abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162282709
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 22:08 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Goed veel vragen stellen, dat toont ook dat je interesse hebt. :)

Hier in Belfast ga ik vooral veel met collega's om, maar ik sta ook open voor locals en leer ook regelmatig mensen buiten het werk om kennen. Sommige zie ik weer, sommige spreek ik één keer. Zo gaat dat. Het is inderdaad mooi om culturen te leren kennen en je wat te integreren.

Geen zorgen, enthousiasme is juist een positief iets en afwijzingen en tegenslagen horen bij het leven. Toon je goede wil en probeer zo professioneel mogelijk over te komen. Je mag jezelf best ietsjes beter voor doen, dat doen veel mensen bij sollicitaties en zeker over de telefoon of via Skype.

Mocht Praag nou niets worden, dan kan ik je wellicht wel een handje helpen voor een plekje in Lissabon, of eventueel in Belfast als je dat zou willen. Dan moet je wel achttien zijn overigens maar voor Transavia ook vermoed ik.

Belfast verdien je zo rond de 1150 pond, ofwel 1400+ euro per maand. Niet verkeerd als je net achttien bent.
Leuk om te horen hoe het er een beetje aan toe gaat.

Ik zie het in ieder geval maar als een compliment dat het tot nu toe verder is gekomen dan een directe afwijzing. Dat bevestigt dat ik met m'n motivatie redelijk goed zit.

En bedankt voor het aanbod, mocht het inderdaad niets worden zou dat een hele mooie optie zijn. In Belfast verdient aardig goed zeg, al is de stad zelf natuurlijk wel wat duurder dan Lissabon of Praag.

In ieder geval bedankt voor de informatie, het heeft me weer een stapje verder geholpen!
pi_162282862
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 22:27 schreef getstrem het volgende:

[..]

Leuk om te horen hoe het er een beetje aan toe gaat.

Ik zie het in ieder geval maar als een compliment dat het tot nu toe verder is gekomen dan een directe afwijzing. Dat bevestigt dat ik met m'n motivatie redelijk goed zit.

En bedankt voor het aanbod, mocht het inderdaad niets worden zou dat een hele mooie optie zijn. In Belfast verdient aardig goed zeg, al is de stad zelf natuurlijk wel wat duurder dan Lissabon of Praag.

In ieder geval bedankt voor de informatie, het heeft me weer een stapje verder geholpen!
Goed zo :)

Belfast is overigens ook helemaal niet zo duur, dus het is echt niet slecht.

Maar ga maar eerst voor Praag, lijkt mij persoonlijk een hele toffe stad en baan en stiekem ben ik wel ietwat jaloers :+
pi_162283223
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 22:31 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Goed zo :)

Belfast is overigens ook helemaal niet zo duur, dus het is echt niet slecht.

Maar ga maar eerst voor Praag, lijkt mij persoonlijk een hele toffe stad en baan en stiekem ben ik wel ietwat jaloers :+
Als ik aangenomen word zal ik uitgebreid verslag aan je doen, dan kan je een weloverwogen besluit maken of je Belfast wil verlaten voor Praag ;)
pi_162283282
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 22:41 schreef getstrem het volgende:

[..]

Als ik aangenomen word zal ik uitgebreid verslag aan je doen, dan kan je een weloverwogen besluit maken of je Belfast wil verlaten voor Praag ;)
Is goed gozer :D zit hier wel goed voorlopig though
pi_162435358
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 22:41 schreef getstrem het volgende:

[..]

Heb je al meer gehoord gozer?
pi_162450674
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:39 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Heb je al meer gehoord gozer?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162450711
quote:
9s.gif Op maandag 23 mei 2016 23:36 schreef getstrem het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah joh, no worries. Die dingen gebeuren regelmatig, goed dat je gelijk je interesse toont door die mail!
pi_162450791
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 23:37 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ah joh, no worries. Die dingen gebeuren regelmatig, goed dat je gelijk je interesse toont door die mail!
Ja, t zal ook wel goed komen
pi_162450871
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 23:39 schreef getstrem het volgende:

[..]

Ja, t zal ook wel goed komen
Yes! En anders ga ik je helpen. Ik bewonder je, zeventien en die stap willen en durven maken. Mooi man. Brings me back.
pi_162451053
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 23:42 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Yes! En anders ga ik je helpen. Ik bewonder je, zeventien en die stap willen en durven maken. Mooi man. Brings me back.
Thanks, dat waardeer ik!
pi_162451353
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 23:49 schreef getstrem het volgende:

[..]

Thanks, dat waardeer ik!
Keep us posted!
pi_162698967
Nog updates, TS?
pi_164365305
TS?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo