Ik hoop eerder op deze scene:quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:26 schreef ToT het volgende:
HOOOOO-LY SHIT!!!!
Ik wilde hier net posten dat de verhaallijn van Daenerys echt friggin' doodsaai was, maar ik ben nu net bij het hoofdstuk van de fighting pit.![]()
![]()
Ik hoop echt dat het laatste deel van dat hoofdstuk in de volgende aflevering van de serie naar voren komt.Ik vermoed dat dat niet gaat gebeuren, maar dat zou echt EPIC zijn!!!!!
p.s. Nog eenvoor deze awesomeness!
SPOILER: ietsje verder in het boekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik hoop eerder op deze scene:Verderop in het boek? Dan lees ik de spoiler nog ff niet.SPOILER: ietsje verder in het boekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thx voor de waarschuwing!
![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik hoop eerder op deze scene:Noooo, gewoon neeSPOILER: ietsje verder in het boekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is denk ik aflevering 9, die heet "The Dance of Dragons".quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:26 schreef ToT het volgende:
HOOOOO-LY SHIT!!!!
Ik wilde hier net posten dat de verhaallijn van Daenerys echt friggin' doodsaai was, maar ik ben nu net bij het hoofdstuk van de fighting pit.![]()
![]()
Ik hoop echt dat het laatste deel van dat hoofdstuk in de volgende aflevering van de serie naar voren komt.Ik vermoed dat dat niet gaat gebeuren, maar dat zou echt EPIC zijn!!!!!
Lijkt op het einde van ADWD, waar Dany door Khal Jhaqo wordt gevonden, Stannis bevriest en nog steeds op weg is, Jon "gedood" wordt en Cersei haar walk of shame doet.quote:Stannis marches. Dany is surrounded by strangers. Cersei seeks forgiveness. Jon is challenged.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:19 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
dat zou echt een briljante cliffhanger zijn als het laatste shot van dit seizoen Lady Stoneheart zou zijnquote:Op donderdag 28 mei 2015 22:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Episode 10 is ook bekend. Geen 'Winter' of 'For the watch' maar:
Mother's Mercy
Een van de bijnamen van Lady Stoneheart ... zou het dan toch?
Yepquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:45 schreef Ethanolic het volgende:
LSH gaat niet gebeuren mensen. En waarom zou het? Heeft vrij weinig aan het verhaal toegevoegd. UnCat is gay. Mensen resurrecten is gay.
in de boeken is haar verhaal inderdaad nog niet erg ontwikkeld maar dat wil niet zeggen dat dat niet nog kan komen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:45 schreef Ethanolic het volgende:
LSH gaat niet gebeuren mensen. En waarom zou het? Heeft vrij weinig aan het verhaal toegevoegd. UnCat is gay. Mensen resurrecten is gay.
Jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:21 schreef Pek het volgende:
Ik ga toch voor de stabbing van Jon Snow, dat ventje dat steeds in beeld is...
Sowieso.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:21 schreef Pek het volgende:
Dat is " Olly".quote:
ook GRRM maakt fouten.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:07 schreef turance het volgende:
[..]
Dat is " Olly".
En over Lady Stoneheart vind ik ook dat het weinig toevoegd, alleen waarom heeft GRRM haar dan in de boeken gedaan?
was er niet in het begin van dit seizoen een scene met een red priester die stond te preken over die prophecy?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:32 schreef DustPuppy het volgende:
Is Ie ooit in zoveel woorden aan bod gekomen in de tv-serie trouwens? The Prophecy, bedoel ik dan?
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:21 schreef Pek het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:16 schreef ToT het volgende:
[..]De theorie is bij veel mensen dat Melisandre hem weer tot leven wekt en de moord enkel plaatsvindt om de prophecy van Azor Ahai waarheid te zien worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oew good point!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:14 schreef Gambetta het volgende:
andre hem weer tot leven wekt en de moord enkel plaatsvindt om de prophecy van Azor Ahai waarheid te zien worden
Wie weet scheurt hij die kutkoter wel compleet aan flarden als hij Jon heeft neergestoken!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:22 schreef ems. het volgende:
Ik vind ghost zo slecht gedaan in de serieZe hadden hem beter er gewoon uit kunnen laten in plaats van dat hij één keer per seizoen uit het niets even boos komt grommen om het volgende frame compleet weg en vergeten te zijn.
Hehehe nou ja; spoilers in spoilers, zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 13:45 schreef Pek het volgende:
Sorry voor die spoiler en verder hou ik mijn mond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |