Nope, deze keer niet.quote:
Die kleine naast die grote bolle had het dus in gemoeten...quote:Op zondag 17 mei 2015 21:46 schreef strijkijzeren het volgende:
http://data.motor-talk.de(...)lder-kopie-55194.jpg
ik heb een plaatje gevonden. het is die grote bolle aan rechter kant. daar heb ik de vloeistof gevuld
die kleine is voor het stuur olie toch?
Straks kom je er achter dat er ook nog benzine in moet! En giet je dat gewoon in de kofferbak of zo...quote:Op maandag 18 mei 2015 21:25 schreef strijkijzeren het volgende:
dat vind ik duur voor een beetje vloeistof ja. de olie moet ook vaak gevuld worden en dat is ook erg duur.
Nee, dat je klaagt over 7 euro voor een liter DOT4...quote:Op zaterdag 23 mei 2015 15:57 schreef strijkijzeren het volgende:
[..]
kijk mijn foto
die had ik gekregen van de verkoper bij de pomp
is dat verkeerde vloeistof?
Een bekrachtigde auto gaat ook een stuk zwaarder, als de bekrachtiging uit is. Zwaarder dan een auto zonder.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:08 schreef r8v2 het volgende:
Mensen zijn tegenwoordig zo verwend met alle bekrachtiging in auto's dat men verkeerde diagnoses gaat stellen. Zo was ik ooit met de vriendin van de baas onderweg en die dacht echt dat je niet kon sturen als de motor uitstond. Het concept stuurbekrachtiging was haar totaal vreemd.
was halve liter maarquote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nee, dat je klaagt over 7 euro voor een liter DOT4...
De rem ging na een dag ongeveer ineens moeilijk intrappenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:07 schreef Fer het volgende:
[..]
Een bekrachtigde auto gaat ook een stuk zwaarder, als de bekrachtiging uit is. Zwaarder dan een auto zonder.
Verder vraag ik mij ook af hoeveel een getraind been kan remmen, zonder bekrachtiging, het viel mij enorm tegen toen ik ooit gesleept werd.
Misschien reed vriend lief wel al langer met een zwakke bekrachtiger.
is het normaal dat er nog druppeltjes van de motor komen na vervangen van de koel vloeistof? er lag een klein plasje onder de auto op de plek waar de motor zitquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:39 schreef NoComment het volgende:
[..]
Die kleine naast die grote bolle had het dus in gemoeten...
Denk eens logisch na.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:06 schreef strijkijzeren het volgende:
de plas onder de auto is groter geworden![]()
is dit normaal?
Fototje?quote:Op zondag 24 mei 2015 16:06 schreef strijkijzeren het volgende:
is dit normaal?
het is niet vet ofzo. ik denk dat het koelvloeistof is. ik ga de auto op andere plek zetten en kijk vanavond nog een keerquote:Op zondag 24 mei 2015 16:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Fototje?
En kan je wel zien wat het is, koelvloeistof of olie?
Ze hebben toch het koelsysteem gespoeld? Dan halen ze de slang onderaan de radiator los en laten ze hem leeglopen.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:06 schreef strijkijzeren het volgende:
is dit normaal?
Condenswater van de airco komt niet van de condensor af achter de bumper. Maar van de verdamper in je dashboard.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:55 schreef Fer het volgende:
[..]
Ze hebben toch het koelsysteem gespoeld? Dan halen ze de slang onderaan de radiator los en laten ze hem leeglopen.
Misschien hebben ze hem er niet goed opgezet, of zo oud dat ie nu lek gegaan is.
Weet je zeker dat het geen condenswater van de airco is? ;-)
Radiator zit net achter de bumper.
ja de remvloeistof is daar uit gehaald en nieuwe koel vloeistof daar in. auto heeft geen airco.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:55 schreef Fer het volgende:
[..]
Ze hebben toch het koelsysteem gespoeld? Dan halen ze de slang onderaan de radiator los en laten ze hem leeglopen.
Misschien hebben ze hem er niet goed opgezet, of zo oud dat ie nu lek gegaan is.
Weet je zeker dat het geen condenswater van de airco is? ;-)
Radiator zit net achter de bumper.
Uit het koelvloeistofreservoir?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |