Engels moet toch wel lukken?quote:Op maandag 18 mei 2015 18:02 schreef Census het volgende:
Is het voor Eco en Engels mogelijk om 7-8en te halen? Voel me altijd vrij slim als ik daarzo zit tussen E&M'ers maar leraren zeggen altijd dat ik 't onderschat en gewoon een 6 ga halen :S'
Zal toch ergens mn compensatie vandaan moeten toveren!
Heb jij ook eerst havo gedaan. Op havo ging ik zo goed dat ik dit heb onderschat, ik heb me echt slecht voorbereid :/quote:Op maandag 18 mei 2015 18:03 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
Denk het niet, ik had een 8,8 voor eco op havo. Volgens mij verschilt eco niet erg veel en tbh stelde het niks voor.
Ik was me wel bewust van het verschil na de eerste maand hoor. Vooral bij natk. wisb. wisd en nederlands verschilt het echt veel. Engels ook wel. Maar je zit toch gewoon op school? Of doe je dit via LOI oid?quote:Op maandag 18 mei 2015 18:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb jij ook eerst havo gedaan. Op havo ging ik zo goed dat ik dit heb onderschat, ik heb me echt slecht voorbereid :/
Die 5.8 zit er waarschijnlijk wel in hoor. Geen zorgen makenquote:Op maandag 18 mei 2015 18:06 schreef aniihakobyan het volgende:
Wat schatten jullie de N-term van Frans? Ik heb 31 punten behaald en kom uit tussen 5.5 en 7.5 en ik moet een 5.8 halen om weer voldoende te staan voor frans
Er zijn ook niet veel klachten van binnengekomen, dus ja.
niet nu al over buffers beginnenquote:Op maandag 18 mei 2015 17:58 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
[..]
Je hebt voor je ce tussen de 3,6 en 5,6. Heb je een buffervak?
Ja ik zit gewoon op school. En SE vond ik wel meevallen hoe lastig het was, je had ook gewoon veel meer tijd, en omdat ik 5 havo al had gedaan, had ik toch een beetje een voorsprong in de 5e.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:07 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
[..]
Ik was me wel bewust van het verschil na de eerste maand hoor. Vooral bij natk. wisb. wisd en nederlands verschilt het echt veel. Engels ook wel. Maar je zit toch gewoon op school? Of doe je dit via LOI oid?
Ja dat heb ik dus ook. Maar ja, ik heb het dan ook zo onderschat dat ik pas de dag voor wiskunde B begon met leren voor het gehele examen.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:09 schreef Census het volgende:
Wel raar trouwens, 6 jaar lang slaapwandel ik door het VWO en nu pats-boem allemaal onvoldoendes. Denk wel dat ik doordat ik nu wat moet doen m'n diploma (uitgaande dat ik het haal) meer ga waarderen.
kon ook niet echt anders. Als je wat eerder was begonnen met oefenen was het handig geweest, maar ik denk dat dat hooguit 0,5 zou schelen.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Maar ja, ik heb het dan ook zo onderschat dat ik pas de dag voor wiskunde B begon met leren voor het gehele examen.
Maakt niet uit als je het niet gaat studeren. Ik ga het ook niet doen.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
WowHoe kunnen jullie zo slim zijn, ik heb niet eens de helft
Ik heb dus gewoon 0 examens zelf geoefend, ik heb alleen filmpjes gekeken over examenopgaven.. Ik denk dat het wel meer had gescheeld dan 0.5, vooral omdat mijn SE een 7 gemiddeld is.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:12 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
[..]
kon ook niet echt anders. Als je wat eerder was begonnen met oefenen was het handig geweest, maar ik denk dat dat hooguit 0,5 zou schelen.
En alsnog heb je zoveel punten...quote:Op maandag 18 mei 2015 18:16 schreef Child het volgende:
Ik heb gewoon niks ingevuld bij numerieke natuurkunde omdat ik het niet geleerd heb.
Same here. Misschien zelfde school haha. Leraar zei dat "Informatie verwerking" geen examenstof was en dat modelleren hieronder viel. Debiel had niet goed gecheckt dat dit onder een ander subdomein viel..quote:Op maandag 18 mei 2015 18:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb dus gewoon 0 examens zelf geoefend, ik heb alleen filmpjes gekeken over examenopgaven.. Ik denk dat het wel meer had gescheeld dan 0.5, vooral omdat mijn SE een 7 gemiddeld is.
Ook vond ik vooral vervelend dat vraag 8 en 9 er in stonden. Mijn natuurkunde leraar zei vorig jaar dat dat hoofdstuk geen examenstof was.
Bij berekeningen denk ik altijd dat ik het goed heb gedaan, alleen dan kijk ik het naquote:Op maandag 18 mei 2015 18:17 schreef Rickertman96 het volgende:
Hopelijk veel beredeneren en weinig berekenen bij eco.. Man daar bak ik echt niks vanBeredeneren gaat nog wel
Terwijl je zelf zo makkelijk kon uitvogelen wat de stof wasquote:Op maandag 18 mei 2015 18:15 schreef Spatieloos het volgende:
Ook vond ik vooral vervelend dat vraag 8 en 9 er in stonden. Mijn natuurkunde leraar zei vorig jaar dat dat hoofdstuk geen examenstof was.
Sommige mensen geloven nog in het schoolsysteem Gquote:Op maandag 18 mei 2015 18:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terwijl je zelf zo makkelijk kon uitvogelen wat de stof was
Je zou bijna denken dat je een docent als geïnformeerd beschouwt.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ja iddquote:Op maandag 18 mei 2015 18:18 schreef Moccie het volgende:
[..]
Bij berekeningen denk ik altijd dat ik het goed heb gedaan, alleen dan kijk ik het na
Maak eens een examen, en kijk wat je scoortquote:Op maandag 18 mei 2015 18:19 schreef Child het volgende:
Is het voldoende om alleen examenopgaven te maken voor bio of moet ik echt teksten gaan lezen?
Kom nou.. als een leraar tegen je zegt dit hoef je niet te leren. Ga je dan nog checken of het waar is? Zou mooi zijn als je alles wat je leraar zegt nog even gaat verifiëren op het internet, neemt een beetje het hele idee van les geven weg he.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja ik had het kunnen weten, ik ben slecht en teleurgesteld in mijzelf, misschien moet ik maar niet gaan studeren :/quote:Op maandag 18 mei 2015 18:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maak een oefenexamen, kijk wat je fout doet, vraag in het betreffende topic wat je niet begrijpt en oefen een beetje verder met het hoofdstuk uit de examenbundel.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:19 schreef Child het volgende:
Is het voldoende om alleen examenopgaven te maken voor bio of moet ik echt teksten gaan lezen?
Dit ja. Als je iets niet snapt pak je je boek erbij, en zoek je het op.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maak een oefenexamen, kijk wat je fout doet, vraag in het betreffende topic wat je niet begrijpt en oefen een beetje verder met het hoofdstuk uit de examenbundel.
Over alle stof moet je al eens een toets hebben gehad, dus stampen heeft weinig zin meer.
rule 1 van de middelbare: geloof docenten niet zomaar:')quote:Op maandag 18 mei 2015 18:20 schreef Census het volgende:
[..]
Kom nou.. als een leraar tegen je zegt dit hoef je niet te leren. Ga je dan nog checken of het waar is? Zou mooi zijn als je alles wat je leraar zegt nog even gaat verifiëren op het internet, neemt een beetje het hele idee van les geven weg he.
quote:Op maandag 18 mei 2015 18:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik had het kunnen weten, ik ben slecht en teleurgesteld in mijzelf, misschien moet ik maar niet gaan studeren :/
quote:Op maandag 18 mei 2015 18:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik had het kunnen weten, ik ben slecht en teleurgesteld in mijzelf, misschien moet ik maar niet gaan studeren :/
Ah, gerustellend hahaha. Ik hoop dus echt op een niet te strenge N-term. Iedereen vond het makkelijk.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:07 schreef Census het volgende:
[..]
Die 5.8 zit er waarschijnlijk wel in hoor. Geen zorgen maken.
quote:Op maandag 18 mei 2015 18:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dit ja. Als je iets niet snapt pak je je boek erbij, en zoek je het op.
Dank jullie wel, hoe ongelooflijk saai gaat dit worden.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maak een oefenexamen, kijk wat je fout doet, vraag in het betreffende topic wat je niet begrijpt en oefen een beetje verder met het hoofdstuk uit de examenbundel.
Over alle stof moet je al eens een toets hebben gehad, dus stampen heeft weinig zin meer.
Maar goed ook, cryptografie is niks voor jouquote:Op maandag 18 mei 2015 18:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja zo erg is het ook weer nietquote:
quote:Op maandag 18 mei 2015 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar goed ook, cryptografie is niks voor jou
Heb je geen bio en engels?quote:Op maandag 18 mei 2015 18:23 schreef Census het volgende:
Ah oke, dan heb ik een dagje niks. Nouja, Dinsdag-woensdag-donderdag gaat non stop leren voor Latijn worden.
wat studeer jij dan?quote:Op maandag 18 mei 2015 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar goed ook, cryptografie is niks voor jou
Engels wel uiteraard, maar bio niet. Ik heb 't in de vierde laten vallen omdat mn lerares zo'n kut stem heeftquote:
Ach, saai. Als in de examenzaal zit is het ook niet saai, toch? Als je een oud examen maakt (2012 ofzo), en je hebt daar een 7 voor, zit je wel goed.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:23 schreef Child het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie wel, hoe ongelooflijk saai gaat dit worden.
Ik wou dat ik dat ook had gedaan. Bio is het saaiste vak dat ik heb.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:24 schreef Census het volgende:
[..]
Engels wel uiteraard, maar bio niet. Ik heb 't in de vierde laten vallen omdat mn lerares zo'n kut stem heeft.
quote:Op maandag 18 mei 2015 18:25 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat ook had gedaan. Bio is het saaiste vak dat ik heb.
Heb jij toevallig mijn lerares? Ze heeft niet alleen een kut stem, maar verspreekt zich ook vaak. Ik vond biologie altijd heel interessant, maar zij heeft het voor me verpest.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:24 schreef Census het volgende:
[..]
Engels wel uiteraard, maar bio niet. Ik heb 't in de vierde laten vallen omdat mn lerares zo'n kut stem heeft.
Meh, opzich is Bio een van de weinige vakken waarvan je de kennis nog enigszins gebruikt als je het niet gaat studeren. In tegenstelling tot bijv natuurkunde.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:25 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat ook had gedaan. Bio is het saaiste vak dat ik heb.
Voor geschiedenis het meest denk ik. Maar ik heb ook het geluk dat mijn vriendin geschiedenis studeert en bijles geeft.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2015 18:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb jij toevallig mijn lerares? Ze heeft niet alleen een kut stem, maar verspreekt zich ook vaak. Ik vond biologie altijd heel interessant, maar zij heeft het voor me verpest.
Maar zal wel niet hahaquote:Op maandag 18 mei 2015 18:17 schreef Census het volgende:
[..]
Same here. Misschien zelfde school haha. Leraar zei dat "Informatie verwerking" geen examenstof was en dat modelleren hieronder viel. Debiel had niet goed gecheckt dat dit onder een ander subdomein viel..
Ik heb nooit genoeg motivatie om die vragen echt te lezen.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:28 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
Ik snap totaal niet wat je moet leren voor bio. Het examen bestaat voor 90% uit gezwets.
Ik heb er maar 1 (bio) en daar komen letterlijk al mijn onvoldoendes vandaan.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:28 schreef Census het volgende:
Wel grappig trouwens, vroeger haatte ik vakken waar je niet voor kon leren omdat ik 10en haalde voor alle andere vakken. Tegenwoordig zijn niet-leer vakken de enige waar ik voldoendes haal.
Vind het wel meevallen altijd, maar als het echt lange teksten zijn, met weinig informatie, is het wel naar ja.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:27 schreef Child het volgende:
[..]
Alleen als het recht toe recht aan is. Kut teksten in het examen ook altijd.
nopquote:Op maandag 18 mei 2015 18:39 schreef Alziend-Oog het volgende:
Weet iemand of ze je bij een maatschappelijk vak(geschiedenis) afrekenen op een spelfout? Heb lebesraum in plaats van lebensraum geschreven
quote:Op maandag 18 mei 2015 18:40 schreef Rickertman96 het volgende:
Biologie, damn wat is dat weer lang geleden zeg (2e klas laatste dus 4 jaar)
Ik haalde altijd onvoldoendes totdat het over seksualiteit ging: 9,1Dat cijfer vergeet ik nooit meer, goeie tijden
Blijft leuk hehehquote:
Welke vakken+niveau vind je moeilijker dan vorige jaren dan?quote:Op maandag 18 mei 2015 18:45 schreef royvandijk het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de examens van dit jaar moeilijker dan vorige jaren??
Volgens mij wordt dat elk jaar gedacht. Wat had je voor natuurkunde? Die was dit jaar sws wel moeilijker dan 2014-1...quote:Op maandag 18 mei 2015 18:45 schreef royvandijk het volgende:
Het is dat er geeneen van vorige jaren heb gemaakt, maar denk het wel ja.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:45 schreef royvandijk het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2015 18:46 schreef Nattekat het volgende:
http://agar.io
Sorry voor de onvoldoendes die na dit bericht volgen
The fuck, website is offline, maar toch kan ik er gewoon op en zie andere spelers. Wtf is het doel van dit?quote:Op maandag 18 mei 2015 18:46 schreef Nattekat het volgende:
http://agar.io
Sorry voor de onvoldoendes die na dit bericht volgen
Vind ik ook ja. Van alle examens die ik tot nu toe gehad heb. (Natuurkunde, wiskunde B, Nederlands)quote:Op maandag 18 mei 2015 18:45 schreef royvandijk het volgende:
Nederlands niet, maar die andere twee denk ik wel. 2013-1 wisk was wel weer lastiger...quote:Op maandag 18 mei 2015 18:48 schreef MyloXylo het volgende:
[..]
Vind ik ook ja. Van alle examens die ik tot nu toe gehad heb. (Natuurkunde, wiskunde B, Nederlands)
Alleen Nederlands ja, WisA en geschiedenis vond ik ongeveer gelijkwaardig met voorgaande jarenquote:Op maandag 18 mei 2015 18:48 schreef MyloXylo het volgende:
[..]
Vind ik ook ja. Van alle examens die ik tot nu toe gehad heb. (Natuurkunde, wiskunde B, Nederlands)
Ja inderdaad. Waarschijnlijk omdat ze juist vorig jaar wat makkelijker waren.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:51 schreef Census het volgende:
Ik heb t gevoel dat de examens in 2014 allemaal kei makkelijk waren en 2015 en 2013 gewoon op hetzelfde niveau zitten.
2014 was inderdaad een makkelijker jaar voor examens, al vind ik dit jaar tot nu toe ook wel meevallen eerlijk gezegd (HAVO iig)quote:Op maandag 18 mei 2015 18:51 schreef Census het volgende:
Ik heb t gevoel dat de examens in 2014 allemaal kei makkelijk waren en 2015 en 2013 gewoon op hetzelfde niveau zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |