Ik beledig niemand. Ik reageer op aanvallen. Had Feyenoord dat maar gedaan. Stonden ze nu hoger.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Guus en tong80 elkaar verder willen beledigen moeten zij dat maar via DM doen en niet in dit topic.
Graag!quote:Op zondag 17 mei 2015 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik dan jouw posts verwijderen omdat ik me verveel?
Ik heb liever dat je de posts van Sked verwijdert.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik dan jouw posts verwijderen omdat ik me verveel?
Is dit een uitnodiging om jou weer belachelijk te maken?quote:Op zondag 17 mei 2015 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je de posts van Sked verwijdert.
Had de poes zelfmoord gepleegd ? Beviel ze van het plafond. Dan zit je mooi met een kater.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:27 schreef GGMM het volgende:
Ik heb iemand keihard getrolled in het zwangere poes op mijn balkon topic in F&F trouwens.
Achter het stadion?quote:Op zondag 17 mei 2015 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga liever naar het stadion voor een sterke neger.
"Je snapt wel meer niet."quote:Op zondag 17 mei 2015 23:27 schreef GGMM het volgende:
Ik heb iemand keihard getrolled in het zwangere poes op mijn balkon topic in F&F trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |