Ik heb al weer een busje geregeld, ze komen je straks weer halen.quote:Op maandag 18 mei 2015 02:36 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Als je niets aardigs weet te vertellen, reageer dan niet.
Je HOEFT niet te reageren
Ik vind jullie geweldig, jullie onderstrepen mijn punt.quote:Op maandag 18 mei 2015 02:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb al weer een busje geregeld, ze komen je straks weer halen.
Het komt wel goed
doe wel rustig aan he, anders moet je die gekke jas met die rare mouwen weer aan straksquote:Op maandag 18 mei 2015 02:40 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik vind jullie geweldig, jullie onderstrepen mijn punt.
Thanx
Zal jouw punt eens onderstrepenquote:Op maandag 18 mei 2015 02:40 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik vind jullie geweldig, jullie onderstrepen mijn punt.
Thanx
hehe, lijkt me een goede actiequote:Op maandag 18 mei 2015 02:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal jouw punt eens onderstrepen [ afbeelding ]
Dat begrijp ik wel. maar als nummer 2 en 3 dat punt hebben gemaakt, dan zijn 4, 5 ,6 ,7 en 8 toch wat overbodig. Als je je twijfels hebt kun je toch beter niet reageren en een topic naar de kelder laten zakken?quote:Op maandag 18 mei 2015 02:52 schreef Strani het volgende:
Het is niet zozeer dat we onszelf slim vinden, als wel dat we ons soms verbazen over de totale disinteresse waarmee sommige mensen hun onverzorgde topics op FOK! pleuren, of het volledig ontbreken van realiteitszin bij anderen.
Da's alles
aha, dat lijkt me een plausibele verklaringquote:Op maandag 18 mei 2015 02:58 schreef Nigson44 het volgende:
Een hoop mensen op FOK hebben communicatieve stoornissen waardoor er buiten FOK geen mensen met hen willen communiceren, en daarom belanden ze op FOK, en openbaar forum waar je shit kan gooien.
De effecten van die groep in combinatie met natuurlijke onzekerheid en schapengedrag komt het voor dat ongeveer 80 procent van de gebruikers een negatieve of provocerende reactie wil achterlaten.
Dat topic waarin je tegen die user zei dat hij het maar moest googelen, want jij had de kennis ook niet meer paraat?quote:Op maandag 18 mei 2015 05:24 schreef spierbal het volgende:
Was laatst ook een gozer in een fluoride topic, die mij uitlegde wat voor verbindingen fluoride was e.d. en dan ook nog voorkomen dat ie dat allemaal uit het hoofdje wist (lees wikipedia doornemen)
Helaas zit fok daar wat voller mee dan met de normale mens.
'Als je het niet vertrouwT...'quote:Op maandag 18 mei 2015 02:30 schreef Majoraan het volgende:
Mijn motto is : heb je niets aardigs te vertellen, zeg dan niets.
Is het zo moeilijk om je in te houden om iets naars te zeggen?
Als je het niet vertrouwd, zwijg dan.
Als je het topic misbruikt om te verkondigen hoe slim en goed jijzelf bent...
Wees dan zelf zo moedig om een topic over je eigen issues te starten.
Of vind je het cool (wanneer bijv, een 15-jarige een in jouw ogen domme topic start over wat voor hem / haar een wereldprobleem lijkt) om dooddoenende replies te geven als :
domme puber
pukkelkop
hij kan niet eens foutloos Nederlands schrijven
sukkel
fantast
Waarom antwoord je dan, is het om te laten zien dat je zelf zo slim bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |