quote:
quote:Op maandag 25 mei 2015 21:24 schreef ToT het volgende:
Ah, hier is het topic!![]()
Hmm Tyrion bij Dany....
Ff een theorie over wat er misschien zou kunnen gebeuren (gebaseerd op de boeken), maar het is misschien wel wat vergezocht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't shoot me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:19 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top, thx!
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:22 schreef MaJo het volgende:
Hier een linkje met een overzichtje tussen de verschillen in de serie en de boeken, misschien wat voor in de OP? http://nl.wikipedia.org/w(...)hillen_met_de_boeken
Daar staat inderdaad over het huwelijk tussen Sansa en Ramsey: "In de serie wordt Sansa uitgehuwelijkt aan Ramsay Bolton om zo haar claim op het Noorden te bevestigen. In de boeken wordt Ramsay uitgehuwelijkt aan Sansa's vriendin Jeyne Poel, die zich voordoet als Arya Stark. Sansa wordt uitgehuwelijkt aan Harrold Hardyng, een achterneef van Jon Arryn."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:25 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:26 schreef MaJo het volgende:
[..]Ok gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thans is Tyrion al op de plek waar hij Aegon VI al had moeten ontmoeten. Maar hoop dat het nog gebeurd...
![]()
Wie weet komt het dan nogquote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:28 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Ok gelukkig.Thans is Tyrion al op de plek waar hij Aegon VI al had moeten ontmoeten. Maar hoop dat het nog gebeurd...
dat lijkt me echt sterk. Dat zou echt totaal niet bij het personage van Tyrion passen. Die gaat niet opeens als fanaat die draken proberen te bevrijden.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Tyrion zal wel net als Quentyn zichzelf laten verbranden door de draken, al zal Tyrion het wél overleven.
Ze maken er dan vast iets van dat Tyrion ze wil zien (hij heeft immers veel kennis) en dat ze dan per ongeluk ''fieuwww'' doenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:03 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
dat lijkt me echt sterk. Dat zou echt totaal niet bij het personage van Tyrion passen. Die gaat niet opeens als fanaat die draken proberen te bevrijden.
hoezo heeft tyrion dragonblood in zich?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:21 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ze maken er dan vast iets van dat Tyrion ze wil zien (hij heeft immers veel kennis) en dat ze dan per ongeluk ''fieuwww'' doen![]()
En dat dát het punt is dat bekend wordt dat Tyrion ook dragonblood in zich heeft.
Dat was een punt wat ik niet wilde aansnijden, omdat het in boek 1 gesuggereerd wordt, maar ik niet zeker weet of het ook in de serie naar voren komt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 22:57 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
hoezo heeft tyrion dragonblood in zich?
"You are no Son of mine"quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was een punt wat ik niet wilde aansnijden, omdat het in boek 1 gesuggereerd wordt, maar ik niet zeker weet of het ook in de serie naar voren komt.
Oh kut, dat was in het andere topic!
Reden: Tyrion droomt over draken, en alleen Targaryens doen dat, net als dat Starks over wolven dromen.
Lijkt me eerder dat Jorah dat gaat doen, zou wel passen bij zijn bewijsdrang. Of ze schrappen die scene helemaal. Aflevering 9 heet "The dance of dragons", dus zou zomaar dan kunnen gebeuren.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Tyrion zal wel net als Quentyn zichzelf laten verbranden door de draken, al zal Tyrion het wél overleven.
Aegon's verhaal kan eenvoudig onfhankelijk van Tyrion in S6 worden geintroduceerd.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:28 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Ok gelukkig.Thans is Tyrion al op de plek waar hij Aegon VI al had moeten ontmoeten. Maar hoop dat het nog gebeurd...
Hij is 15... Het punt van zijn karakter is dat hij veel te jong en naief is, en zo vreemd is het niet dat hij naar zijn moeder luistert.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:29 schreef 44rdbei het volgende:
Ik begin me steeds mee te ergeren aan Tommen "I am the king and I can't do anything". Wat dacht je ervan om gewoon niet naar je moeder te luisteren, maar gewoon met het leger Margaery te bevrijden? Tuurlijk zit daar een risico in maar dit kan je niet over je heen laten komen. Hij had in sommige opzichten nog wel wat kunnen leren van Joffrey, die had tenminste een grote bek.
waarom zouden alleen Targaryens over draken dromen? en daarnaast geloof ik het niet dat Tywin het een kind van iemand anders zou opvoeden. als hij had vermoed dat Tyrion niet zijn zoon was dan had hij Tyrion echt niet laten leven.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was een punt wat ik niet wilde aansnijden, omdat het in boek 1 gesuggereerd wordt, maar ik niet zeker weet of het ook in de serie naar voren komt.
Reden: Tyrion droomt over draken, en alleen Targaryens doen dat, net als dat Starks over wolven dromen.
Als expliciet wordt genoemd dat hij over draken droomt, heeft dat natuurlijk een bepaalde betekenis. Maar het kan net zo goed een visioen zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:43 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
waarom zouden alleen Targaryens over draken dromen?
of het is gewoon een inzicht in zijn karakter om te laten zien dat hij altijd op zoek is naar nieuwe kennis en droomt van de vele wonderen van in de wereldquote:Op woensdag 27 mei 2015 08:58 schreef Jivis het volgende:
Als expliciet wordt genoemd dat hij over draken droomt, heeft dat natuurlijk een bepaalde betekenis. Maar het kan net zo goed een visioen zijn natuurlijk.
Dat niet alleen maar King Aerys was nogal geobsedeerd door Tyrion's moeder. Tijdens de bedding ceremonie van het huwelijk ging hij al te ver, en in 272 AC, had hij haar nog eens beledigd door te vragen of dr borsten slechter waren nu ze een tweeling had. In 273 AC overlijdt ze en wordt Tyrion geboren. Men denk dus dat er in 272 nog iets meer gebeurde, wat geheel mogelijk was.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahh ja over die bedding had ik net gisteren gelezen idd!quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat niet alleen maar King Aerys was nogal geobsedeerd door Tyrion's moeder. Tijdens de bedding ceremonie van het huwelijk ging hij al te ver, en in 272 AC, had hij haar nog eens beledigd door te vragen of dr borsten slechter waren nu ze een tweeling had. In 273 AC overlijdt ze en wordt Tyrion geboren. Men denk dus dat er in 272 nog iets meer gebeurde, wat geheel mogelijk was.
quote:The first role on the table is…
Pirate, man in his 40’s to late 50’s. He’s “an infamous pirate who has terrorized seas all around the world. Cunning, ruthless, with a touch of madness.”
He’s a dangerous-looking man. A very good part this season.
Jack Sparrow als admiraal van de High Sparrow Navy.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:51 schreef Nic1 het volgende:
Season 6 casting nieuws. Zo te zien komen de Greyjoys terug en gaan we naar Old Town.
[..]
ooooh Joy! En Randall Tarly!quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:51 schreef Nic1 het volgende:
Season 6 casting nieuws. Zo te zien komen de Greyjoys terug en gaan we naar Old Town.
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:51 schreef Nic1 het volgende:
[..]
In het kader van: we maken het simpeler in de serie en houden rekening met geliefde karakters, zouden ze hier ook The Hound voor kunnen gebruiken. We hebben hem immers niet zien doodgaan...quote:Priest, in his 40's or 50's. A gruff ex-soldier who found religion. Now a no-nonsense rural priest who ministers to the poor of the countryside. He's salt-of-the-earth man who has weathered many battles.
Euron en Randyllquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:51 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |