Verdomme.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:13 schreef wolfrolf het volgende:
Het volgende vind Bronson leuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ookquote:
Voor haar zou ik lesbisch worden en van een kat mijn favo huisdier maken.quote:
Dat kan ik ook wel ja...quote:Op maandag 18 mei 2015 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
zou wel geven maar kan wel beter bedenken ja
Ja hoe vet is dat!quote:Op maandag 18 mei 2015 10:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Geenszins. Ik zat dit weekend wel klem van Fargo (serie).
Ja niets mis mee.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja hoe vet is dat!
En ergens dit jaar komt seizoen 2 met een compleet nieuw verhaal en nieuwe cast, elke week op Netflix
EDIT in het najaar dus. September-oktober ergens
Die nieuwe single vaan Maaike Ouboter is ook wel briljant trouwensquote:Op maandag 18 mei 2015 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah 3fm heeft Courtneygodin op de high rotation gegooid
Topshow
Ja goeie single. Jammer dat ze er nog steeds op klinkt alsof ze op een begrafenis zingt, maar goed liedje.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die nieuwe single vaan Maaike Ouboter is ook wel briljant trouwens
Volledig mee eensquote:Op maandag 18 mei 2015 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja goeie single. Jammer dat ze er nog steeds op klinkt alsof ze op een begrafenis zingt, maar goed liedje.
Ja, zoals gezegd, ze klinkt als een begrafeniszangeres. Ik kan het niet helpen om om dat liedje te lachen terwijl ik het instrumentale einde dus echt heel goed vind. Niveau Vapour Trail van Ride.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
Zal ik dan maar toegeven dat ik Maaike Ouboter hemeltergend vind?
quote:Op maandag 18 mei 2015 10:42 schreef SilentChaos het volgende:
Let me blow ya mind
16 jarige SC in De Tempel in Den Haagbazenmoves had ik
(nog steeds trouwens)
Polijsten? vet schuren man!quote:
Ik googled op schuurmachinequote:
quote:De fietstocht voerde langs de Lange Haven en de Koemarkt met het Stadserf/Land van Belofte en het Doeleplein als mogelijke locaties voor het Glazen Huis. Eis van 3FM is dat de centrale locatie van het Glazen Huis zeker 8.000 bezoekers van Serious Request tegelijkertijd kan ontvangen
quote:Op maandag 18 mei 2015 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Schiedam het glazen huis krijgt luistert wolfrolf naar een album van Maaike Ouboter en ik naar een album van Train ter compensatie.
Dan doe ik het ook niet.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
![]()
Neee kom op Bakkertje ik heb mijn grenzen
Die gozer met dat petje is SC hoorquote:
Nee joh, dat durft hij niet.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gozer met dat petje is SC hoor
quote:
Goede paintquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |