Poetin heeft wel andere dingen aan zijn hoofd dan geschiedenisfeiten erkennen. En het is niet alsof hij mensen in de bak gooit omdat ze die genocide erkennen.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:50 schreef Atak het volgende:
Putin heeft wel een grote mond over andere "genocides" maar zelf wil die zijn eigen geschiedenis niet erkennen:
[..]
En als jij nog een keer dreigende taal uit naar een andere user gaan we lachen om het slotje.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:43 schreef Atak het volgende:
En lacherig doen over een genocide is helemaal triest.
Aldus de Turk. Wat een ironie.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:57 schreef Atak het volgende:
Tijd dat er hier ook tijd aan wordt geschonken. Selectief beeld van geschiedenis is een ziekte voor ons Europeanen.
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:45 schreef Peunage het volgende:
Misschien waren de Russen toen de 'nodige brutus'?
Ik ben geen Turk maar wat zou dat uitmaken? Dat verandert het onderwerp niet. Wij Europeanen moeten objectiever zijn. Wel aandacht schenken aan een zogenaamde genocide maar geen aandacht schenken aan de Circassische genocide.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Aldus de Turk. Wat een ironie.
Overigens is dit een Nederlands forum, dus het is niet raar dat de meesten hier geen weet hebben van obscure genocides in een uithoek van het Russisch rijk. En Nederland/Europa sluit niemand op als ze onwelgevallige historische feiten aanhalen.
Haha... we lachen wat af hier.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
En als jij nog een keer dreigende taal uit naar een andere user gaan we lachen om het slotje.
Oh nee, jij was een Azeri, right? Wannabe-Turk dus.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:04 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik ben geen Turk maar wat zou dat uitmaken? Dat verandert het onderwerp niet. Wij Europeanen moeten objectiever zijn. Wel aandacht schenken aan een zogenaamde genocide maar geen aandacht schenken aan de Circassische genocide.
Nee.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:37 schreef Rezania het volgende:
Ben ik de enige die het geen neuk kan schelen wat er in 1864 is gebeurd?
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:45 schreef Peunage het volgende:
Misschien waren de Russen toen de 'nodige brutus'?
Zullen we anders ook even de decimatie van de Maya's herdenken? Of de Inca's als je dat liever hebt?quote:Op zondag 17 mei 2015 17:04 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik ben geen Turk maar wat zou dat uitmaken? Dat verandert het onderwerp niet. Wij Europeanen moeten objectiever zijn. Wel aandacht schenken aan een zogenaamde genocide maar geen aandacht schenken aan de Circassische genocide.
Heb jij dit shirt al?quote:Op zondag 17 mei 2015 17:18 schreef Atak het volgende:
Foto's in de VS en Europa.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijd dat NL de genocide erkent. We moeten een goed voorbeeld zijn.
Ik snap het ook niet. Alsof ie echt niet doorheeft dat het niemand iets interesseertquote:Op zondag 17 mei 2015 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Deze TS toch met zijn obsessie van naar anderen wijzen. Het wordt steeds koddiger.
Wat wil je hier nu mee bereiken, ts?
Dreigend?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
En als jij nog een keer dreigende taal uit naar een andere user gaan we lachen om het slotje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |