt en met jezelf in de knoop zit.
Sowieso kan iedere uitspatting van jou niet serieus genomen worden omdat je zelf niet eens je standpunten kent.
Ja, ik ben je vader.
Ze had best een goed verhaal bij DWDD.. ingetogen en genuanceerd.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Quote eens wat uitspraken van mij dan klapjostiquote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:17 schreef Nigson44 het volgende:
[..]
Jij bent sowieso 1 van de triestere mensen in Nederland.
Je discrimineert weldegelijk.
Zowel op basis van ras als afkomst.
Ik heb je in VBL/GRTD discriminerende dingen zien roepen.
Overigens is zo'n beetje 75 procent van wat je zegt beladen met een arrogant en narcistisch randje, terwijl iedereen weet dat jij een kapot zielig leven hebt en met jezelf in de knoop zit.
Sowieso kan iedere uitspatting van jou niet serieus genomen worden omdat je zelf niet eens je standpunten kent.
Ja, ik ben je vader.
Uiteindelijk is ze natuurlijk door de redactie van DWDD uitgenodigd, zij hebben het initiatief.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke. En ik ben het met je eens dar die twitter-reacties tegen haar al helemaal nergens over gaan.
Maar het is enorm typisch dat zij het niet gewoon bij die ene reactie in de uitzending heeft gelaten maar er extra over door wilde gaan. Dat zegt mij wel genoeg
Wat zou ik daar te zoeken hebben?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 01:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die cijfers heb je zeker van Marokko.nl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |